Ik kan mijn ING app niet meer open op mijn Ipad, alles geprobeerd,.
Ik heb een up to date ipad wifi, maar sinds 2 weken werkt de verbinding met ING app niet meer. Krijg de melding, dat hij niet verbonden is met internet. Al mijn andere apps doen het prima. Op mijn android mobiel werkt de app wel, ook als ik internet uitschakel en alleen de wifi aanheb. Inmiddels al uitvoerig contact met ING gehad, maar geen oplossing. Weet iemand raad?

Misschien moet er een update plaatsvinden.
https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/mobiel-bankieren-app/updaten/index.html
https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/mobiel-bankieren-app/updaten/apple/index.html
alles is up to date, zowel app, als ipad

Geschiedenis regelmatig verwijderen is nog een optie.

Wat ook kan helpen is de home toets en de aan/uit toets tegelijk in te drukken en vasthouden tot het Apple logo verschijnt.
Zo wordt de IPad "gerepareerd".
Even later kunt u controleren of dit voldoende is.

Heeft u al navraag gedaan bij de Bank?
Zie ook nog deze info: https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/internetbankieren/hulp/inloggen-lukt-niet/index.html (mogelijk met iets andere inhoud dan die in de verwijzing die @SJOPPY al gaf) en deze van Apple https://support.apple.com/nl-nl/HT201398
Staat toch duidelijk in de vraag "Inmiddels al uitvoerig contact met ING gehad, maar geen oplossing"
Hoe oud is de iPad? Welke versie van iOS staat er op?
Het kan zijn, als het een oudere is, dat de App niet meer ondersteund wordt.

Als u alles heeft geprobeerd en zeker als de wifi het in andere apps wel doet, en de app zelf ook al eens verwijdert op opnieuw geïnstalleerd is, blijft er nog één optie over en dat is een factory reset en alles opnieuw installeren.
Verwijder de app op je ipad
Log in op mijn ing via een browser en verwijder daar je ipad ook (zie hieronder)
Nu is je ipad niet meer bekend in je mijn ing
Installeer de app opnieuw en meld je opnieuw aan.
- Log hier in
- Onder ‘Mobiele toestellen’ zie je op welke toestellen jij de app hebt geïnstalleerd
- Kies bij jouw oude toestel voor ‘Blokkeren’. Je toestel wordt nu geblokkeerd en je krijgt hier een bevestiging van te zien.
- En daarna voor ‘Verwijderen’. Je toestel wordt nu verwijderd en ook hier krijg je een bevestiging van te zien

Dan toch ook maar een keer: deze aanwijzingen waren ook algegeven.
HK, blijkbaar kan je er niet tegen als je zelf een vraag niet goed leest dus dan maar commentaar geven op wel een goed antwoord.
Zelf wel altijd al gegeven antwoorden herhalen. Heb het ook maar gemeld op gronden van artikel zeiken.

Heb je de goede versie: 2022.15.0.
Er zijn 2 dagen geleden wat bugs opgelost, las ik in de app store bij ing bankieren

Ligt aan Apple, koop i.p.v. een iPad een gewone tablet (Android).
Mijn Samsung Galaxy tab S2, van 5 jaar oud werkt nog steeds.
Tegenwoordig heb je Android 12 (13 komt er al aan) maar deze draait nog op Android 7.0 en geen problemen met ING.
Sowieso geldt bij Apple: betaal meer, krijg minder.

Dan werk je met een onveilig toestel. Je krijgt sinds 2019 geen updates meer.
https://prgrmmr.nl/welke-android-versies-zijn-veilig.html Je hebt de telefoon zelf 5 jaar geleden gekocht, maar hij is van 2011. Dus al 11 jaar oud
Probeer eens wat van Apple dan weet je wat,ja het is duurder maar mijn ervaring is dat het voor mij berer werkt.
Android is ook niet alles hoir.
Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gsmweb.nl
Ik heb een probleem met GSMWEB.nl tw.
ik heb bij hen een nieuw abn afgesloten voor mijn gsm en heb een nieuw toestel bij hen gekocht waar de actie van Samsung op zat waarbij je een tablad kado krijgt binnen de aktieperiode gekocht. Dat heb ik, de aktie ging 2 oktober in en ik heb de factuur aankoop ook op 2 oktober 2023 en ik behoor dus het promotieartikel van Samsung te ontvangen. Alles geda
...
Lees meer
Opzeggen ivm overlijden
Hallo, Mijn moeder is op 8 oktober overleden. Nu wil ik (dochter) haar abonnement stoppen bij Simyo. Dit lukt niet.
Ik heb alles opgestuurd, ook akte van overlijden, alle gegevens doorgegeven, en er wordt gezegd dat het niet kan omdat haar abonnement op haar roepnaam staat. Ze heet A.J. Kaspers-Reukema en haar abonnement staat op Bep Kaspers.
Ze hebben nu al twee keer het abonnementsgeld
...
Lees meer


TELEFOONTERREUR
Sinds enige tijd belt regelmatig een nummer uit Breda dat ik niet ken én dus niet opneem. Het is tekens hetzelfde liedje. Er wordt gebeld, ik accepteer de oproep niet en binnen 2 seconden wordt opnieuw gebeld. Ik neem weer niet op en dan blijft het enige tijd/uren stil.
Wie/wat zit achter dit nummer?
Hoe kom ik er vanaf? Blokkeren via de iPhone helpt niet!
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer

CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer