cv
door cvandezand Jul 27, 2022 om 19:51
Computers & telefonie

Ik kan mijn ING app niet meer open op mijn Ipad, alles geprobeerd,.

Ik heb een up to date ipad wifi, maar sinds 2 weken werkt de verbinding met ING app niet meer. Krijg de melding, dat hij niet verbonden is met internet. Al mijn andere apps doen het prima. Op mijn android mobiel werkt de app wel, ook als ik internet uitschakel en alleen de wifi aanheb. Inmiddels al uitvoerig contact met ING gehad, maar geen oplossing. Weet iemand raad?

9318 12 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 27, 2022 om 20:00
7179 Antwoorden / 3 Vragen
cv
door cvandezand Jul 27, 2022 om 20:20
0 Antwoorden / 1 Vragen

alles is up to date, zowel app, als ipad

sjjoppy
door sjjoppy Jul 27, 2022 om 20:23
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Geschiedenis regelmatig verwijderen is nog een optie.

B2
door B22558 - Jul 27, 2022 om 20:55
17 Antwoorden / 2 Vragen

Verwijderen en opnieuw installeren.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 28, 2022 om 09:15
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Wat ook kan helpen is de home toets en de aan/uit toets tegelijk in te drukken en vasthouden tot het Apple logo verschijnt.
Zo wordt de IPad  "gerepareerd".

Even later kunt u controleren of dit voldoende is.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 28, 2022 om 09:22
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u al navraag gedaan bij de Bank?
Zie ook nog deze info: https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/internetbankieren/hulp/inloggen-lukt-niet/index.html (mogelijk met iets andere inhoud dan die in de verwijzing die @SJOPPY al gaf) en deze van Apple https://support.apple.com/nl-nl/HT201398

Gr
door Grunn1 Jul 28, 2022 om 12:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Staat toch duidelijk in de vraag "Inmiddels al uitvoerig contact met ING gehad, maar geen oplossing"

pe
door pebk - Jul 28, 2022 om 11:22
581 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe oud is de iPad? Welke versie van iOS staat er op?

Het kan zijn, als het een oudere is, dat de App niet meer ondersteund wordt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 28, 2022 om 12:30
2039 Antwoorden / Vragen

Als u alles heeft geprobeerd en zeker als de wifi het in andere apps wel doet, en de app zelf ook al eens verwijdert op opnieuw geïnstalleerd is, blijft er nog één optie over en dat is een factory reset en alles opnieuw installeren.

Gr
door Grunn1 - Jul 28, 2022 om 13:09
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Verwijder de app op je ipad
Log in op mijn ing via een browser en verwijder daar je ipad ook (zie hieronder)
Nu is je ipad niet meer bekend in je mijn ing
Installeer de app opnieuw en meld je opnieuw aan.

Ga je je oude telefoon niet meer gebruiken? Zorg er dan gelijk voor dat je de app van deze telefoon af haalt. En je oude toestel verwijdert in Mijn ING.
  1. Log hier in
  2. Onder ‘Mobiele toestellen’ zie je op welke toestellen jij de app hebt geïnstalleerd
  3. Kies bij jouw oude toestel voor ‘Blokkeren’. Je toestel wordt nu geblokkeerd en je krijgt hier een bevestiging van te zien.
  4. En daarna voor ‘Verwijderen’. Je toestel wordt nu verwijderd en ook hier krijg je een bevestiging van te zien

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 28, 2022 om 16:42
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Dan toch ook maar een keer: deze aanwijzingen waren ook algegeven.

Gr
door Grunn1 Jul 28, 2022 om 22:28
1427 Antwoorden / 18 Vragen

HK, blijkbaar kan je er niet tegen als je zelf een vraag niet goed leest dus dan maar commentaar geven op wel een goed antwoord.
Zelf wel altijd al gegeven antwoorden herhalen. Heb het ook maar gemeld op gronden van artikel zeiken.

panter22
door panter22 - Jul 29, 2022 om 07:50
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je de goede versie: 2022.15.0.
Er zijn 2 dagen geleden wat bugs opgelost, las ik in de app store bij ing bankieren

1paul
door 1paul - Jul 29, 2022 om 13:37
3134 Antwoorden / 0 Vragen

gooi de app eraf en installeer deze opnieuw.

John1313
door John1313 - Jul 30, 2022 om 10:20
34 Antwoorden / 1 Vragen

Ligt aan Apple, koop i.p.v. een iPad een gewone tablet (Android).

Mijn Samsung Galaxy tab S2, van 5 jaar oud werkt nog steeds.

Tegenwoordig heb je Android 12 (13 komt er al aan) maar deze draait nog op Android 7.0 en geen problemen met ING.

Sowieso geldt bij Apple: betaal meer, krijg minder.

panter22
door panter22 Jul 30, 2022 om 11:01
6599 Antwoorden / Vragen

Dan werk je met een onveilig toestel. Je krijgt sinds 2019 geen updates meer.
https://prgrmmr.nl/welke-android-versies-zijn-veilig.html Je hebt de telefoon zelf 5 jaar geleden gekocht, maar hij is van 2011. Dus al 11 jaar oud

B2
door B22558 Aug 2, 2022 om 18:02
17 Antwoorden / 2 Vragen

Probeer eens wat van Apple dan weet je wat,ja het is duurder maar mijn ervaring is dat het voor mij berer werkt.
Android is ook niet alles hoir.