da
door dammen15 Apr 25, 2016 om 16:35
Computers & telefonie

Ik wil windouws 10 niet

windows 7 bevalt prima en wordt tot 2020  ondersteunt, maar ze dwingen me om te updaten

1827 6 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2016 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niemand dwingt u.

marita5
door marita5 - Apr 25, 2016 om 16:51
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dammen15 ,

Als u nog het logo ( wit vierkant blokje Windows 10 ) op u taakbalk heeft staan moet u de update van Windows 10 verwijderen zie hier :

Ga naar Configuratiescherm , Systeem en Beveiliging ,  Windows Update .
Klik dan op Geïnstalleerde update`s .
Type boven in het zoekveld kb3035583 , wanneer deze update tevoorschijn komt selecteer deze en klik met rechts op verwijderen .
Computer opnieuw opstarten .
Ga terug naar Windows update en klik op , naar update`s zoeken .
Staat deze update (kb3035583 ) weer bij aanbevolen / optionele update`s selecteer deze weer klik met rechts en kies verbergen .
Dan weer terug naar Windows Update , instellingen wijzigen , kies bij Belangrijke update`s , naar update`s zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren .

Als laatste vink Aanbevolen update`s uit , de reden waarom ziet u hier ,

http://www.computeridee.nl/nieuws/windows-update-start-zelf-windows-10-upgrade-vanaf-2016/

Download als laatste GWX Control , wanneer er dan update`s zijn die betrekking hebben op Windows 10 krijgt u er een melding van .

http://ultimateoutsider.com/downloads/

Let op : iedere tweede dinsdag van de maand zijn nieuwe update`s , echter Microsoft plaats de update kb3035583 weer terug tussen aanbevolen / optionele update`s controleer dit iedere keer .

Ma
door Mat Matheij Apr 25, 2016 om 17:04
986 Antwoorden / 3 Vragen

Zeer langdradige uitleg. Daar schiet niemand iets mee op. Mvrgr.

marita5
door marita5 Apr 25, 2016 om 17:08
11507 Antwoorden / 15 Vragen

U kraamt iedere keer onzin uit , de uitleg is niet voor u bedoeld maar wel voor Ts die Windows 10 niet wilt , ik ben vergeten dat u maar een beperkte kennis heeft . Lees de uitleg eerst voordat u een reactie plaatst .

Ma
door Mat Matheij Apr 25, 2016 om 17:35
986 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn reactie was kort en bondig. De vraagsteller heeft niets aan deze langdradige niet terzake doende opmerkingen. De opmerking laat ik voor wat het is. Gewoon niet intessant.
Vr.gr.

marita5
door marita5 Apr 25, 2016 om 17:40
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Uw reactie`s zijn kort en bondig maar onjuist .

Ma
door Mat Matheij Apr 25, 2016 om 17:43
986 Antwoorden / 3 Vragen

@Marita
Zet geen ondeskundige op een totaal verkeerd been en denk vooral niet dat de wijsheid bij jou ligt. Mensen nooit onderschatten. Ze weten misschien meer dan jou. Dat besef duurt erg lang. Gewoon simpel antwoord geven op een eventuele simpele vraag. Mvrgr.

marita5
door marita5 Apr 25, 2016 om 17:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Dat besef komt bij u nooit , en ik antwoord hoe ik dat wil , als mijn antwoorden u niet aanstaan scroll dan door simpel

Ma
door Mat Matheij Apr 25, 2016 om 17:55
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat wordt bij willekeurig welk antwoord veel scrollen. En Uw deskundigheid acht ik allerminst bewezen. Daar gaat het niet om. Uw antwoord is niet zozeer onjuist het mijne to the point en wel juist.
Mvrgr.

marita5
door marita5 Apr 25, 2016 om 17:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Veel plezier met scrollen , gelukkig ben ik dan van uw reactie`s af .die nergens over gaan .

Ma
door Mat Matheij Apr 25, 2016 om 18:05
986 Antwoorden / 3 Vragen

Zelfkennis siert de mens. Bescheidenheid ook. Dat ontbreekt helaas. Mvrgr.

reflecs
door reflecs Apr 25, 2016 om 18:28
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Don't feed the troll......

marita5
door marita5 Apr 25, 2016 om 18:33
11507 Antwoorden / 15 Vragen

ik heb de negeerbutton geactiveerd .

Cookies
door Cookies Apr 26, 2016 om 13:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wel jammer dan, dat je GEEN van beide eigenschappen ZELF hebt!

DOOR MAT MATHEIJ 25 APR 2016 OM 18:05
198 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Zelfkennis siert de mens. Bescheidenheid ook. Dat ontbreekt helaas

Cookies
door Cookies Apr 26, 2016 om 13:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Super dat die opmaak eindelijk werkt, NOT!

marita5
door marita5 Apr 26, 2016 om 13:41
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@carola.83 , volg de tip die u mij heeft gegeven ( negeerbutton activeren ) is verspilde energie .
Ik zag dat @Mat Matheij ook reageerde op u en @diumenge , geeft veel foute antwoorden maar erkent ze niet / of neemt niks aan ., het beste is negeren @Mat Matheij weet niet beter .

Ma
door Mat Matheij - Apr 25, 2016 om 17:02
986 Antwoorden / 3 Vragen

Eigenlijk is dat onjuist. Ondanks agressieve benaderingen van Windows om te upgraden heeft men U ooit gevraagd of U de -gratis- upgrade naar W10 wilde 'reserveren'. Zo niet en dat is voldoende moet U 'automatische' updates wijzigen naar 'waarschuwen bij updates maar laat mij beslissen'. Overigens begrijp ik de aversie tegen W10 niet helemaal. Waar 8.0 en 8.1 afweken van 7 lijkt Windows10 weer op 7.
Mvrgr.

marita5
door marita5 Apr 25, 2016 om 17:12
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ook dit is onjuist , je hoeft helemaal niet gereserveerd te hebben om de upgrade te krijgen , iedereen bepaalt zelf of hij / zij windows 10 wil of niet

jo
door jorisw - Apr 25, 2016 om 17:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je krijgt er wel een snellere PC door. Win10 is een stuk efficienter dan 7. Ik heb zelfs draaien op een oude PC met slechts 2GB RAM. En er is prima mee te werken. Alleen daarom zou je eigenlijk al moeten upgraden.

marita5
door marita5 Apr 25, 2016 om 17:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

maar als iemand dat niet wil dan houd het op .

Ma
door Mat Matheij Apr 25, 2016 om 18:02
986 Antwoorden / 3 Vragen

Je hebt gewoon gelijk. Wanneer je 2GB geheugen hebt het je gelukt is om van 7 naar 10 te upgraden is alleen dat al een pluim waard. Van 8.1 naar 10 duurt 1.5 uur. Advies virusscanner eraf. W10 lijkt op 7 of voorganger XP en voor het eerst gratis. Begrijp niet wat forum leden er niet mee hebben. Je privé ligt al op straat. Mvrgr.

akkerdistel
door akkerdistel Apr 26, 2016 om 12:16
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"Win10 is een stuk efficienter dan 7" klopt, vooral voor de NSA en AIVD.

Cookies
door Cookies Apr 26, 2016 om 13:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

'Jan met de pet' is helemaal niet interessant voor NSA of AIVD. Bovendien kun je veel instellingen aanpassen.

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2016 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

maar ze dwingen me om te updaten

Ze = MS?

Je beslist natuurlijk wel zelf wat er met je compu gebeurt!

Ma
door Mat Matheij Apr 25, 2016 om 17:50
986 Antwoorden / 3 Vragen

Hullie. Kan het ook gaan om de vraag alsook onderwerp. Mvrgr.

sy
door sylvia_71 - Apr 26, 2016 om 13:20
288 Antwoorden / 0 Vragen

Hoezo dwingen? Niemand kan je dwingen hoor. Je moet het gewoon niet updaten, als je het niet wilt.