wimbremer
door wimbremer Feb 6, 2009 om 16:25
Computers & telefonie

ING Internet-bankieren, verkeerde info KAssa

ING en Postbank gaan fuseren. E.e.a. houdt in dat ING klanten hun calculator niet meer hoeven/kunnen gebruiken vanaf 10 februari. Zegt Kassa. En dat blijkt niet zo te zijn. N.a.v. voorgaande, heb ik ING gebeld en deze verzekeren dat de systemen van calculator en of TAN codes (Via SMS'je op mobiele telefoon)  nog geruime tijd naast elkaar gebruikt zullen worden. En het nog niet eens zeker is dat dit zal veranderen. Ze waren dan ook hooglijk verbaasd dat ik met deze info kwam.
Kassa verstrekt dus volgens de ING (en mij nu ook) foutieve informatie. En da's een kwalijke zaak!
Kassa... Kassa??!! Graag opheldering.



526 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

johanpc
door johanpc - Feb 6, 2009 om 16:30
1379 Antwoorden / 2 Vragen
0

Heb ik iets gemist?


 

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2009 om 16:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

De calculator gaat wel verdwijnen, klanten krijgen daar dan bericht over.


vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer