rj
door rjmarcusse Apr 27, 2016 om 14:09
Computers & telefonie

Inhoudcartridge

Waar kan ik op mijn laptop controleren hoeveel inkt er nog in de cartridges zit. Ik heb een HP-printer 1050.

8147 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 27, 2016 om 14:25
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rjmarcusse ,

Is te vinden in de handleiding van uw printer ( pag. 27 ) .zie hier ,

Inktniveaus controleren vanuit de Printersoftware

1. Klik op het pictogram HP All-in-One op het bureaublad om Printersoftware te openen.

Opmerking U kunt ook toegang krijgen tot de Printersoftware door te klikken op
Start > Alle programma's > HP > HP Deskjet 1050 J410 > HP Deskjet 1050
J410

2. Klik in de Printersoftware op Printeracties en klik vervolgens op
Onderhoudstaken om Printer Werkset te openen.

3. Klik op het tabblad Geschat inktniveau

edrick3
door edrick3 - Apr 27, 2016 om 14:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je een printopdracht geeft staat er een symbooltje van een printer rechtsonder op je scherm.
Daar kun je op klikken.
En kijk eens in je handleiding.

gsm
door gsm - Apr 27, 2016 om 14:32
5940 Antwoorden / 47 Vragen

In Configuratiescherm, Apparaten en Printers: Open de HP 1050 Printer en dan de Geschatte Inktniveaus.
Soms kan het nodig zijn de HP software volledig te verwijderen en de nieuwste versie (klik) van de HP website te downloaden.

rj
door rjmarcusse - Apr 28, 2016 om 12:46
19 Antwoorden / 31 Vragen

BNedankt voor de tips. Het is gelukt!

edrick3
door edrick3 Apr 28, 2016 om 14:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi zo. Bedankt voor het terugmelden.

Ma
door Mat Matheij - Apr 28, 2016 om 16:09
986 Antwoorden / 3 Vragen

Wanneer U de juiste HP software heeft gedownload bij voorkeur via internet kunt U via het printer programma uw inktverbruik inzien. Heeft U bijvoorbeeld geüpgraded moet U indien aanwezig nieuwe software downloaden overigens na verwijderen van de oude.
Mvrgr.

wildy
door wildy - Apr 29, 2016 om 13:42
27 Antwoorden / 2 Vragen

Controle cartrige: Maak 'n stuk keukenpapier 'n klein beetje nat. Haal de cartridge uit de printer. Druk voorzichtig
                             de spuitgaatjes op de natte plek van het keuken papier. Laat de cartridge een lange duidelijke
                             inktstreep achter, dan zit er nog voldoende inkt in.

                              Vertoont een afbeelding een streep gedrag, dan is de cartridge zo goed als leeg.

                               Word de cartridge vaak opnieuw gevuld, dan is dat merkbaar aan het gewicht.
                               Ik vul mijn cartridge ongeveer 5x na, daarna is het einde cartridge.
                               Succes

br
door brui0929 - Apr 29, 2016 om 23:43
632 Antwoorden / 10 Vragen

Haal de caertdrige uit de printer laat er een kleine druppeltje lauw water over de printkop lopen dep de cardrigde met een stukje keukenrol droog.
nu weet je dat of er nog inkt inzet zet vervolgens de cartrdge terug in de printer.