ge
door gerdae Jan 17, 2015 om 15:03
Computers & telefonie

Inloggen

Sinds ik mijn abonnement op 15 december 2014 bij Vodafone heb verlengd, kan ik niet meer inloggen. Mijn browser is I.E.
Hoe kan ik dat terug krijgen. Vodafone kan mij niet helpen.

8138 14 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 15:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lukt het op een andere computer en/of browser wel?

edrick3
door edrick3 - Jan 17, 2015 om 15:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo GerdaE,

Wáár kun je niet inloggen? Op internet?
Reset IE eens:

Klik hier en probeer de FixIt.

Suc6

ho
door hopetobehelping - Jan 17, 2015 om 16:30
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste GerdaE,

wat is precies het probleem dat u niet meer kunt inloggen ?
Komt u nog wel op het scherm van 'MyVodafone' waar u uw gebruikersnaam en wachtwoord in moet geven en worden uw gebruikersnaam/wachtwoord niet geaccepteerd of komt u helemaal niet op dit scherm terecht ?

ge
door gerdae - Jan 18, 2015 om 11:51
31 Antwoorden / 15 Vragen

Duemenge: Ik kan wel inloggen op Google chrome.

Hopetobehelping: Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd

ho
door hopetobehelping - Jan 18, 2015 om 12:02
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=GerdaE schreef op zondag 18 jan 2015, 11:51] Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd

Best GerdaE,

als uw wachtwoord/gebruikersnaam het niet meer doen dan zult u toch echt bij Vodafone moeten zijn.
Onder het 'Gebruikersnaam / Wachtwoord' kunt u 'klikken' op 'Gebruikersnaam of wachtwoord' vergeten. Heeft u dat al geprobeerd ?
Heeft u wel hetzelfde telefoonnummer gehouden bij uw verlenging ? Zo niet dan dient u wellicht een een nieuw account aan te maken voor uw telefoonnummer. Als dat allemaal niet werkt zal de helpdesk van Vodafone u verder moeten helpen.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2015 om 14:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

edrick3
door edrick3 - Jan 18, 2015 om 14:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

Lijkt mij ook.
Vandaar ook het advies om IE te resetten.

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Jan 18, 2015 om 15:21
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

Daar heeft u inderdaad gelijk in. Ik lees in de reactie van GerdaE 'ik kan wel inloggen op Google Chrome'. In mijn antwoord ben ik er vanuit gegaan dat er bedoeld werd: "inloggen op Google Chrome zelf" en dus niet op de Vodafone site. Waarschijnlijk mijn fout en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en kan mijn eerdere antwoord beter maar snel vergeten worden.

edrick3
door edrick3 - Jan 19, 2015 om 11:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@GerdaE,

En ..... opgelost?

door 1953 - Jan 19, 2015 om 13:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Comptabiliteitsweergaven aanpassen?!

IE te oud? Verwijder IE en dan herinstalleren weer IE (nieuwste versie).

ge
door gerdae - Jan 21, 2015 om 22:50
31 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb IM opnieuw geinstalleerd en het is gelukt. Dank ook alle anderen voor het meedenken

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2015 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@GerdaE,

Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

ra
door raw - Mar 12, 2015 om 19:39
23 Antwoorden / 13 Vragen

Probeer eens te surfen met Tor met Firefox browser.
Veeeeeel confortabeler dan Iexplore.

ra
door raw - Mar 12, 2015 om 20:10
23 Antwoorden / 13 Vragen

Toevoeging link: www.torproject.org

Raw