Inloggen
Sinds ik mijn abonnement op 15 december 2014 bij Vodafone heb verlengd, kan ik niet meer inloggen. Mijn browser is I.E.
Hoe kan ik dat terug krijgen. Vodafone kan mij niet helpen.
Beste GerdaE,
wat is precies het probleem dat u niet meer kunt inloggen ?
Komt u nog wel op het scherm van 'MyVodafone' waar u uw gebruikersnaam en wachtwoord in moet geven en worden uw gebruikersnaam/wachtwoord niet geaccepteerd of komt u helemaal niet op dit scherm terecht ?
Duemenge: Ik kan wel inloggen op Google chrome.
Hopetobehelping: Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd
[quote=GerdaE schreef op zondag 18 jan 2015, 11:51] Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd
Best GerdaE,
als uw wachtwoord/gebruikersnaam het niet meer doen dan zult u toch echt bij Vodafone moeten zijn.
Onder het 'Gebruikersnaam / Wachtwoord' kunt u 'klikken' op 'Gebruikersnaam of wachtwoord' vergeten. Heeft u dat al geprobeerd ?
Heeft u wel hetzelfde telefoonnummer gehouden bij uw verlenging ? Zo niet dan dient u wellicht een een nieuw account aan te maken voor uw telefoonnummer. Als dat allemaal niet werkt zal de helpdesk van Vodafone u verder moeten helpen.
[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.
Lijkt mij ook.
Vandaar ook het advies om IE te resetten.
Met vr.gr.
[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.
Daar heeft u inderdaad gelijk in. Ik lees in de reactie van GerdaE 'ik kan wel inloggen op Google Chrome'. In mijn antwoord ben ik er vanuit gegaan dat er bedoeld werd: "inloggen op Google Chrome zelf" en dus niet op de Vodafone site. Waarschijnlijk mijn fout en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en kan mijn eerdere antwoord beter maar snel vergeten worden.
Comptabiliteitsweergaven aanpassen?!
IE te oud? Verwijder IE en dan herinstalleren weer IE (nieuwste versie).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer