ge
door gerdae Jan 17, 2015 om 15:03
Computers & telefonie

Inloggen

Sinds ik mijn abonnement op 15 december 2014 bij Vodafone heb verlengd, kan ik niet meer inloggen. Mijn browser is I.E.
Hoe kan ik dat terug krijgen. Vodafone kan mij niet helpen.

8138 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 15:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Lukt het op een andere computer en/of browser wel?

edrick3
door edrick3 - Jan 17, 2015 om 15:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo GerdaE,

Wáár kun je niet inloggen? Op internet?
Reset IE eens:

Klik hier en probeer de FixIt.

Suc6

ho
door hopetobehelping - Jan 17, 2015 om 16:30
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste GerdaE,

wat is precies het probleem dat u niet meer kunt inloggen ?
Komt u nog wel op het scherm van 'MyVodafone' waar u uw gebruikersnaam en wachtwoord in moet geven en worden uw gebruikersnaam/wachtwoord niet geaccepteerd of komt u helemaal niet op dit scherm terecht ?

ge
door gerdae - Jan 18, 2015 om 11:51
31 Antwoorden / 15 Vragen
0

Duemenge: Ik kan wel inloggen op Google chrome.

Hopetobehelping: Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd

ho
door hopetobehelping - Jan 18, 2015 om 12:02
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=GerdaE schreef op zondag 18 jan 2015, 11:51] Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd

Best GerdaE,

als uw wachtwoord/gebruikersnaam het niet meer doen dan zult u toch echt bij Vodafone moeten zijn.
Onder het 'Gebruikersnaam / Wachtwoord' kunt u 'klikken' op 'Gebruikersnaam of wachtwoord' vergeten. Heeft u dat al geprobeerd ?
Heeft u wel hetzelfde telefoonnummer gehouden bij uw verlenging ? Zo niet dan dient u wellicht een een nieuw account aan te maken voor uw telefoonnummer. Als dat allemaal niet werkt zal de helpdesk van Vodafone u verder moeten helpen.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2015 om 14:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

edrick3
door edrick3 - Jan 18, 2015 om 14:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

Lijkt mij ook.
Vandaar ook het advies om IE te resetten.

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Jan 18, 2015 om 15:21
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

Daar heeft u inderdaad gelijk in. Ik lees in de reactie van GerdaE 'ik kan wel inloggen op Google Chrome'. In mijn antwoord ben ik er vanuit gegaan dat er bedoeld werd: "inloggen op Google Chrome zelf" en dus niet op de Vodafone site. Waarschijnlijk mijn fout en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en kan mijn eerdere antwoord beter maar snel vergeten worden.

edrick3
door edrick3 - Jan 19, 2015 om 11:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@GerdaE,

En ..... opgelost?

19
door 1953 - Jan 19, 2015 om 13:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Comptabiliteitsweergaven aanpassen?!

IE te oud? Verwijder IE en dan herinstalleren weer IE (nieuwste versie).

ge
door gerdae - Jan 21, 2015 om 22:50
31 Antwoorden / 15 Vragen
0

1953
Ik heb IM opnieuw geinstalleerd en het is gelukt. Dank ook alle anderen voor het meedenken

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2015 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@GerdaE,

Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

ra
door raw - Mar 12, 2015 om 19:39
23 Antwoorden / 13 Vragen
0

Probeer eens te surfen met Tor met Firefox browser.
Veeeeeel confortabeler dan Iexplore.

ra
door raw - Mar 12, 2015 om 20:10
23 Antwoorden / 13 Vragen
0

Toevoeging link: www.torproject.org

Raw

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer