ca
door camomila Mar 10, 2013 om 11:07
Computers & telefonie

Inloggen hotmail.

Wanneer ik op de website van hotmail : aanmelden aanklik kom ik gelijk op mijn account.
Dat was in dit geval niet de bedoeling want een kennis wilde op mijn laptop naar zijn emailadres . Eindelijk lukte het op de juiste site te komen maar vervolgens was het niet mogelijk zijn mailadres in te vullen . Mét de cursor kwamen we gelijk weer op mijn account .

Moet ik misschien tijdelijk iets uitschakelen ? Cookies of zoiets?

Wie geeft mij raad ?

9906 17 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2013 om 11:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo camomila,

Heb je je wel uitgelogd?

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2013 om 11:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@camomila,

Lees eens hier bij deze vraag:

Ik heb gehoord dat ik me eenvoudiger kan aanmelden als ik de functie Mijn wachtwoord onthouden voor Windows Live ID uitschakel. Hoe kan ik deze functie uitschakelen?

ca
door camomila - Mar 11, 2013 om 10:05
15 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo Edrick 3 , hoe bedoel je dat : ben je wel uitgelogd ?

Ik heb ook je tweede suggestie geprobeerd maar kwam er niet uit.

Ik heb Windows 7 , misschien maakt dat een verschil?

ca
door camomila - Mar 11, 2013 om 10:42
15 Antwoorden / 7 Vragen

Ik was wel uitgelogd bij hotmail als je dat bedoelt.

jo
door jozu - Mar 11, 2013 om 11:24
72 Antwoorden / 2 Vragen

Wanneer ik op de website van hotmail : aanmelden aan klik kom ik gelijk op mijn account.

Dat was in dit geval niet de bedoeling want een kennis wilde op mijn laptop naar zijn email adres . Eindelijk lukte het op de juiste site te komen maar vervolgens was het niet mogelijk zijn mailadres in te vullen .

Dat is volgens mij normaal, als je inlogt met je eigen hotmail account,de url is natuurlijk gelinkt.
Wil je inloggen met een andere, dan moet je dit met de andere hotmail account naam en paswoord doen.
Dus een andere url (webadres aanduiding hotmail) ,volgens kan dat maar met 1 accountnaam.

Ik heb zelf Windows live mail ,dan kan je daar op meerdere hotmail accounts inloggen
Ook gmail ,ziggo enz

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2013 om 14:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@camomila,

Zou het cachegeheugen eens wissen en de cookies verwijderen.

Uitgaande van IE:

Open Internet Explorer en klik op het menu Extra.
Selecteer Internet-opties.
Klik op het tabblad Algemeen.
Klik op de knop Verwijderen.
Klik onder Tijdelijke Internet-bestanden op Bestanden verwijderen.
Klik op OK om af te sluiten.

Cookies verwijderen:

Selecteer nogmaals Extra > Internet-opties > Algemeen.
Klik op Verwijderen.
Klik onder Cookies op Cookies verwijderen.
Klik op OK bij de vraag 'Alle cookies in de map met tijdelijke Internet-bestanden verwijderen?'
Klik op OK om af te sluiten.

Suc6

ca
door camomila - Mar 11, 2013 om 19:06
15 Antwoorden / 7 Vragen

Ik kreeg ineens een helder moment : op mijn laptop is nog geen gastaccount ingeschakeld , zou dat de oplossing zijn ?

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2013 om 20:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=camomila schreef op maandag 11 mrt 2013, 19:06]Ik kreeg ineens een helder moment : op mijn laptop is nog geen gastaccount ingeschakeld , zou dat de oplossing zijn ?

Denk het niet.

Cache geleegd en cookies verwijderd?

ca
door camomila - Mar 12, 2013 om 12:21
15 Antwoorden / 7 Vragen

Ja , heb ik gedaan maar het resultaat was nihil..

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2013 om 18:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@camomila,

Nog maar eens een poging.
Je gaat naar www.hotmail.com en komt dan (blijkbaar?) meteen in je mail terecht.
Klik dan eens rechts bovenaan onder je naam op Afmelden.
Sluit af.
Ga nog eens naar www.hotmail.com en je zult zien dat jij of een ander persoon zich moet aanmelden.
Als dit je probleem niet oplost dan weet ik het verder niet.

Suc6

ca
door camomila - Mar 13, 2013 om 18:23
15 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 13 mrt 2013, 18:11]@camomila,

Nog maar eens een poging.
Je gaat naar www.hotmail.com en komt dan (blijkbaar?) meteen in je mail terecht.
Klik dan eens rechts bovenaan onder je naam op Afmelden.
Sluit af.
Ga nog eens naar www.hotmail.com en je zult zien dat jij of een ander persoon zich moet aanmelden.
Als dit je probleem niet oplost dan weet ik het verder niet.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2013 om 18:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@camomila,

?????

ca
door camomila - Mar 13, 2013 om 19:03
15 Antwoorden / 7 Vragen

Helemaal gelukt ! Heel erg bedankt voor het meedenken en de suggesties .!

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2013 om 20:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@camomila,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.
Lag het dus toch aan het Afmelden?

Met vr.gr.

ca
door camomila - Mar 15, 2013 om 18:40
15 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 13 mrt 2013, 20:39]@camomila,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.
Lag het dus toch aan het Afmelden?

Met vr.gr.

ca
door camomila - Mar 15, 2013 om 18:43
15 Antwoorden / 7 Vragen

Ja , dat was het probleem, zo simpel achteraf maar ja ......

Nogmaals mijn dank .

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2013 om 18:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@camomila,

Ach, het is nu opgelost en daar gaat het om.
Bedankt voor het berichtje. Was even nieuwsgierig.

Met vr.gr.