Hallo, ik kan ineens niet meer inloggen op Mijn ING. Ik krijg dan de melding "Deze pagina kan niet worden weergegeven". Heb ING gemaild en krijg het antwoord opschonen browser. Dit doe ik altijd al voordat ik de laptop afsluit met alles aangevinkt. Heb ze gebeld zegt men het eens via Chrome te proberen, dat lukte ook niet, dan krijg ik "Deze webpagina is niet beschikbaar". Ik moest toch maar naar www.opschonenbrowser.nl en men zegt ook dat de beveiliging misschien te hoog is. Ben naar die website gegaan, maar daar krijg ik exact hetzelfde als wanneer ik zelf de geschiedenis e.d. wis. Ik heb het via Chrome op de laptop van mijn werk geprobeerd daar lukte het wel. Ik zou niet weten wat ik qua beveiliging zou kunnen aanpassen, zonder gevaar te lopen met internetbankieren. Heeft iemand ook deze ervaring met inloggen op Mijn ING? Of weet iemand waar dit mee te maken kan hebben? Ik heb daarvoor te weinig verstand van computers e.d. Ik heb overigens Norton 360 Premier. Alvast bedankt voor eventuele reacties en tips.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
[quote=aurora1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 20:53]Scan de laptop eens op virussen en scan ook eens met MBam. Ik ben misschien een rare, maar voordat ik ga internetbankieren, doe ik altijd eerst een update met Norton en daarna een scan. Ben nu toch maar nog eens een gehele scan aan het doen.
[quote=1953 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:05]Probeer het eens op deze wijze: https://www.ing.nl/particulier/index.html Niet gelukt helaas, maar het was het proberen waard! Bedankt!
[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.
[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Ik wis overigens ook via Norton de tijdelijke internetbestanden e.d.
Hebt u, toen u met ING belde ook even overlegd over uw rekening dat er niets raars mee gebeurd is? Zou dat toch maar ook nig even doen en dan later het probleem van niet kunnen inloggen aanpakken.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:35]Hebt u, toen u met ING belde ook even overlegd over uw rekening dat er niets raars mee gebeurd is? Zou dat toch maar ook nig even doen en dan later het probleem van niet kunnen inloggen aanpakken. Ja, degene die ik aan de tel had zei zelf al dat er niets met de rekening zelf aan de hand was. Gelukkig!
[quote=giraffe schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:27][quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.
Dat is geen probleem hoor! Iedereen heeft zo zijn voorkeur! Ik wil je in dit geval adviseren om de kwestie voor te leggen via ing@ing.nl of telefonisch contact op te nemen. Dat kan via: 020 22 888 88.
Ik neem aan dat u met een snelkoppeling op het bureaublad werkt. Mogelijk is daar iets mis mee, heb dit nml ook eens aan de hand gehad. Probeer eens een nieuwe snelkoppeling te maken. Typ in de adresbalk http://www.ing.nl, klik op de ING pagina rechtsboven op inloggen. Als u dan op het inlogscherm komt, ga hier dan op staan en klik dan op de rechter muisknop. In het rolmenu ziet u dan staan snelkoppeling maken en klik daar op. Verwijder de oude snelkoppeling van het bureaublad. Mogelijk is het dan opgelost.
Er was gisteravond wel even een "glitch": ik kon zo'n 10 minuten mijn spaarsaldo niet zien. De rest werkte wel (voor mij). Wellicht dat het daarmee te maken had?
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 23:13]@ gerbera
De link van @1953 werkt ook niet. Ja en...??? Ik gebruik geen link maar een normale invoerprocedure waarmee je op de site komt van ING en vandaaruit verder kunt. En dat werkt prima. Echter als het TS niet lukt hiermee op het inlogscherm te komen is er duidelijk iets mis met de PC. Dat de link van @1953 niet werkt is te verwachten die verwijst naar het hiernamaals en niet naar het inlogscherm van ING.
[quote=gerbera schreef op dinsdag 25 aug 2015, 22:30]Ik neem aan dat u met een snelkoppeling op het bureaublad werkt. Mogelijk is daar iets mis mee, heb dit nml ook eens aan de hand gehad. Probeer eens een nieuwe snelkoppeling te maken. Typ in de adresbalk http://www.ing.nl, klik op de ING pagina rechtsboven op inloggen. Als u dan op het inlogscherm komt, ga hier dan op staan en klik dan op de rechter muisknop. In het rolmenu ziet u dan staan snelkoppeling maken en klik daar op. Verwijder de oude snelkoppeling van het bureaublad. Mogelijk is het dan opgelost. Hallo Gerbera, ik heb dat geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde. Bedankt voor de reactie, ook dat was het proberen waard!
[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 22:14][quote=giraffe schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:27][quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Hallo Gerard, ik heb al telefonisch contact opgenomen. Die persoon bleef doorgaan op het verwijderen van de cookies. Het ligt aan mijn laptop, op de laptop en desktop van mijn werk lukt het nl. wel. Maar ik zal dan contact opnemen via ing@ing.nl. Bedankt voor de reactie!
Sowieso wil ik iedereen die de moeite heeft genomen te reageren bij deze bedanken voor alle tips e.d.!
Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.
Dat is geen probleem hoor! Iedereen heeft zo zijn voorkeur! Ik wil je in dit geval adviseren om de kwestie voor te leggen via ing@ing.nl of telefonisch contact op te nemen. Dat kan via: 020 22 888 88.
Ik wil toch even laten weten dat ik erachter ben waarom ik niet op Mijn ING kon inloggen. Ik kreeg bij het inloggen via Firefox "iets" over DNS server. Dit kreeg ik op gegeven moment ook bij diverse andere sites. Ben afgelopen weekend gaan zoeken en het heeft, waarschijnlijk, te maken gehad met de DDos-aanvallen bij Ziggo. Alles herstart en gelukkig doet alles het weer! Ik denk voor degenen die verstand hebben van computers e.d. een heel simpel iets, maar ik geef toe, ik ben echt een ei op computergebied ;) Nogmaals iedereen die heeft gereageerd, bedankt!
norton er uit gooien !! ik heb nooit problemen. ik heb microsoft security essentials en windows firewall. gewoon op google als favorite. aanklikken en klaar !!!!
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu
...
Lees meer
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen.
Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k
...
Lees meer
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer