Fe
door Feel free Jul 5, 2016 om 20:55
Computers & telefonie

Inloggen Yahoo

Nadat ik Yahoo mail heb gesloten moet ik daarna als ik de site weer
wil openen telkens opnieuw weer inloggen. Eerder nooit geen last
van gehad. Op de telefoon en tablet gaat het wel goed
Wie kan me helpen? Moet er misschien ergens iets ingesteld worden?

Alvast veel dank.
Groeten,
Feel free

3767 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 5, 2016 om 20:58
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Feel Free ,

U kunt bij het inloggen ( inlogscherm ) aanvinken , aangemeld blijven .

Fe
door Feel free Jul 6, 2016 om 20:42
Antwoorden / 2 Vragen

Maritas dat heb ik al diverse malen aangevinkt maar het helpt niet.
Alle instellingen door gelopen, echter zonder resultaat.

marita5
door marita5 - Jul 6, 2016 om 20:56
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Feel Free ,

Kijk eens in uw browser of wachtwoorden onthouden aangevinkt is .

Fe
door Feel free Jul 7, 2016 om 14:26
Antwoorden / 2 Vragen

Maritas, waar in de browser kan ik dat vinden?
Het vakje "ww onthouden" bij het inloggen staat aangevinkt.
De site staat nu in het Engels, heb dit via Instellingen in Ned.
al eens veranderd, maar het blijft terugkomen in het Engels.
Ik gebruik Yahoo al jaren lang, maar sinds de overname door
Google is het een grote puinhoop met o.a. heel veel reclame.
Groeten,
Feel free

marita5
door marita5 - Jul 7, 2016 om 14:57
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Feel Free ,

Welke browser gebruikt u ?

Taal wijzigen : Klik op Mijn account boven aan uw e-pagina.
Voer uw wachtwoord in.  Klik op Bewerken rechts van "Member Information".
In de categorie Algemene voorkeuren, klikt u op de Preferred Content link.
Vanuit het pull-down menu in het venster "Preferred Content", selecteer het land waar u maar wilt.

Bekijk ook dit filmpje op You Tube , klik op de rode regel .

https://www.youtube.com/watch?v=cirEVD2Wios

Fe
door Feel free Jul 8, 2016 om 20:01
Antwoorden / 2 Vragen

Mijn browser is Internet Explorer en
ik heb je advies opgevolgd en het is me gelukt
de site nu in Nederlands te hebben.
Of nu ook het inloggen verholpen is?
Niet alleen de site in Ned. maar het is nu
een compleet andere site. Ben er heel blij mee.
Tot zover heel veel dank.
Feel free

marita5
door marita5 - Jul 8, 2016 om 20:29
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Feel Free ,

Fijn om te horen dat al èèn gedeelte is opgelost . Test nu het inloggen uit bij Yahoo aanvinken aangemeld blijven . Voor wachtwoorden onthouden in IE doe het volgende Extra - Internetopties - Inhoud - klik dan bij automatisch aanvullen op instellingen , vink aan gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren , klik dan op oke en start de laptop opnieuw op .
Hopelijk is dit de oplossing succes .

U schrijft ook veel reclame , maar ik weet niet wat u bedoeld , veel reclame in IE of Yahoo .
Voor veel reclame in IE installeer adblock plus klik op de rode regel . ( onder de groene balk klik op kleine e )

https://adblockplus.org/nl/

Fe
door Feel free Jul 11, 2016 om 14:55
Antwoorden / 2 Vragen

Geweldig "Maritas" het is gelukkig allemaal opgelost.
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de hulp en het meedenken.

Vriendelijke groet,
Feel free

marita5
door marita5 Jul 11, 2016 om 15:02
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Feel Free , fijn om te horen dat ook dit is opgelost , bedankt voor het terugmelden Mvrgr.

edrick3
door edrick3 - Jul 8, 2016 om 20:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.Of nu ook het inloggen verholpen is?
Dat kun je toch snel genoeg nagaan?

Zou trouwens Firefox eens proberen als browser ipv IE !!

marita5
door marita5 Jul 8, 2016 om 20:38
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , firefox is beter maar ik vind het niet fijn werken in windows 8.1 om als browser te gebruiken .Alle programma`s openen op het bureaublad vind ik onhandig maar dit is iets persoonlijks . Ik werk wel met firefox maar niet als browser