th
door thd Oct 5, 2013 om 12:26
Computers & telefonie

Inlogproblemen Marktplaats

Heb problemen met het inloggen bij Marktplaats. heb een profiel aangemaakt, dit is zichtbaar te maken bij 'mijn profiel'.
Als ik het programma start staan mij initialen niet boven in de taakbalk. Inloggen reageert niet.
Indien ik bij een advertentie wil emailen of bieden kan ik dit niet. Programma vraagt inloggen.
Als ik dan wil loggen aanklik, gaat de bovenste taakbalk langdurig trillen, verder gebeurt er niets. De klantenservice kon mij ook niet helpen.
Wie wel ?

5676 3 Rapporteer

anouksanne
door anouksanne - Oct 5, 2013 om 12:34
38 Antwoorden / 27 Vragen

Misschien zit het probleem in de browser (marktplaats lijkt het niet te zijn, ik heb zelf geen problemen). Probeer eens een andere browser (ik weet niet welke er nu wordt gebruikt maar naast Internet Explorer is Google Chrome of Mozilla Firefox te proberen). Als dat het probleem oplost maar je liever niet over wilt stappen zou je waarschijnlijk de browser moeten opschonen door cookies, tijdelijke internetbestanden en dergelijke weg te gooien.
Hopelijk helpt dit je verder naar de kern van het probleem.
Succes!

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 5, 2013 om 13:04
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Niet nu... het is erg druk en probeer het eens morgen op zondag ochtend voor 10.00 uur want het komt vaker voor dat ze overbelast zijn.

Ik kan ook niet inloggen en alle spullen plaatsen!

me
door mein33 - Oct 5, 2013 om 13:33
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Voor zover ik weet geeft Internet Explorer 8 of lager problemen bij Marktplaats.