Pj
door PjotrJ Sep 16, 2019 om 10:32
Computers & telefonie

Inruilactie Samsung kapot scherm

Wij hebben meegedaan aan de pre order actie van de Samsung tablet S6 want dan kreeg je extra 100 euro bovenop de inruilwaarde op je oude telefoon . Voor onze  Galaxy S7 zouden we 70 euro krijgen.
Het scherm was onbeschadigd. Super veilig verpakt met veel bolletjesschuim in een degelijk doosje. Toch kregen we het bericht dat het scherm was beschadigd en dat we maar 26.50 euro zouden krijgen.
Terug laten sturen tegen betaling van 25 euro en de 100 euro retour-actie missen doe je niet, dus ga je balend akkoord.

984 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 16, 2019 om 10:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bedankt voor de mededeling.

Magnum007
door Magnum007 - Sep 16, 2019 om 11:51
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Pjotrj,

Wat is je vraag?

lo
door lovewinnie - Sep 16, 2019 om 12:19
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had hem terug laten sturen. Bij zulke acties neem ik ook foto's van serie nummer etc,verstuur in orginail doosje en stop deze ook weer in een doos. (altijd orginail doosje bewaren).  dan kun je ook controleren dat ze geen andere terug sturen met, zie je stuk.
Dan maar 25 euro betalen. Is principe
Ze flikken het kei vaak en indd veel mensen zeggen, ja dan doe dat maar.
Is principe kwestie.

aurora1
door aurora1 - Sep 16, 2019 om 20:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké.

panter22
door panter22 - Sep 17, 2019 om 09:14
6599 Antwoorden / Vragen

Wat was de beschadiging die Samsung vaststelde. Een krasje? Of was het hele scherm stuk?