mt
door mtsomers May 5, 2013 om 13:41
Computers & telefonie

Internet. Telefonie

Wij hebben zakelijk een abonnement aangegaan met online dat zij vanaf vrijdag 3mei onze internetleverancier zijn. Lang verhaal kort , sinds vrijdag geen internet maar ook geen telefoon. Wij zijn een hulpverlenend bedrijf dat altijd 24uur moet bereikbaar Zijn, dus nu mooi niet. Het is net of we de rekening niet betaald hebben. Wat moeten wij nu doen? Gaan ook nog met vakantie dinsdag. Dadelijk lopen de klanten weg nu wij zoals iedereen ze broodnodig hebben. Hebben vrijdag de hele dag met online en Acn gebeld. Iedereen een ander verhaal maar zonder resultaat. HELP........

534 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 5, 2013 om 14:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Gelukkig heb je natuurlijk ook gewoon 'n 06 nummer op de site e.d. vermeld ;-)

Wat geven ze als reden op dat je geen telefoon hebt?

mastag
door mastag - May 5, 2013 om 14:11
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

Dit is een forum waar consumenten elkaar helpen.
Dus zakelijke klachten horen hier eigenlijk niet thuis.
Ben bang dat je weinig zelf kunt doen, behalve dan om contact proberen te houden met de partij in kwestie.
Dat u zakelijk hiervan afhankelijk bent is bij Online geen pressiemiddel, heeft u echt een zakelijke aansluiting genomen? Dan is er meestal een service (level) afspraak om u snel te helpen. Heeft u het als consument afgesloten, dan gaat u achter in de rij...

Mastag

gompy2
door gompy2 - May 5, 2013 om 16:06
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zet je klacht hier maar bij.

Klik hier-> Klachtenkompas Online.nl

Of bij 1 van de 49 pagina's hier.

Klik hier-> Klachten over Online

En de lijst met klachten is nog oneindig veel langer als je heel eventjes Googled.

Ik begrijp het niet.
Je hebt/bent een bedrijf naar het schijnt.
Je stapt zomaar over naar een andere aanbieder, en klaarblijkelijk zonder enig onderzoek vooraf, terwijl met hetgeen je van ze afneemt, de levensader is van/voor je negotie..
En nu is het hier huilie-huilie doen...
Kan er met mijn simpele verstand niet bij..
Ik vrees dat je na je vakantie weinig te doen zult hebben.
Deze reactie is niet uit sarcasme bedoeld, maar ik ben bang een vaststelling naar de nabije toekomst.
Suc6


diumenge
door diumenge - May 5, 2013 om 16:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ik zie op de site van Online zo snel sowieso geen mogelijkheid om een zakelijk abonnement af te sluiten. Maar wellicht kijk ik er over heen?

jo
door jorisw - May 5, 2013 om 16:22
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik zie de optie ook niet. Zoeken op "zakelijk" levert helemaal niets op.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

K
K H Starke - Jan 29, 2023 om 03:52
Elektronica & tv

Retourzenden apparaten Ziggo

 Ik heb mijn contract bij Ziggo beeindigd en moet de apparaten die ik van hun heb retour zenden.   Ik krijg de nodige verpakking toegestuurd. Maar voor de mediabox xl hebben ze geen verpakking gestuurd. Ik heb de klantenservice gebeld. Ze vertelden me dat ik zelf de mediabox naar de milieustraat moet brengen.
Mijn vraag is, is dit correct? ... Lees meer

pe
perry_61 - Jan 30, 2023 om 12:15
Geldzaken & recht

Te veel betaalde rente

Wij hebben een doorlopend crediet die wij al betalen vanaf 2003 lopend bij credivance ( onderdeel van de ABN )
Nu kregen we eerst te horen dat voor eind 2022 alles geregeld zou worden, dat werd opgeschoven naar het eerst kwartaal van 2023 en nu hebben ze op de website van defam het weer veranderd naar 2023 wat een heel breed begrip is.
Als je opbelt kan niemand je een goed antwoord geven ... Lees meer

LisanneVB
LisanneVB - Jan 30, 2023 om 22:57
Huishouden & energie

Energielabel

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Wij wonen gehuurd (vrije sector). En er is vorig jaar Oktober een meting geweest. Er is B uitgekomen. Waar wij het oneens mee zijn. Er loopt water over de vensterbanken en de kozijnen zijn aan het schimmelen. De voordeur is nog enkel glas en de rubbertjes van de kozijnen zijn kapot. Het tocht flink ook. Nu weet ik dat ik bij mijn eigen huurbaas moet zijn. Ma ... Lees meer