Internet. Telefonie
Wij hebben zakelijk een abonnement aangegaan met online dat zij vanaf vrijdag 3mei onze internetleverancier zijn. Lang verhaal kort , sinds vrijdag geen internet maar ook geen telefoon. Wij zijn een hulpverlenend bedrijf dat altijd 24uur moet bereikbaar Zijn, dus nu mooi niet. Het is net of we de rekening niet betaald hebben. Wat moeten wij nu doen? Gaan ook nog met vakantie dinsdag. Dadelijk lopen de klanten weg nu wij zoals iedereen ze broodnodig hebben. Hebben vrijdag de hele dag met online en Acn gebeld. Iedereen een ander verhaal maar zonder resultaat. HELP........

Gelukkig heb je natuurlijk ook gewoon 'n 06 nummer op de site e.d. vermeld ;-)
Wat geven ze als reden op dat je geen telefoon hebt?

Dit is een forum waar consumenten elkaar helpen.
Dus zakelijke klachten horen hier eigenlijk niet thuis.
Ben bang dat je weinig zelf kunt doen, behalve dan om contact proberen te houden met de partij in kwestie.
Dat u zakelijk hiervan afhankelijk bent is bij Online geen pressiemiddel, heeft u echt een zakelijke aansluiting genomen? Dan is er meestal een service (level) afspraak om u snel te helpen. Heeft u het als consument afgesloten, dan gaat u achter in de rij...
Mastag

Zet je klacht hier maar bij.
Klik hier-> Klachtenkompas Online.nl
Of bij 1 van de 49 pagina's hier.
Klik hier-> Klachten over Online
En de lijst met klachten is nog oneindig veel langer als je heel eventjes Googled.
Ik begrijp het niet.
Je hebt/bent een bedrijf naar het schijnt.
Je stapt zomaar over naar een andere aanbieder, en klaarblijkelijk zonder enig onderzoek vooraf, terwijl met hetgeen je van ze afneemt, de levensader is van/voor je negotie..
En nu is het hier huilie-huilie doen...
Kan er met mijn simpele verstand niet bij..
Ik vrees dat je na je vakantie weinig te doen zult hebben.
Deze reactie is niet uit sarcasme bedoeld, maar ik ben bang een vaststelling naar de nabije toekomst.
Suc6

Ik zie op de site van Online zo snel sowieso geen mogelijkheid om een zakelijk abonnement af te sluiten. Maar wellicht kijk ik er over heen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Retourzenden apparaten Ziggo
Ik heb mijn contract bij Ziggo beeindigd en moet de apparaten die ik van hun heb retour zenden.
Ik krijg de nodige verpakking toegestuurd. Maar voor de mediabox xl hebben ze geen verpakking gestuurd. Ik heb de klantenservice gebeld. Ze vertelden me dat ik zelf de mediabox naar de milieustraat moet brengen.
Mijn vraag is, is dit correct?
...
Lees meer
Te veel betaalde rente
Wij hebben een doorlopend crediet die wij al betalen vanaf 2003 lopend bij credivance ( onderdeel van de ABN )
Nu kregen we eerst te horen dat voor eind 2022 alles geregeld zou worden, dat werd opgeschoven naar het eerst kwartaal van 2023 en nu hebben ze op de website van defam het weer veranderd naar 2023 wat een heel breed begrip is.
Als je opbelt kan niemand je een goed antwoord geven
...
Lees meer

Energielabel
Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Wij wonen gehuurd (vrije sector). En er is vorig jaar Oktober een meting geweest. Er is B uitgekomen. Waar wij het oneens mee zijn. Er loopt water over de vensterbanken en de kozijnen zijn aan het schimmelen. De voordeur is nog enkel glas en de rubbertjes van de kozijnen zijn kapot. Het tocht flink ook. Nu weet ik dat ik bij mijn eigen huurbaas moet zijn. Ma ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer

CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer