mt
door mtsomers May 5, 2013 om 13:41
Computers & telefonie

Internet. Telefonie

Wij hebben zakelijk een abonnement aangegaan met online dat zij vanaf vrijdag 3mei onze internetleverancier zijn. Lang verhaal kort , sinds vrijdag geen internet maar ook geen telefoon. Wij zijn een hulpverlenend bedrijf dat altijd 24uur moet bereikbaar Zijn, dus nu mooi niet. Het is net of we de rekening niet betaald hebben. Wat moeten wij nu doen? Gaan ook nog met vakantie dinsdag. Dadelijk lopen de klanten weg nu wij zoals iedereen ze broodnodig hebben. Hebben vrijdag de hele dag met online en Acn gebeld. Iedereen een ander verhaal maar zonder resultaat. HELP........

608 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 5, 2013 om 14:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Gelukkig heb je natuurlijk ook gewoon 'n 06 nummer op de site e.d. vermeld ;-)

Wat geven ze als reden op dat je geen telefoon hebt?

mastag
door mastag - May 5, 2013 om 14:11
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

Dit is een forum waar consumenten elkaar helpen.
Dus zakelijke klachten horen hier eigenlijk niet thuis.
Ben bang dat je weinig zelf kunt doen, behalve dan om contact proberen te houden met de partij in kwestie.
Dat u zakelijk hiervan afhankelijk bent is bij Online geen pressiemiddel, heeft u echt een zakelijke aansluiting genomen? Dan is er meestal een service (level) afspraak om u snel te helpen. Heeft u het als consument afgesloten, dan gaat u achter in de rij...

Mastag

gompy2
door gompy2 - May 5, 2013 om 16:06
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zet je klacht hier maar bij.

Klik hier-> Klachtenkompas Online.nl

Of bij 1 van de 49 pagina's hier.

Klik hier-> Klachten over Online

En de lijst met klachten is nog oneindig veel langer als je heel eventjes Googled.

Ik begrijp het niet.
Je hebt/bent een bedrijf naar het schijnt.
Je stapt zomaar over naar een andere aanbieder, en klaarblijkelijk zonder enig onderzoek vooraf, terwijl met hetgeen je van ze afneemt, de levensader is van/voor je negotie..
En nu is het hier huilie-huilie doen...
Kan er met mijn simpele verstand niet bij..
Ik vrees dat je na je vakantie weinig te doen zult hebben.
Deze reactie is niet uit sarcasme bedoeld, maar ik ben bang een vaststelling naar de nabije toekomst.
Suc6


diumenge
door diumenge - May 5, 2013 om 16:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ik zie op de site van Online zo snel sowieso geen mogelijkheid om een zakelijk abonnement af te sluiten. Maar wellicht kijk ik er over heen?

jo
door jorisw - May 5, 2013 om 16:22
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik zie de optie ook niet. Zoeken op "zakelijk" levert helemaal niets op.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

rosa 60
rosa 60 - Apr 17, 2024 om 21:02
Winkels & webshops

Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft

heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering  heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw  maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer