gladdeharry
door gladdeharry Nov 24, 2008 om 15:11
Computers & telefonie

Internetshop.nl

Zijn er hier ook forumleden die ervaring hebben met de webwinkel Internetshop.nl in Harderwijk?Ze zijn scherp in prijs en lid van het Thuiswinkelwaarborg.

Graag zowel goede als slechte ervaringen.

6858 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 24, 2008 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk hier:

http://www.kieskeurig.nl/Internetshop/89BC06C622E8EE83C1256BB1004CC21A

ve
door verwijderd - Nov 24, 2008 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, de beoordeling van dit internetbedrijf is een 5, over die 'duizenden' klanten die er genoemd worden, heb ik echter grote twijffels, maar dit dan als kanttekening....ik weet niet of dit 'witgoed'bedrijf wel zo 'goed'is....zelf ging ik als ik U was naar een 'gewone'winkel, zeker waar het gaat om aankoop/overweging om witgoed aan te schaffen, succes, maar ja, ieder denkt zo het zijne er van....Gr. Henri

Onderstaand staat een stukje reclame van ze....

Witgoed Producten Info Sitemap Harderwijk, 25 april 2007 Goedemiddag bij Internetshop.nl Internetshop is lid van Thuiswinkel.org.Voor u als klant betekent dit extra zekerheid en betrouwbaarheid. Internetshop levert uw bestelling Full-Service bij u af. Dat betekent dat wij uw apparaat uitpakken, plaatsen waar u het hebben wilt, ook trap op/af. Tevens nemen wij de verpakking en desgewenst uw oude apparaat mee retour. Kortom: wij leveren zoals u dat wilt! Duizenden tevreden klanten gingen u ...

ve
door verwijderd - Nov 24, 2008 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik kijk op kieskeurig.nl zie ik toch heel andere waarderingen! Ik heb geen connecties met de shop, maar als ik scores zie van 7,5/7,3/7,1 dan is dat toch wat anders als een 5.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2008 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de antwoorden.Ik had al het een en ander opgezocht en voorzover ik kan zien ziet het er solide uit.Ik zou graag nog enkele reakties van gebruikers willen hebben.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2011 om 08:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo krijgen we om de dag een mailtje, ze leveren niets, het geld is wel direct betaald, het gaat hier om een machine van rond de 300 euro, Mailtjes reageren ze niet op, dat we ons geld terug willen.

Bedenk goed waar je aan begint !!!!

ps de nummers heb ik sterretjes van gemaakt.

Internetshop.nl
_________
Bestelnummer: ******
Besteldatum: 2 januari 2011
Details van de bestelling kunt u hier bekijken.

Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer ******. Een of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

, verwachte leverdatum: 18-1-2011

ve
door verwijderd - Jan 13, 2011 om 08:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Goos,
Als de fabrikant een artikel niet kan leveren kunnen zij er ook niets aan doen.
Ze hebben de plicht om voor 2 februari aan u te leveren, anders moeten ze bij annulering van de opdracht uw geld binnen 30 dagen retour storten. Het is nu de 13e u heeft de 2e besteld dat zijn pas 10-11 dagen.

@ Harry, Internetshop is onderdeel van Scheer & Foppen, net als Bobshop en nog wat namen op internet.

MAstag

ve
door verwijderd - Jan 13, 2011 om 12:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat zijn de kleine letters, maar het bedrijf zet levens groot voor op hun site, OP WERKDAGEN VOOR 14.00 UUR BESTELD, MORGEN IN HUIS.

Dan achter deze tekst staat;
Snelle levering
Is een product op voorraad en op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dan bezorgd TNT Post uw pakket al de volgende dag bij u thuis. Ook voor het Pakje Gemak geldt dat u het volgende dag kunt afhalen bij het door u gekozen afhaalpunt. Voor grote pakketten, door onze bezorgdienst bij u geleverd, kunt u zelf een bezorgdatum kiezen in ons systeem.

En dan gaat het om een WASDROGER, met dit weer ( regen)

ve
door verwijderd - Jan 13, 2011 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Goos 50
Je schrijft het zelf al "Is een product op voorraad "
In uw geval dus niet.
Mastag

ve
door verwijderd - Jan 13, 2011 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb er zelf ook meerdere keren iets besteld en afgehaald.. (kom zelf uit Harderwijk). Inderdaad onderdeel van Scheer & Foppen (net als Bobshop, Digideals, Scheerenfoppenonline.nl). Altijd snel geleverd (artikelen waren wel op voorraad). Niets mis met dit bedrijf..

ve
door verwijderd - Dec 27, 2013 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben bij de internetshop een bestelling geplaatst voor 2 tv's en 1 wandbeugel. Deze zouden tegelijk geleverd worden op 23-12-2013. Echter werd er op 23-12 maar 1 tv met wandbeugel geleverd. Na diverse contacten met het bedrijf (a 0.50 cent per minuut) is er aangegeven dat er een fout gemaakt is en dat er op ons aandringen een nieuwe bestelling geplaatst zou worden voor de ontbrekende tv. Deze zou geleverd worden door Post.nl op 27-12. Helaas hebben we nog steeds geen bericht van Post.nl. Ervan uitgaande dat e.e.a conform de regels van de internetshop geleverd zou worden hebben wij de bestelling direct betaald. Tijdens de telefonische contacten hebben wij aangedrongen op een vorm van schadeloosstelling het geen voor de het bedrijf onbespreekbaar was. Uiteindelijk hebben zij per email ons een tegoed van €15,00 gegeven op een volgende bestelling hetgeen dus niet gaat gebeuren na deze negatieve ervaring. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit bedrijf. Wij vragen on ten zeerste af of de door bestelde tv nog geleverd gaat worden. Het gaat hier om een totaalbedrag van € 527,00 wat in deze tijden een behoorlijk hoog bedrag is.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2013 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

dhdc schreef op vrijdag 27 dec 2013, 14:43: Wij vragen on ten zeerste af of de door bestelde tv nog geleverd gaat worden. Het gaat hier om een totaalbedrag van € 527,00 wat in deze tijden een behoorlijk hoog bedrag is.

Zal wel geleverd worden of het wordt geld terug, ze zijn aangesloten bij thuiswinkel.org daar kunt u een klacht indienen als er u toegezegd is dat er vandaag wordt bezorgd en er wordt niets geleverd. Lukt het niet om uw geld terug te krijgen, dan kunt u zich melden bij de geschillencommissie thuiswinkel.

klik HIER

Maar het kan ook nog zo zijn dat de verlate bezorging door Post.nl komt. Het is rond deze tijd erg druk.
Heeft u geen track&trace code waarop u de bestelling kunt volgen?

ve
door verwijderd - Dec 27, 2013 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi bedankt voor je reactie Zoekster. We hebben al een klacht ingediend bij de thuiswinkel organisatie. Ook hebben we een track & trace code ontvangen 3 dagen geleden (na zelf weer gebeld te hebben omdat we niks hoorden) maar in het systeem van PostNL is het nog steeds niet bekend.