mijntjeb
door mijntjeb Aug 8, 2009 om 18:28
Computers & telefonie

Invoegtoepassingen

Goede avond

Ik gebruik IE 7,en ik wil een profiel foto plaatsen,en dat lukt niet!! Ik krijg iedere keer de melding: er is een probleem opgetreden in een invoegtoepassing vna IE. IE moet nu worden afgesloten.

Naam van invoegtoepassing Flash 10 c.ocx

bedrijfsnaam Adobe Systems Incorporated

beschrijving Adobe Flashplayer

Ik heb die vraag wel eens eerder gesteld,maar ik heb de oplossing nog niet gevonden, en heb het zelfde probleem bij IE 8,en Fire fox.

Wie weet de oplossing???

Groetjes mijntje

4398 24 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2009 om 18:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mijntje,

Deze vraag is hier al vaker gesteld:

Zorg eerst dat je een afbeelding hebt die je wilt gebruiken.
Vervolgens ga je naar mijn pagina linksboven en dan naar mijn homepage.
Je ziet daar een knop bladeren, hier klik je op en zoekt op je PC het plaatje dat je wilt plaatsen.
Vervolgens scroll je naar beneden en druk je op bewaren.
Je plaatje is nu voortaan zichtbaar naast je vraag.

SWuc6

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 8, 2009 om 19:06
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Edrick3

Nee, ik bedoel een foto bij mijn profiel zetten van bingo online,en dat lukt niet,krijg steed die melding van die invoegtoeppassing!!

Ben ik al weken mee bezig, van alles geprobeerd,maar het wil niet lukken.

Groetjes mijntje

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2009 om 19:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Mijntje,

En als je nu eens Adobe Flashplayer er af gooit? En dán je profielfoto probeert te plaatsen? Kun je daarná Adobe weer installeren. Lijkt me de moeite van het probren waard. Ga naar Start > Configuratiescherm > Software en scroll in de lijstnaar Adobe Flashplayer. Er even op klikken en wég is-ie.

Suc6

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 8, 2009 om 20:22
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hallo Edrick

Heb Flasplayer er afgegooid, maar nu kan ik ook niet meer op de site, van bingoloterij???? Dus dit is ook de oplossing niet.

Groetjes mijntje

holpen
door holpen - Aug 8, 2009 om 20:37
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar de site van Adobe en download/installeer daar de meest recente versie van de Flash Player opnieuw. Wellicht is nu het probleem wel opgelost?

Overigens is het ook wel handig als je de juiste site even noemt; je hebt het hier over "bingo loterij" en "bingo online". Daar kunnen we natuurlijk niet zoveel mee.

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 8, 2009 om 21:04
201 Antwoorden / 87 Vragen

goede avond holpen

Bedankt voor je reaktie. Het gaat over de site sponsor bingoloterij.Ik heb al vaker de flashplayer er af gegooid, en opnieuw geinstalleerd,maar het werkt echt niet.Ik krijg geen foto of plaatje geplaatst.

Groetjes mijntje

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2009 om 22:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Mijntje,

Is de afbeelding soms 'te groot'? Soms worden er voorwaarden gesteld voor de grootte van de afbeelding. Heb even gekeken waar je een afbeelding zou kunnen plaatsen, maar kan dat niet vinden. Je zal dan wel ingelogd moeten zijn, denk ik. Kan het dus niet voor je uitproberen.

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 9, 2009 om 11:06
201 Antwoorden / 87 Vragen

goede morgen edrick3

De afbeelding is niet te groot, dus daar ligt het niet aan,het is iets met de invoegtoepassingen, zoals ik hier al eerder vermelde!! De site is sponsorbingoloterij bingo online,maar je moet eerst wel even inloggen,en registreren, het spel is gratis. Dus je kan het even uitproberen.

Groetjes Mijntje

akkefiet
door akkefiet - Aug 9, 2009 om 12:37
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Kijk eerst  of er op die bingosite een knop FAQ (veelgestelde vragen) staat. Dit probleem zal zich vast vaker voordoen.

Er zal op die bingosite ook wel een knop contact of helpdesk staan.

Stel daar even deze vraag als u er via FAQ niet uitkomt.

succes, AF

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 9, 2009 om 15:25
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hallo akkefiet

Heb ik ook geprobeerd ,gaat niet.Bij de tegenspelers ging het goed,met de profielfoto plaatsen. Ik kan het boven ook niet op de pc, en beneden op de laptop lukt het ook niet.(raar) Heeft toch iets te maken met adobe flashplayer,maar heb ik ook op de pc en laptop staan.

Groetjes mijntje

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 9, 2009 om 15:33
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Mijntjeb, heb je ook een andere foto geprobeert? Als het op 2 computers niet lukt, zou je verwachten dat het aan de foto ligt! Is het wel een jpg (dus geen bmp)?

Ook al geprobeert de firewall even uit te zetten? Pas hier natuurlijk wel mee op, direct na het probeersel de computer goed scannen op spyware!

ba
door bachanaal - Aug 9, 2009 om 15:46
248 Antwoorden / 7 Vragen

naast de flash player zou je ook van Adobe de shockwave player kunnen proberen, mogelijk moet je ook opschalen naar IE8.

edrick3
door edrick3 - Aug 9, 2009 om 19:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ bachanaal: IE8 is al geprobeerd (zie de vraag)

Hallo mijntje,

Voor je gelezen:

1. Adobe Flash Player uninstaller downloaden.
2. Shockwave Flash Object uitschakelen via "Invoegtoepassingen beheren" in IE8, en dit voor alle accounts apart, voor zowel de standaardgebruiker-account(s) als voor het administrator-account.
3. Reboot?
4. Adobe Flash Player verwijderen d.m.v. het uitvoeren van Flash Player uninstaller.
5. Reboot.
6. Checken op restjes.
7. Adobe Flash Player installeren, bijvoorbeeld via http://www.adobe.com/go/getflashplayer.

Wellicht ben je dan van die foutmelding af.

Suc6

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 11, 2009 om 17:31
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goede middag

bedankt voor jullie reakties!!Heb alles geprobeerd, maar het lukt niet. Nu krijg ik de melding: door een probleem met deze web[pagina is het tabblad gesloten en opnieuw geopend door IE. Welke invoegtoepassingen, kan ik uitschakelen??? Ze staan allemaal ingeschakeld.

Groetjes mijntje

edrick3
door edrick3 - Aug 11, 2009 om 18:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Mijntje,

Wat een gedoe allemaal. Echt de uninstall gebruikt? Zal wel.

Probeer dan eens of je invoegtoepassing Flash 10 c.ocx kunt verwijderen/ uitschakelen.

Wat kan ik doen als ik vermoed dat een invoegtoepassing problemen veroorzaakt?

Invoegtoepassingen kunnen gewoonlijk zonder problemen worden gebruikt, maar soms leiden zij ertoe dat Internet Explorer onverwacht wordt afgesloten. Dit kan gebeuren als de invoegtoepassing een programmeerfout bevat of is gemaakt voor een eerdere versie van Internet Explorer.

U kunt het volgende doen:

  • De invoegtoepassing uitschakelen. Als een invoegtoepassing herhaaldelijk voor problemen zorgt, kunt u de invoegtoepassing uitschakelen met behulp van Invoegtoepassingen beheren.
  • Het probleem melden. Wanneer hierom wordt gevraagd, kunt u het probleem melden aan Microsoft. Dit gebeurt volledig anoniem en u hoeft alleen maar uw toestemming te geven. Deze rapporten worden gebruikt om onze producten te verbeteren en om andere bedrijven aan te moedigen hun producten bij te werken en te verbeteren.

Hoe kan ik een invoegtoepassing voor de browser uitschakelen?

Bedenk voordat u een invoegtoepassing voor de webbrowser uitschakelt dat sommige webpagina's, of Internet Explorer, mogelijk niet correct worden weergegeven als een invoegtoepassing is uitgeschakeld. Het wordt aanbevolen een invoegtoepassing alleen uit te schakelen als deze ertoe leidt dat Internet Explorer herhaaldelijk wordt afgesloten.

edrick3
door edrick3 - Aug 11, 2009 om 18:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Invoegtoepassingen permanent uitschakelen

  1. Klik in Internet Explorer op de knop Extra, klik op Invoegtoepassingen beheren, en klik vervolgens op Invoegtoepassingen in- of uitschakelen.
  2. Klik in het vak Weergeven op Invoegtoepassingen die door Internet Explorer worden gebruikt om alle invoegtoepassingen weer te geven.
  3. Klik op de invoegtoepassing die u wilt uitschakelen en klik op Uitschakelen.
  4. Herhaal stap 3 voor elke invoegtoepassing die u wilt uitschakelen. Klik op OK als u klaar bent.

Voer de volgende stappen uit om Internet Explorer uit te voeren met alle invoegtoepassingen tijdelijk uitgeschakeld. Invoegtoepassingen blijven uitgeschakeld totdat u Internet Explorer opnieuw in de normale modus opstart.

Alle invoegtoepassingen tijdelijk uitschakelen

  • Klik in Windows op Start, kies Alle programma's, kies Bureau-accessores, kies Systeemwerkset, en vervolgens Internet Explorer (geen invoegtoepassingen).

 Opmerking

  • U kunt Internet Explorer ook starten zonder invoegtoepassingen door met de rechtermuisknop op het pictogram van Internet Explorer op het bureaublad te klikken en vervolgens op Starten zonder invoegtoepassingen.

  • Als het uitschakelen van alle invoegtoepassingen uw probleem oplost, wilt u mogelijk de invoegtoepassingen blijvend uitschakelen. Dit is mogelijk door elke invoegtoepassing afzonderlijk uit te schakelen door onderstaande instructies op te volgen.

Hoe kan ik een invoegtoepassing weer inschakelen?

Mogelijk wilt u dit doen als u een invoegtoepassing hebt uitgeschakeld maar een website wilt bekijken waarvoor deze invoegtoepassing is vereist of als het uitschakelen van de invoegtoepassing tot algemene weergaveproblemen met webpagina's of Internet Explorer leidde.

Invoegtoepassing voor de webbrowser opnieuw inschakelen

  1. Klik in Internet Explorer op de knop Extra, klik op Invoegtoepassingen beheren, en klik vervolgens op Invoegtoepassingen in- of uitschakelen.
  2. Klik in het vak Weergeven op Invoegtoepassingen die door Internet Explorer worden gebruikt om alle invoegtoepassingen weer te geven.
  3. Klik op de invoegtoepassing die u wilt inschakelen en klik vervolgens op Inschakelen.
  4. Herhaal stap 3 voor elke invoegtoepassing die u wilt inschakelen. Klik op OK als u klaar bent.

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 11, 2009 om 21:10
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Edrick

Bedankt voor al die moeite, maar ik heb weer van alles geprobeerd.maar die flash 10 c.ocx die kan ik niet gevonden krijgen bij de invoegtoepassingen. Nu heb ik alles weer ingeschakeld.Ik snap er niks meer van!!!

Groetjes mijntje

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 11, 2009 om 21:46
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Mijntje, heb je al een andere foto geprobeert???

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 11, 2009 om 21:57
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Deinert

Ik kan geen andere foto proberen,want ik ga dan naar bladeren,en verder gaat het niet.dan krijg ik de melding Flash 10 c.ocx.

Groetjes mijntje

edrick3
door edrick3 - Aug 13, 2009 om 16:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mijntje,

Heb het volgende nog gevonden:

de stappen :

Hoe vewijder ik het FLASH ACTIVEX control
Product: Flash
Platform: Win
Versions: all
ID: 12727

Mensen willen dit bestand: Flash ActiveX control. Verwijderen om de volgende redenen:

- Web site development tests
- To fix a failed installation
- To ensure a clean upgrade to the latest version of the control
(Go to http://www.macromedia.com after removing the control to get the latest version.)

Om het bestand te verwijderen doe je het volgende:

1 Sluit internet explorer af. Als het geopend is ( tevens MSN, Outlook etc ).
2 Gaan naar startmenu, kies : ZOEK >Bestanden of Mappen en zoek voor swflash.ocx
(3 of Bij uitvoeren C:\Windows\System\Macromedia\Flash in windows 95 / 98;
in windows NT : C:\WinNT\System32\Macromed\Flash In windows 2000 :
C:\WINDOWS\SYSTEM32\Macromed\Flash\ )
Als er meer dan een kopie is, ga dan uit van het bestand dat in zich in de windows map bevindt. Zoals deze hierboven.
4 In start menu selecteer UITVOEREN
5 In het textbox typ je in : regsvr32 {path}\swflash.ocx /u
Vervang PATH door de locatie adres van stap 3
6 Klik op OK en er verschijnt nu een RegSvr32 venster met daarin dat de uitvoering voltooid is.
als er staat dat het niet voltooid is voer dan de zelfde stappen uit bij de kopieen van het ocx bestand.
7 Vervolgens ga je naar start ZOEK> bestand of mappen > swflash.ocx
8 klik nu rechtermuisknop op SWFLASH.OCX en wis het van het venster, zijn er meer aanwezig verwijder ze dan allemaal
9 Zoek op swflash.inf ( start > zoek > bestand op mappen )
10 Rechtermuisknop en kies DELETE
11 HERSTART je computer.

Om de nieuwe upgrade te halen van de laatste versie ga naar
http://www.macromedia.com
(na dat je de andere verwijderd hebt.. )

Ik hoop dat zo het probleem vermoedelijk verholpen is.. Zo niet dan weet ik het ook niet meer.

Met vr.gr.

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 17, 2009 om 19:48
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hallo Edrick3

Ik heb van alles geprobeerd, en nu heb ik IE 8 geinstalleerd. En als ik nu een foto wil plaatsen, krijg ik deze melding te zien:

dit tabblad is hersteld: Door een probleem met deze webpagina is het tabblad gesloten, en opnieuw geopend door internet explorer.

Dus ik ben er nog niet uit!!!

Groetjes Mijntje

edrick3
door edrick3 - Aug 18, 2009 om 19:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mijntje,

Wat vervelend allemaal. Zoals ik al aangaf: ik weet het ook niet meer. Misschien komt er nog iemand anders met een oplossing. Ik denk toch dat er een conflict is met flash. Ga eens naar C:\Windows\System32\Macromed\Flash en klik de uninstall aan EN verwijder bestandjes die in deze map blijven staan met de hand (op klikken me rechtermuisknop en op Verwijderen klikken.) Dan eens proberen of je op de site (Bingo) kunt komen en eventueel Flash opnieuw installeren.

Kijk ook eens op www.secunia.com en laat een scan uitvoeren en kijk eens of er updates (patches) nodig zijn.

Nogmaals succes!

mijntjeb
door mijntjeb - Aug 20, 2009 om 20:06
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hallo Edrick 3

Bedankt voor het meedenken, maar het is nog niet opgelost.Met secunia alles nagekeken, was allemaal goed.Maar dat deinstalleren van IE 8 lukt niet, en 1 programma van silverlight. Maar nu was ik op de site van bingo, en toen viel alles uit, een rood scherm, heeft dat te maken met de adapter, of met de videokaart???

De adapter was wel heel warm!!!! Toen ik de adapter er afgehaald heb,kon ik weer op de site,dus ik weet niet waar het aan ligt!!!

Gisteren,had ik de laptop ook op de adapter,en toen viel ook alles weg.

Groetjes mijntje