snowgirl
door snowgirl Nov 29, 2012 om 12:58
Computers & telefonie

Ipad

ik heb de allereerste ipad gewonnen een paar jaar geleden. nu kan ik veel dingen niet afspelen want hj is niet up to date..en weet eigenlijk nieteens goed hoe ik hier optimaal gebruik van kan maken. op de apple site van de ipad staat alles in het engels en maakt het soms wat lastig..
wie kan mij helpen zodat ik optimaal gebruik van mijn ipad kan gaan maken..

605 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 29, 2012 om 13:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb natuurlijk ook op de nederlandse site gekeken
maar als ik mijn serienummer invoer
dan blijven de antwoorden ook blanco..

ik heb de allereerste i pad..dus neem aan dat dat de ipad 100 is..
en eigenlijk alweer heel oud..

maar kan er helemaal niets meer
geen films bekijken
een foto,s opzetten

volgens mij moet alles volgens i tunes..
maar neem aan dat dit allemaal geld kost

ve
door verwijderd - Nov 29, 2012 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

https://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&tbo=d&site=&source=hp&q=gebruiksaanwijzing+iPad&btnG=Zoeken

ve
door verwijderd - Nov 29, 2012 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

snowgirl schreef op donderdag 29 nov 2012, 13:03: ik heb natuurlijk ook op de nederlandse site gekeken

Op welke site heb je gekeken?

snowgirl schreef op donderdag 29 nov 2012, 13:03:
maar als ik mijn serienummer invoer
dan blijven de antwoorden ook blanco..

Op de Apple support site hoef je geen serienummer in te vullen.

snowgirl schreef op donderdag 29 nov 2012, 13:03:
ik heb de allereerste i pad..dus neem aan dat dat de ipad 100 is..
en eigenlijk alweer heel oud..

De eerste iPad heet iPad 1.

snowgirl schreef op donderdag 29 nov 2012, 13:03:
maar kan er helemaal niets meer
geen films bekijken

Hoe wil je films bekijken? Uitzending gemist? Youtube?

snowgirl schreef op donderdag 29 nov 2012, 13:03:
een foto,s opzetten
volgens mij moet alles volgens i tunes..

Klopt. iTunes installeren, iPad aansluiten en bij "Foto's" aanvinken welke foto's je op de iPad wilt zetten.

snowgirl schreef op donderdag 29 nov 2012, 13:03:
maar neem aan dat dit allemaal geld kost

Nee hoor.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2012 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb op de site van apple gekeken

i tunes installeren..geeft de ipad dit zelf aan...
sorry..ik ben echt heeeeeeel a technisch...

via de KPN zou je ook op je ipad films kunnen kijken..
you tube ken ik wel afspelen op de ipad

bedankt alvast voor de reacties

ve
door verwijderd - Nov 29, 2012 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je via de KPN films wilt bekijken dan heb je daarvoor een abonnement voor internet en interactieve tv van de KPN nodig:
KLIK EVEN HIER.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2012 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees verder dit nog even door: KLIK HIER. En verder goed de gebruiksaanwijzing van de I-pad doorlezen die er vast bij het apparaat mee geleverd is.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2012 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u niet iemand in de familie of kennisenkring die u kan helpen? Volgens mij gaat u de aanwijzingen die hier gegeven worden ook niet snappen. Uitvoeren wordt waarschijnlijk al helemaal een probleem.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2012 om 08:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

tsja engels leren is wel noodzakelijk bij een beetje computergebruik.
Dat lijkt me de enige langwerkende oplossing.
Veel handleidingen bij produkten staan alleen nog maar op internet als pdf bestand

gr.richard