hans515
door hans515 Mar 3, 2018 om 14:24
Computers & telefonie

IPad Pro reservekopie......

Een vrij nieuwe iPad pro geeft bij opstarten steeds: geen reservecopie gemaakt.......
De vraag van een vriend van mij is, moet er dan iets ondernomen worden, of is dat geen probleem? 
Verder werkt het app. helemaal goed.
Kan er iemand een advies geven?

M.vr.gr. Hans.

888 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door janf43 - Mar 3, 2018 om 14:30
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op zich is er geen probleem, maar als er zich een probleem zou voordoen waarbij de iPad teruggezet moet worden naar de originele instellingen gaan alle wijzigingen en toegevoegde apps verloren en moeten dan opnieuw geinstalleerd worden. Een backup maken en die af en toe bijwerken zorgt ervoor dat als er problemen komen u in ieder geval de laatst opgeslagen configuratie kunt terugzetten.

tijger1
door tijger1 - Mar 3, 2018 om 14:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Misschien hebt u hier wat aan.

https://www.iculture.nl/uitleg/backup/

H
ij gaat dus naar instellingen. Dan klikt hij links bovenaan op zijn naam. Dan opent er rechts een scherm. Op iCloud klikken. Beetje naar beneden scrollen. Dan kan hij back up aanklikken.

gerbera
door gerbera - Mar 3, 2018 om 14:50
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

Reservecopie maakt u in iCloud, zie de link van @tijger1. Mocht er onverhoopt iets met de iPad gebeuren kunt u alle gegevens zo weer ophalen. Als het goed is wordt dan ook de vraag gesteld om een copie te maken, geef dan akkoord.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Mar 3, 2018 om 14:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen
11

Als in een bericht wordt gemeld dat er een probleem was met het inschakelen van iCloud-reservekopie

  1. Wacht tien minuten en ga naar 'Instellingen' > '[uw naam]' > 'iCloud' > 'iCloud-reservekopie'. Als u iOS 10.2 of lager gebruikt, gaat u naar 'Instellingen' > 'iCloud', scrolt u naar beneden en tikt u op 'Reservekopie'. Controleer of iCloud-reservekopie is ingeschakeld. Als u een ander bericht ziet, volgt u de stappen voor dat bericht en probeert u het opnieuw.
  2. Ga naar 'Instellingen' > 'iCloud'. Tik op uw Apple ID en log in bij iCloud met uw Apple ID-wachtwoord.
  3. Controleer of iCloud-reservekopie beschikbaar is op de pagina 'Systeemsupport' van Apple.

Neem contact op met Apple Support als u nog steeds hulp nodig hebt.

(Bron)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer