mjvanderwerf
door mjvanderwerf Sep 12, 2021 om 22:20
Computers & telefonie

Ipad vastgelopen

Hallo,
wat is het equivalent van ctrl/alt/delete van de pc voor een ipad ?
MJ

4114 11 Rapporteer

Gr
door Grunn1 - Sep 12, 2021 om 22:34
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Gewoon uitzetten, even wachten en weer aanzetten en als het goed is werkt ie weer.

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2021 om 22:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bovenaan uitzetten, bakkie koffie nemen, weer aanzetten en alles is ok.

justmeagain
door justmeagain - Sep 13, 2021 om 00:11
623 Antwoorden / 8 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage. Zou je ontopic willen reageren i.p.v. forumgebruikers op de hak te nemen?]

Donuts
door Donuts Sep 13, 2021 om 09:53
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zie 'het op de hak nemen' heel wat liever dan keer op keer extreem linkse off topic propaganda...

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Sep 13, 2021 om 15:57
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Oke,  waar is dan de Extreme  Rechtse   On Topic reactie van jou?

aurora1
door aurora1 Sep 13, 2021 om 19:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@sprietje: +10

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2021 om 07:45
7154 Antwoorden / 3 Vragen

In deze link leest u hoe u kunt resetten:

https://support.apple.com/nl-nl/HT212063

Donuts
door Donuts Sep 13, 2021 om 09:50
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dat artikel gaat over een vastgelopen app, niet over een vastgelopen iPad.

Donuts
door Donuts - Sep 13, 2021 om 07:52
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Lees dit artikel even door https://www.paradigit.nl/tips/hoe-reset-ik-mijn-ipad/

Het lijkt mij het beste om met deze manier te beginnen:

Druk tegelijkertijd de stand-by knop en de Home button in. De Home button is de ronde knop aan de onderkant van uw iPad. Houd beide knoppen net zo lang ingedrukt totdat het scherm zwart wordt (kan tot 10 seconden duren).
Start na enkele minuten uw iPad opnieuw op door de stand-by knop ingedrukt te houden. Het Apple logo verschijnt in beeld, gevolgd door het notificatiescherm.

Gr
door Grunn1 Sep 13, 2021 om 09:57
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Hetzelfde advies heb ik gisteravond al gegeven

Donuts
door Donuts Sep 13, 2021 om 10:17
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Nee, jouw advies is zeker niet hetzelfde.

sira
door sira Sep 13, 2021 om 18:01
2287 Antwoorden / 24 Vragen

Nee Grunn1, jouw advies is totaal anders. De methode van Sprietje is beter. Dit moet je sowiesie af en toe doen, je reset de iPad daarmee. Heb je bijv. problemen met filmpjes kijken, of je iPad wordt traag, of als de pagina die je op dat moment in gebruik hebt ineens wegvalt, gebruik dan de methode van Sprietje.

Beide knoppen gelijktijdig ingedrukt houden, eerst wordt scherm zwart en op het moment dat Apple logo verschijnt, laat je de knoppen los, dit is eigenlijk hetzelfde als je computer opnieuw opstarten (alle rotzooi is dan weg).

panter22
door panter22 - Sep 13, 2021 om 08:22
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk ook eens op: (waar iphone staat, lees ipad. Werkt precies hetzelfde)
https://www.iculture.nl/tips/iphone-gaat-niet-meer-aan-oplossingen/

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 13, 2021 om 09:44
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Wat u ook nog  kunt doen is de homeknop  en de knop opzij tegelijk indrukken tot het Apple logo verschijnt.
Daarna wordt om de toegangscode gevraagd als u die hebt ingesteld.

Donuts
door Donuts Sep 13, 2021 om 09:48
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ja, dat advies staat er al een paar uur.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 13, 2021 om 09:59
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Het advies stond er niet toen ik de eerste keer de antwoorden las, zal er aan  denken om wanneer ik een nieuw antwoord geef alles nog eens na te lezen.

rj
door rjw Sep 13, 2021 om 12:56
3236 Antwoorden / 5 Vragen

Het gebeurt vaker op dit forum dat eerdere berichten niet altijd direct zichtbaar zijn. Als je dan een antwoord plaatst zie je ineens de eerdere antwoorden. Niet voordat je een antwoord geeft.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 13, 2021 om 15:40
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Dank, ik heb dat ook eerder ervaren maar Sprietje moest even gerustgesteld worden en  ook de TS ziet wel dat deze eerder was. :-)

sira
door sira Sep 13, 2021 om 18:04
2287 Antwoorden / 24 Vragen

Het advies stond er niet toen ik de eerste keer de antwoorden las,

U bent niet de enige met dat probleem.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 13, 2021 om 09:45
16767 Antwoorden / 202 Vragen

Oook hier weer: kijk op het i-net en met zoeknaam 'taakbeheer i[ad'ziet u diverse opties waaronder deze: https://dut.4meahc.com/how-open-use-ipads-task-manager-49149 en mogelijk is ook dit van nut: https://www.bing.com/videos/search?q=i%5bad+voor+dummies&qpvt=i%5bad+voor+dummies&FORM=VDRE , ook is dit seniorweb+contact&go= een optie en uiteraard en misschien wel het genakkelijkste, loop binnen bij een apple store of AMAC winkel.

mo
door mof - Sep 13, 2021 om 12:31
3619 Antwoorden / 3 Vragen

batterij laten leeglopen ....

justmeagain
door justmeagain - Sep 14, 2021 om 00:44
623 Antwoorden / 8 Vragen

@tedactie. Dus als ik een probleem heb met een Lenovo high end laptop dan roept geboren Amsterdammer zonder iets zinnigs bij te dragen koop nou een Apple want daar zijn geen klachten over. Als vervolgens zich iemand met een Apple meld mag ik niet reageren op voorhand wetende dat GA hier van alles loopt te roepen. De meest onzinnige linkjes plaatst en altijd commentaar heeft op de politiek. Hoe is dat steeds wel relevant dan?
Ban me anders fijn weg, dit technisch niet functionerende forum is al langzame dood aan het sterven.