sl
door slack Nov 15, 2019 om 20:55
Computers & telefonie

IPhone 8 reservekopie

De reservekopie van whatsapp blijft draaien en is op geen enkele manier te onderbreken. Harde en zachte resetten niets helpt. Kan hem natuurlijk wel verwijderen maar ben dan ook de geschiedenis kwijt. Heb whatsapp al verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar ook dit helpt niet. Heeft iemand een oplossing

1000 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2019 om 21:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Toets het probleem op Google in en daar staat bij heel veel storingen wat je moet of kunt doen.

sl
door slack Nov 15, 2019 om 21:36
7 Antwoorden / 17 Vragen

Heb al veel oplossing op Google gelezen en geprobeerd. Lukt gewoon niet.

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2019 om 21:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Jammer, maar dan was mijn reactie toch niet echt een Topantwoord. :-))

Maar er zullen beslist reacties komen van leden die u kunnen helpen.

gerbera
door gerbera - Nov 15, 2019 om 22:14
7359 Antwoorden / 14 Vragen
1

Heeft u dit ook gelezen? Mogelijk staat hier de oplossing. Staat uw mobile data toevallig uitgeschakeld, kan ook het probleem zijn.

Topantwoord

ma
door malty - Nov 15, 2019 om 22:50
1112 Antwoorden / 1 Vragen
10

Is er voldoende vrije ruimte op iCloud en kunt u wel bij de instellingen in WhatsApp?
Wanneer u bij de instellingen kunt zet dan de Automatische reserve copy eens op Uit.
Dan whatsapp uit het geheugen verwijderen opnieuw opstarten.

sl
door slack Nov 18, 2019 om 13:07
7 Antwoorden / 17 Vragen

Gelukt bedankt

ma
door malty Nov 18, 2019 om 14:17
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Mooi, was het probleem te weinig vrije ruimte op iCloud?

gerbera
door gerbera - Nov 18, 2019 om 14:00
7359 Antwoorden / 14 Vragen
0

Mooi dat het is opgelost dit dankzij de tip van @malty

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer