abarth
door abarth Jul 4, 2012 om 22:31
Computers & telefonie

Iphone abonnement

Graag de hulp en advies van mijn mede forumleden
Met meer mensen kunnen we sneller zoeken dan ik alleen ;-)

Ik ben op zoek naar een mobiel abonnement met een iphone.

De wensen zijn:

- iphone 3, 4 of 4s
- zo goedkoop mogelijk
- 1 jr of 2 jr maakt niet veel uit
- onbeperkt mobiel? is 500mb, 1 gb, 2 gb voldoende? zie activiteit op internet
bellen is minder belangrijk
er worden vooral spelletjes gedaan, youtube, whatsapp, facebook twitter etc
-geen extra kosten buiten de bundel
-buitenland is niet nodig

1273 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 4, 2012 om 22:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen
lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 4, 2012 om 22:38
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=abarth schreef op woensdag 4 jul 2012, 22:31]
- zo goedkoop mogelijk
Koop tweedehands de Iphone en neem een sim-only abonnement.

[quote=abarth schreef op woensdag 4 jul 2012, 22:31]
- geen extra kosten buiten de bundel
Dit is vrij lastig, veel providers passen allerlei trucjes toe om dit te forceren.

OT; Goed hè dat ik niet zeg dat je eigenlijk geen Iphone moet kopen, ow wacht eens ;-)

pino123
door pino123 - Jul 4, 2012 om 22:49
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Let wel.... T-Mobile veel klachten rondom bereikbaarheid mobiel internet....

Heb hieriets van telfort, inclusief lease contract!

Kijk maar even

naitsoezn
door naitsoezn - Jul 4, 2012 om 23:21
842 Antwoorden / 1 Vragen

Iets teveel naar kamphuysen geluisterd, over het openen van nieuwe topics? ;-)

Probeer het eens op bellen.com voor een overzicht van de mobiele aanbieders. Voor losse toestellen raad ik je tweakers aan. Aangezien je een iphone 3 ook wel ziet zitten, kun je altijd eens kijken in tweakers' sectie Vraag-en-aanbod. M.i. op gebied van elektronica een stuk betrouwbaarder dan marktplaats ;-).

jo
door jorisw - Jul 5, 2012 om 09:08
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 4 jul 2012, 22:38][quote=abarth schreef op woensdag 4 jul 2012, 22:31]
- zo goedkoop mogelijk
Koop tweedehands de Iphone en neem een sim-only abonnement.

Zelfs een nieuwe iPhone + sim only abonnement is goedkoper dan een abonnement met "gratis" of bijna "gratis" iPhone is goedkoper. Je moet alleen even op dag 1 het bedrag voor de iPhone ophoesten i.p.v. dat je een lening afsluit bij de provider om een iPhone te kopen (want dat is het feitelijk).

be
door belkostenwijzer - Jul 5, 2012 om 18:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Abarth,

Kijk even op enze site. Wij zijn een unieke en onafhankelijke vergelijkingssite, hierop kan je in 5 stappen aangeven wat je wilt. Daarna zie je direct wat het kost. Ook met ondersteuning kan je bij ons terecht!

Via hollands nieuwe kan je voor 19,50 al klaar zij met een 3gs. Via andere providers kan je de 4 of 4s nemen.

Je geeft aan youtube facebook twitter ed. Het blijft alsnog lastig te bepalen wat je precies nodig hebt. Maar met 1024 mb (1gb) kan je goed uitkomen.

Alleen Hollands nieuwe stopt op het moment dat je geen tegoed meer hebt. De rest gaat door, maar je kan verschillende applicaties downloaden waar je je gebruik kan bijhouden. Dat raden wij je ook zeer aan!

Kijk op www.belkostenwijzer.nl voor je vergelijking!

Succes! Groet,

Belkostenwijzer.nl Webcare

ab
door abcde - Jul 5, 2012 om 18:34
146 Antwoorden / 11 Vragen

Nog een tip: als je via een vergelijkingssite de goedkoopste gevonden hebt, kijk dan even op de website van de aanbieder zelf. Daar is het vaak weer net ff wat goedkoper. Vergelijkingssites verdienen namelijk als je wat bij ze koopt, daar betaal je ook weer voor!

.....vooral als vergelijkingssites openbare forums gaan gebruiken voor gratis reclame zeg ik: niet doen!

abarth
door abarth - Jul 5, 2012 om 21:36
845 Antwoorden / 19 Vragen

Alle adviezen dat ik beter een losse iphone kan kopen dan per maand betalen sla ik even in de wind omdat dit me voor een iphone een beetje te gortig is (voorheen altijd wel gedaan maar de smartphones van tegenwoordig zijn niet meer te betalen)

Belkostenwijzer bedankt voor het advies maar spammen mag helaas niet hier....

Verder heb ik zelf dit gevonden:

Studentmobiel

Totaal over 2 jaar lijkt dit een van de voordeligste abbo's
Ziet iemand addertjes onder het gras die ik mis?

hereistom
door hereistom - Jul 18, 2012 om 14:58
730 Antwoorden / 1 Vragen

Tja wat wil je nu een iPhone 3GS of een iPhone 4S, de 4S is namelijk veel beter en daarom ook meestal veel duurder!