dr
door driftkikker Dec 18, 2017 om 11:22
Computers & telefonie

Is dit een nieuw systeem van vragen stellen? wat is Disqus

ik heb in het verleden diverse malen vragen gesteld bv. met Computer-problemen. Nu lukt dat niet meer op dezelfde manier en verschijnt er iets van : Disque of Discus, is dat hetzelfde?

1757 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 18, 2017 om 11:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar stelde u die vragen dan? En waar verschijnt nu disqus?

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 18, 2017 om 11:52
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien weet de redactie raad:
https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact

Cookies
door Cookies - Dec 18, 2017 om 12:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je zult het niet over dit forum hebben, want je vraag staat er en vlg mij wordt het niet op @Kassa gebruikt. Disqus is een programma dat websites (bijv. nieuwssites) gebruiken om lezers op artikelen te laten reageren / commentaar te laten leveren. Ik geloof niet dat Disqus nog veel gebruikt wordt.

pe
door peentjes - Dec 18, 2017 om 12:32
421 Antwoorden / 0 Vragen

Disqus is wel degelijk overal aanwezig. Zelfs als ik wil reageren op een artikel van Kassa zonder te zijn ingelogd wordt naar dit programma doorverwezen.

Cookies
door Cookies - Dec 18, 2017 om 12:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik gebruikte Disqus vroeger op nieuwssites, maar ik zie op die sites geen Disqus meer, wel FB en Twitter. Zie hier op @Kassa ook geen Disqus. Zal dan wel aan mijn instellingen liggen, want FB, Twitter enz. zie ik - gelukkig!! - ook niet op @Kassa.

Edit 12.45: even een andere browser zonder allerlei blokkades geprobeerd. Nog steeds niets van Disqus te vinden, wel inlogmogelijkheid via FB of Twitter. Begrijp er niets van.

DOOR PEENTJES - 18 DEC. 2017 OM 12:32
26 ANTWOORDEN / 0 VRAGEN

Disqus is wel degelijk overal aanwezig. Zelfs als ik wil reageren op een artikel van Kassa zonder te zijn ingelogd wordt naar dit programma doorverwezen.

gerbera
door gerbera - Dec 18, 2017 om 15:14
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Zelfs als ik wil reageren op een artikel van Kassa zonder te zijn ingelogd wordt naar dit programma doorverwezen.

Ben deze melding nog nooit tegen gekomen en loop al een paar jaar mee.
Wil je reageren op een vraag zonder ingelogd te zijn verschijnt dit bericht. Login om een reactie te plaatsen op het antwoord

marita5
door marita5 Dec 18, 2017 om 15:27
11508 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , login om een reactie te plaatsen op het antwoord , is een link , als je daar op klikt : pagina niet gevonden , dan kom je er helemaal niet in .

gerbera
door gerbera Dec 18, 2017 om 16:05
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Was mij niet opgevallen, heb het aangepast, kunnen we niet meer verdwalen;-)).

edrick3
door edrick3 - Dec 18, 2017 om 17:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nooit gezien.
Zou ADWcleaner eens laten scannen; wie weet.

aurora1
door aurora1 - Dec 18, 2017 om 20:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kan het te maken hebben met de problemen waar u eerder 2 x dezelfde vraag over gesteld heeft?
Maar u heeft nu toch ook uw vraag kunnen stellen?