doetinchem
door doetinchem Dec 10, 2019 om 22:18
Computers & telefonie

Is het mogelijk telefomisch contact op te nemen met AVG

Ik heb AVG Internet Security verlengd omdat het  lopende  contract afloopt. Toch komen er steeds mailtjes met de tekst U heeft nog 14, 12, 10 enz.dagen om te verlengen. Dit terwijl er al verlengd is. Kan geen telefoonnummer vinden. Zou hier over willen bellen met AVG. Weet iemand hoe je dat door kunt geven aan AVG dat je al verlengd hebt.

5472 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2019 om 22:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen
diumenge
door diumenge - Dec 11, 2019 om 00:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je de nieuwe code wel al ingevoerd?

tdmduc
door tdmduc - Dec 11, 2019 om 10:56
703 Antwoorden / 2 Vragen

AVG=zonde van je geld.

Deze spammakers met o.a hun "gratis" versie hebben in het verleden veel mensen in de problemen gebracht.

Kaspersky of Bitdefender als het echt goed moet zijn.

Voor het huidige Windows 10 is het eigenlijk niet meer nodig om een virusscanner te hebben.

sira
door sira Dec 11, 2019 om 18:47
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb Windows 10, maar gebruik toch al jaren Kaspersky Total Security + Secure Connection naar volle tevredenheid.

Voor het bedrag dat er betaald moet worden voor 3 pc's hoef je het niet te laten. Zelf neem ik het abonnement voor 5 pc's af, maar heb er eigenlijk maar 3 nodig, de overige 2 installeer ik bij een familielid.

tdmduc
door tdmduc Dec 12, 2019 om 11:29
703 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb thuis hetzelfde recept. Ook mooi de functie "beschermde browser".

Maar ik merk in mijn "klantenkring" dat mensen er niet of nauwelijks geld voor over hebben.

De free versie van het Chinese 360 Total Security geef ik dan aan deze "gratis" liefhebbers. Best jammer dat deze chinese firma altijd weer de schijn tegen zich krijgt evenals als de russische firma Kaspersky.

360 Total Security met de software engine van BitDefender is zwaar ondergewaardeerd, maar in de internationale testen scoren ze goed.

sira
door sira Dec 13, 2019 om 15:59
2322 Antwoorden / 24 Vragen

360 Total Security is compleet nieuw voor mij, echt nog nooit van gehoord. Niet dat ik plannen heb om te stoppen met Kaspersky.

Beschermde browser is inderdaad ideaal. Nooit meer reclame. Overigens vind ik de helpdesk van Kaspersky ook uitstekend.

Mijn familielid, een digibeet, is nogal eens geneigd om op dingen te klikken waar je beter niet op kunt klikken, zoals mailtjes van vervoerders die aan de deur zijn geweest en dat je dan via een link een nieuwe afspraak kunt maken, maar Kaspersky onderschept het allemaal.

En ja, al die negatieve berichten over Chinese- en Russische firma's, ik denk dat Facebook en Google ook gevaarlijk kunnen zijn.
Ik gebruik ook nog steeds naar alle tevredenheid een Huawei.

doetinchem
door doetinchem - Dec 12, 2019 om 11:55
114 Antwoorden / 137 Vragen

Ik had de nieuwe code meteen ingevoerd. Staat nu op 2 december 2021

aurora1
door aurora1 Dec 13, 2019 om 16:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Maar waarom wilt u ze dan bellen?
Als u problemen ermee heeft kunt u die toch hier voorleggen?

br
door brui0929 - Dec 13, 2019 om 21:30
632 Antwoorden / 10 Vragen

Ja dat kan bel naar AVG op dit telefoonnummer 0900-8081 of info@avg.nl

doetinchem
door doetinchem - Jan 2, 2020 om 20:16
114 Antwoorden / 137 Vragen

Het contact met AVG gaat zeer moeilijk. Mailtjes ( naar info@avg.nl ) komen niet aan. Bellen naar 0900-8080 lukt niet (wel veel geld kwijt).               Via 079 -3630063.wordt je doorverbonden met een nummer in Amsterdam die gestoord worden van mensen die AVG willlen spreken en waar zij niets mee te maken hebben.. Van hen een nummer in Engeland gekregen. Deze nog niet gebeld.

marita5
door marita5 - Jan 2, 2020 om 20:39
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@doetichem ,

Als u Engels goed is ( anders Google Translate gebruiken )  kunt u contact opnemen met AVG via FB , hier reageert AVG ook .

https://www.facebook.com/pg/AVG/community/?ref=page_internal