door willem1952 Jan 2, 2016 om 13:06
Computers & telefonie
Is meesterveiling.be betrouwbaar of niet

Ik heb meegedaan aan biedingen op meesterveilingen.be en heb wat gewonnen op 10 december. Het gewonnen product zou 10 tot 12 werkdagen duren voordat het binnen is, tot op heden nog niks gezien. Heb ze ook al een paar keer berichten gestuurd maar ook daar krijg ik geen antwoord op. Weten jullie eventueel met welke vervoerder de spullen komen, want ook dat staat nergens beschreven. Dus wil gewoon weten of deze veilingsite betrouw is.

4991 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2016 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan moet je eens hier lezen.
Controle op betrouwbaarheid had je trouwens beter EERST kunnen doen.
Kijk ook eens op scamadviser.com

tijger1
door tijger1 - Jan 2, 2016 om 13:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoe moeten wij nu weten met welke vervoerder die spullen moeten komen.

U moet uw huiswerk doen voordat u ergens aan begint.

Cookies
door Cookies - Jan 2, 2016 om 14:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hij is onderweg hoor

aurora1
door aurora1 - Jan 2, 2016 om 16:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens e.e.a. door op deze website: http://veilingsiteservaringen.nl/24-7-veilingen/

Mi
door Mickje1 - Feb 1, 2016 om 07:48
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb in december een senseo up gewonnen bij meesterveilingen.be. Meteen betaald maar tot heden toe nog niets ontvangen. Ik heb meerdere mails gestuurd maar ook daar geen gehoor op gekregen. Ik ben gaan zoeken en kom tot de conclussie dat meesterveilingen.be , productveilingen en 24/7 veilingen van dezelfde eigenaar is. Dus ik ben bang dat de gewonnen veilingen nooit bij hun rechtsmatige eigenaren zullen komen.

ma
door mandy bierlee - Mar 3, 2016 om 20:30
1 Antwoorden / Vragen

ze zijn niet betrouwbaar, ook ik ben erin getrapt heb geld overgemaakt vervolgens komen er geen punten bij om te kunnen bieden dus 0 saldo. had ze een bericht gestuurd maar reageren niet vandaag dus weer gedaan met het verzoek of ze terug willen boeken dus ben benieuwd of ik een reactie krijg denk ik niet. denk dat wij te goed van vertrouwen zijn en naief dat blijkt wel weer anders hadden we niet mee gedaan

mvg

mandy bierlee

fc
door fck - Jun 2, 2016 om 01:35
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook mijn sterke vermoedens dat dit dezelfde oplichters zijn als die van de vroegere "Productveilingen". Daar kon je ook op een bedrag bieden.
De eerste keer had ik 250 € gewonnen en dit werd gestort.(productveilingen)
De andere keren heb ik niets meer ontvangen. Ik had een iPhone 5C gewonnen bij een veiling en heb daar 58 € voor betaald.Als je alles samentelt, heb ik nog meer dan 2500 € tegoed
Deze is nooit toegekomen. Ook meerdere keren een mail verstuurd en nooit een antwoord gekregen. Nu heb ik een PS4 gewonnen en ik kan niet betalen met MisterCash, enkel met iDeal. Voor de punten aan te kopen kan dit wel maaar niet om de gewonnen veiling te betalen. iDeal is een betaalmethode die in Nl wordt gebruikt, in België is MisterCash nog altijd het meest gebruikte betaalmiddel.  Ook verschillende mails geschreven, nooit een antwoord. Je hebt maar een bepaalde tijdspanne om de produkten te betalen en nadien ben je het kwijt. Ik begrijp niet dat zoiets mag op het internet. Is dat geen fraude ? Heb zelfs gehoord dat Produktveilingen failliet was en nu komen ze terug onder een andere naam. Wat kunnen wij er aan doen ? Weet iemand dat ?

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 2, 2016 om 02:09
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Je wint geen veiling, je bent gewoon degene die er het meest voor over heeft.
Diewilik