sh
door shyguy Feb 4, 2019 om 02:51
Computers & telefonie
Is neukmeester betrouwbaar?

Ik heb gemerkt dat veel damens op neukmeester.nl graag alleen op de website zelf berichten willen sturen.

Het kost 'credits' om berichten te sturen. Deze credits koop je met echt geld.

Twee meiden heb ik aangeboden om op een ander socialmedia platform verder te praten, maar beide damens waren stamvastig en wilden alleen op neukmeester.nl praten.

Is het toeval dat twee verschillende meiden dit willen? Of zit er een addertje onder het gras?

9464 11 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 4, 2019 om 07:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ze doen het voor het geld, op een ander platform praten zorgt niet voor inkomsten. Goede kans overigens dat je helemaal niet praat met de dame waarmee je denkt te praten. Spaar je geld op en ga naar de wallen.

ne
door neodutchio - Feb 4, 2019 om 07:28
5149 Antwoorden / 12 Vragen

Neukmeester.nl heeft niet de beschikking over middelen om de inhoud van profielen en gebruikers permanent te controleren. Personen te zien in foto's zijn mogelijk geen echte leden.

Dit zegt wel genoeg. Gewoon lekker slapen ‘s nachts en dames die willen kunt u ook op andere plekken vinden/huren.

me
door mein33 - Feb 4, 2019 om 10:19
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Is het toeval dat twee verschillende meiden dit willen? Of zit er een addertje onder het gras?

Nee natuurlijk is dit geen 'toeval' en/of zit er ook geen addertje onder het gras.
De dames die u spreekt of meent te spreken hebben helemaal geen behoefte aan een door u onbetaald gesprek.
Ze zitten er niet voor de sociale contacten, maar voor de pecunia en daarvoor zullen ze het gesprek zo lang als mogelijk gaande houden om zo de  telefoonkosten die u voor een dergelijk "inhoudsloos" gesprek moet betalen, lekker op te voeren.
Alleen 'sukkels' bellen dergelijke nummers en worden op die manier van hun centjes af geholpen, daarmee suggereer ik natuurlijk niet dat u ook in de categorie 'sukkel' kan/moet worden ingedeeld.  ;-))

Ga uw geld ergens anders aan besteden, ga naar de 'soos 'of nog beter naar de 'kroeg' en doe daar echte sociale contacten op, maar stop met die ongein van betaalde telefoonsex-praatjes, want daar wordt u niet vrolijker van, alleen maar armer en eenzamer.

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2019 om 10:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Alleen de naam van die site al doet je toch de haren ten berge rijzen?

me
door mein33 Feb 4, 2019 om 10:40
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Maar Ts. wil wel graag 'haar' genoeg(en) hebben !     ;-))

costnix
door costnix Feb 4, 2019 om 13:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De topicstater wil, dat zijn derde been rijst :-D

gerbera
door gerbera - Feb 4, 2019 om 10:40
7364 Antwoorden / 14 Vragen

De site is zeer betrouwbaar, mijn virusscanner reageert niet, en zolang u maar betaald vinden die "meiden" het prima.
Er zit dus geen addertje onder het gras, het is een kwestie van logisch nadenken al was het alleen al de naam van de site.

me
door mein33 Feb 4, 2019 om 10:43
5658 Antwoorden / 28 Vragen

zolang u maar betaald vinden die "meiden" het prima.

Denk eerder dat de kerels achter de "meiden" het prima vinden en dat  de "meiden" er maar bekaaid vanaf komen.  ;-)

gerbera
door gerbera Feb 4, 2019 om 11:00
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Kunnen ook kleine zelfstandigen zijn;-))

Cookies
door Cookies - Feb 4, 2019 om 10:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Selfie van de echte Sabrina. Met deze opoe wilde je echt 'praten?

me
door mein33 Feb 4, 2019 om 10:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Er is toch een gezegde over een ouwe fiets of zoiets ?   ;-))

costnix
door costnix Feb 4, 2019 om 13:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er van af vallen? ;-)

door 14peter - Feb 4, 2019 om 11:23
567 Antwoorden / 2 Vragen

U doet mij een beetje aan deze meneer denken...

tenormin
door tenormin Feb 4, 2019 om 11:36
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Toch wel triest, eigenlijk.

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2019 om 12:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, natuurlijk niet.
De kans is ook groot dat u zelfs met mannen of bejaarden chat.
Als uw nood zo hoog is kunt u beter naar de Wallen/rosse buurt gaan.
Daar krijgt u boter bij de vis en wordt u niet duur aan het lijntje gehouden.
Smerige naam van die website en zo shy zult u wel niet zijn.
Wel treurig dat u er zo instinkt met die website en andere (vergelijkbare) websites

costnix
door costnix - Feb 4, 2019 om 13:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zit een heel nest adders onder dat gras.
Ze (als ze echt bestaan) willen u zo lang mogelijk aan het financiële lijntje houden.
Vergelijk het maar als het animeermeisje, dat je vraag: “Mag ik wat van je drinken schat?” en vervolgens een fles champagne op jou kosten besteld.

Wat meer gegevens over neukmeester.nl. Er is een e-mailadres. Misschien kan je hier een klacht indienen ;-)
https://www.sidn.nl/whois?q=neukmeester.nl

Yv
door Yvette Driessen - Feb 12, 2019 om 13:07
1 Antwoorden / Vragen

Neukmeester is een brievenbusfirma. Om fiscale redenen gevestigd in Belize.
De fakeberichten worden verstuurd vanuit een flat in Eindhoven.
Alle fotootjes komen vanuit een voorraad uit Amerika.
Je praat met drie mannelijke chatoperators die per bericht acht eurocent krijgen

PURE OPLICHTING!!!!
trap er niet in

va
door vanlotjegetikt Feb 13, 2019 om 09:39
809 Antwoorden / Vragen

Mevrouw Driessen
Schreeuwen is nergens voor nodig.

me
door mein33 - Feb 12, 2019 om 13:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR YVETTE DRIESSEN - 12 FEB. 2019 OM 13:07
ANTWOORDEN / VRAGEN

Neukmeester is een brievenbusfirma. Om fiscale redenen gevestigd in Belize.
De fakeberichten worden verstuurd vanuit een flat in Eindhoven.
Alle fotootjes komen vanuit een voorraad uit Amerika.
Je praat met drie mannelijke chatoperators die per bericht acht eurocent krijgen
PURE OPLICHTING!!!!
trap er niet in

@Yvette,

U bent blijkbaar zo goed ingevoerd in de handel en wandel van de genoemde site, dat ik mij (bijna) afvraag :

"Bent u ook man" en een voormalig chatoperator die ook aan deze geldklopperij heeft meegewerkt ?