salute
door salute Feb 15, 2020 om 14:23
Computers & telefonie

Kan binnenkomen mails nie meer openenen

kan helaas de binnenkomende mails nit meer openen, weet helaas
niet hoe het gekomen is.
indien u hier iets van weet, graag bericht. alvast bdankt
Salute.

1030 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 15, 2020 om 14:38
16823 Antwoorden / 108 Vragen
0

Bedoelt u van vraag & beantwoord site? Ik krijg ze niet eens meer binnen per mail, alleen per envelopje zie ik dat er nieuwe vragen en antwoorden zijn. De laatst binnengekomen mail was van 18 Januari met onderwerp Visum.

simon55
door simon55 Feb 15, 2020 om 15:20
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat zelfde heb ik vorig jaar gehad. Mail naar Kassa gestuurd , en kreeg als antwoord,  dat de instellingen wel gewijzigd zouden zijn. Maar dat is en was niet zo. Plotseling na 12 weken , kreeg ik ze weer spont. Rara , wie doet wat fout ?

tenormin
door tenormin Feb 15, 2020 om 15:59
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Heb ook mail aan de readactie gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Verhaal over instellingen geloof ik inmiddels ook niet meer. Normale mail krijg ik n.l. wel binnen, behalve de vragen op Kassa.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 16, 2020 om 10:49
16825 Antwoorden / 202 Vragen

@TENORMIN, ik had enige tijd geleden hetzelfde probleem en dat is na enige weken verholpen na melding aan de on-line redactie. Ik ontvang de meldingen wel weer zei het soms wel verlaat. De oplossing moet van de ICT afd komen van NPO. M.i. nog maar weer een melding doen aan de on-line redactie.

tenormin
door tenormin Feb 16, 2020 om 13:26
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@heremiet, maar ik begrijp niet dat de nieuwsbrief wel gewoon binnenkomt, en alle andere mails, alleen niet die van vraag en beantwoord. En om nog eens te schrijven? Heb ik gedaan en geen antwoord gehad. Ongewoon, dat wel.

tdmduc
door tdmduc - Feb 15, 2020 om 19:04
703 Antwoorden / 2 Vragen
3

Waar gaat dit over Salute?

Denkt u werkelijk dat "wij" U met zo weinig details verder kunnen helpen?

Iets toegeeflijker met uw gegevens en avonturen en dan kunnen we U misschien in de goede richting duwen.

Hier kan iemand iets mee en wordt er al weer volop gegist naar de juiste situatie.

 

►Wat voor mail?

►Waar? Op uw telefoon? Op uw computer?

►Krijgt u schermmeldingen?

►Computer of telefoon al eens opnieuw gestart?

►Heeft u wel internet?

 

Zo maar een kleine greep wat helpt om een goede diagnose te stellen zonder het wiel uit te vinden.

 

salute
door salute Feb 16, 2020 om 12:11
48 Antwoorden / 110 Vragen

Sorry dat ik niet echt volledig ben geweest, maar met mijn 85 jaar is het toch al niet zo eenvoudig.
het betreft binnenkomende mails op mijn laptop, laptop registr. wel maar kan het bericht niet openen
om te lezen wat er in staat. 
Ik heb mijn laptop div. keren opnieuw opgestart en herstel laten uitvoeren. dat heeft  niet geholpen.
Ik heb een prima internet ontvangst.

 Salute

tdmduc
door tdmduc Feb 17, 2020 om 11:18
703 Antwoorden / 2 Vragen

@Salute sorry,

 

Ik mis nog wat:

 

►Wat voor mail? (hotmail/gmail/ziggo/tele2/versatel/zonnet/xs4all/t-mobile/vodafone/kpn/telfort)

►Krijgt u schermmeldingen tijdens de pogingen?

►Windows 10? Windows 7? Of heeft u een Apple laptop?

 

Waarmee opent u de mail? Outlook 2003/2007/2010/2013/2016? of het standaard "Mail"-programma van Windows?

Heeft u de wachtwoorden nog van uw provider?(om het eventueel opnieuw in te stellen)

Heeft u uw mail al via een browser geprobeerd?(webmail)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 16, 2020 om 10:50
16825 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ook mijn vraag: welke resp. wat voor e-mail betreft het? Als u de info van Kassa bedoelt, zend dan de melding aan kassa-online@bnnvara.nl

tdmduc
door tdmduc Feb 17, 2020 om 11:19
703 Antwoorden / 2 Vragen

Salute heeft inmiddels gereageerd op mijn vragen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden : https://www.tonecontrol.nl/ een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht. 

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.  Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer