xq
door xqcnbthz Feb 17, 2019 om 20:55
Computers & telefonie

Kan datum en tijd van acer telefoon niet meer instellen

ik heb een acer telefoon de baterij was volledig leeg. nu kon ik datum en tijd niet meer instellen. kan op dat vak tikken wat ik wil maar past niks aan. invoeren werkt niet.
iemand een oplossing.

2801 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2019 om 20:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De telefoon zelf al eens helemaal uit en  weer aangezet?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 17, 2019 om 21:05
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u hier iets aan? Hoe dan ook, geheel opladen, uitzetten en opniew aanzetten kan als al gezegd de oplossiny zijn.

https://www.gebruikershandleiding.com/Acer/handleiding-4-461483.html  Als dit niet de goede handleioding is, zoek dan zelf met het artikelnummer van uw telefoon.

xq
door xqcnbthz Feb 17, 2019 om 21:09
9 Antwoorden / 4 Vragen

nee dat helpt niet is geheel leeg geweest en opgeladen.
maar die instellings functie die voorheen wel werkte werkt nu niet meer.

hij is om vreemde redenen die mij nog steeds niet echt duidelijk zijn in beslag genomen geweest en bijna 2 maanden weg geweest voor politie onderzoek. kwam dus leeg terug. en plots werkt me instelling niet meer.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 17, 2019 om 21:13
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Maar dat is dus een ander verhaal. Ga dan maar na wat er bij de politie met de telefoon is gedaan.

Maar hoe dan ook is het dan kennelijk een kwestie van geheel opnieuw instellen. Uw telefoon zal ongetwijfeld een reset functie hebben.

xq
door xqcnbthz Feb 17, 2019 om 21:22
9 Antwoorden / 4 Vragen

Bij de politie iets nagaan?
200 mails 20 telefoontjes 2 maanden lang  is nog in onderzoek.
lang onderzoek voor 3 telefoons 2 tablets 1 pc 3 hardeschijven een switch en een router en een laptop.
vraag me af wat ze er meer hebben gedaan want vind het verdacht dat er functie,s niet meer werken.
de siwtch is open geschroefd geweest zou niet weten wat je aan een switch kunt onderzoekken. en vooral aan dat type niet.
 alles wat die switch moet doen word in de fabriek in een chip gebakken en klaar. kun je verder helemaal niks meer mee.

tijger1
door tijger1 Feb 17, 2019 om 21:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar de politie had blijkbaar een aanleiding om uw spullen te onderzoeken. Dat doen ze niet zomaar.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 17, 2019 om 21:57
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Inmiddels dus ook een zelfde vraag met een PC na in beslagname. Dus een politiezaak!

xq
door xqcnbthz Feb 17, 2019 om 22:02
9 Antwoorden / 4 Vragen

Blijkbaar doen ze da wel want ik ben me van geen kwaad bewust en ze hebben overigensniks gevonden anders zat ik hier niet namelijk

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 17, 2019 om 22:04
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ik begreep dat de berichten zouden zijn verdwenen, hier dus niet, ook ontvreemd door de politie denk ik dan????

xq
door xqcnbthz Feb 17, 2019 om 22:04
9 Antwoorden / 4 Vragen

Maar de aanlijdingwas onduidelijk en een zooitje oneregeld. ook nog eens maarja me pc telefoon en opverigen kan iiivermoederljk weg donderen. ermoederlijkme hardeschijf naar de klote geholpen.
politie op de stoep daar komt weer eens gedonder van.

aurora1
door aurora1 Feb 18, 2019 om 01:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De politie komt bij mij nooit op de stoep, dus is ook nooit gedonder van gekomen. Ze nemen ook niets in beslag. Ik ken verder ook niemand bij wie dat wél gebeurd is.

Ge
door Genee - Feb 17, 2019 om 21:57
1509 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt een backup maken en de telefoon daarna terugzetten naar fabrieksinstelling.
Ik neem aan dat in de backup ook het besturingssysteem meegenomen wordt en met terugzetten van de backup het probleem van de tijdinstelling niet zal zijn opgelost, maar zonder uitproberen weet u het niet.

xq
door xqcnbthz Feb 17, 2019 om 21:59
9 Antwoorden / 4 Vragen

ik heb net al gepost gehad dat hij in beslag genomen is geweest. kwam een bericht op terug dat ik bij de politie na moest vragen wat er mee gebeurd is.
vreemd genoeg vallen die berichten weg.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 17, 2019 om 22:03
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Hoezo vallen die berichten weg?

Gemeld is dat u zowel m.b.t. het probleem met uw computer als met de telefoon het beste contact kunt oopnemen met de politie. Als men iets in beslag neemt en u krijgt het 'defect' terug is de politie verantwoordelijk. (voor herstel)

koekeloer
door koekeloer - Feb 18, 2019 om 11:55
562 Antwoorden / 18 Vragen

Als de batterij helemaal leeg is zal niets werken. Eerst opladen dus denk ik

wimmi20
door wimmi20 - Feb 18, 2019 om 12:06
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Accu eruit, en weer erin, is ook voor andere weigerende apparaten vaak een remedie.
En voor stekker apparaten geldt hetzelfde.
Stekker eruit, ff wachten, stekker erin, en vaak doet ie het weer.
Werkt dit niet ?
Dat is balen als een stekker.

Ge
door Genee - Feb 18, 2019 om 12:07
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u (in de cloud b.v.) een backup van de telefoon hebt kunt u deze terugzetten.

xq
door xqcnbthz Feb 18, 2019 om 16:59
9 Antwoorden / 4 Vragen

Ja dan moet ik wel op me cloud kunnen. maar de pc doet het niet. lang leven de dubbele en drie dubbele controle bevijligingen moet wel alles compleet zijn anders werkt het niet.

en dan moeten er geen mensen met hun poten aan je spullen komen die er geen verstand van hebben.

xq
door xqcnbthz Feb 18, 2019 om 17:01
9 Antwoorden / 4 Vragen

en er is ook nooit even een provider die mewerkt als je nergens meer bij kunt. maarja dat is dan weer hun probleem kost weer een hoop gezijk. dat gezijk moeten weer mensen aanhoren die worden daar weer simpel van. daarbij kost de data opslag ruimte ruimte kost weer geld. en daar betaald dan weer iedereen gratis een voor niks aan mee.

costnix
door costnix Feb 18, 2019 om 17:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Al een klacht ingediend bij de Nationale Ombudsman?
Voor financiële compensatie zult u een rechtszaak tegen de politie moeten beginnen. Dat wordt een zeer harde dobber en zal veel tijd en geld kosten.

Ge
door Genee Feb 18, 2019 om 17:28
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Dacht dat alleen de datum- en tijdsinstelling van de acer telefoon niet werkte.

br
door brui0929 - Feb 18, 2019 om 22:19
632 Antwoorden / 10 Vragen

klik op instellingen kies datum en tijd instellen kijk eens of hier of automatisch datum en tijd instellen aan staat zo ja schakel deze uit.
Nu kunt u de datum en tijd handmatig aanpassen. Wanneer datum en tijd automatisch ingeschakeld is gebeurd dit door het netwerk.

xq
door xqcnbthz Feb 18, 2019 om 22:41
9 Antwoorden / 4 Vragen

nee alles staat vast gezet blijkbaar alsof er een lock op is gezet.
nouja lock of niet kan er ook geen kwaadaardige software op werken ook.
xp had er ook 1 dell pc,s en hp pc,s windows erop tooltje erover heen dat en dat hebben we nodig daar hoeft niemand wat aan te passen. bats dat kan op slot geen probleem.