Kan ik XS4ALL nog opzeggen?
Hallo, ik had me aangemeld bij XS4ALL voor t uitgebreidste abonnement. Internet , tv, telefoon ,mobiel internet, spotify....
Had me eind november 2013 aangemeld , dit ging al fout maar goed 21 januarie 2014 kwam de monteur alles aansluiten.
Helaas ging dat niet helemaal.
Tv , internet met een matige snelheid lukte, telefoon kon niet daar zij een fout hadden gemaakt met t porteren van mijn telefoonnummer.
Hierdoor kon ik geen activatie krijgen voor mobiel internet , spotify, omdat eerst de " order" afgerond moet zijn.
Dan pas kan alles geactiveerd worden.
Nu is het 6 februari en de order is nog niet rond omdat mijn nr met een aangevraagde ticket nog steeds bij upc ligt.
Upc belde mjj op en deelde dit mij mee.
Ik zit nog steeds zonder telefoon onbereikbaar tot ergenis, lage internetsnelheid enz,,,
T personeel was bot , geen kennis van zaken, ze gooide zelfs de hoorn erop bij de klachtenlijn???
Ik heb gebeld met de opzeglijn omdat ik er echt genoeg van heb.
XS4ALL is hier in gebreke, per slot van rekening zou het 21 januarie aangesloten moeten zijn geweest, toch?
Zij hebben mij niet kunnen geven waar ik recht op heb , ik had op de 21e januari allang mijn eigen telefoonummer moeten hebben.
Zij gaven ook toe een grove fout te hebben gemaakt, en dat ik pas hoefde te betalen als alles werkte naar behoren..
Ze zeiden dat het idd behoorlijk was geescaleerd.
In 2 weken dik 5 uur gebeld mobiel en van t kastje naar de muur gestuurd
Mijn order is nooit afgesloten tot op de dag van vandaag, staat nog steeds open dus.
VRAAG : ik kan toch kosteloos opzeggen?
Hun konden niet leveren op 21e waar ik recht op had.
Heb toch al 2 weken heooorlijk geduld gehad.
Grt m.f
Ik denk dat je vanuit emotie reageert, omdat je baalt als een stekker van de situatie. Maar zeg eerlijk als je nu opzegt, ga je weer met de volgende provider aan de slag en wordt het ook weer gedoe.
Als je wilt opzeggen zul je eerst een ingebrekestelling moeten sturen waarin je ze een termijn geeft waarbinnen dit moet zijn opgelost en als dat niet lukt dan zeg je je abonnement op. Tevens vraag je een schadevergoeding (mijn part die mobielkosten).
Het effect hiervan kan zijn dat ze je wat serieuzer nemen en dat het allemaal wat sneller gaat.
Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?
[quote=gerriede schreef op vrijdag 7 feb 2014, 13:18]Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?
Wat wil je nog meer?
Een werkende verbinding lijkt mij
Wellicht hebt u te maken met een communicatieprobleem. Ik heb al jaren internet via de provider xs4all en dat tot volle tevredenheid. In 2013 overgeschakeld van kabel naar aanleg glasvezel en, gezien mijn eerdere positieve ervaring, een abonnement af gesloten ( voor alles) bij xs4all. De aansluiting/montage verliep niet vlekkeloos, maar in goed overleg werd alles voor 100% goed geregeld.
Ook ik heb ZEER slechte ervaringen met XS4ALL gehad, en ben nu bij ZIGGO, waar ik eerst nooit fan van was, maar het werkt fantastisch en een zeer kundige en goede helpdesk ondanks de vele negatieve berichten over ZIGGO.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer