ba
door bartbo Apr 19, 2021 om 19:46
Computers & telefonie

Kan niets meer op outlook ontvangen

Hallo ik zie zo juist dat ik niets meer op mijn outlook meer kan ontvangen,weet iemand raad, bij voorbaat hartelijk dank.

1541 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 19, 2021 om 19:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zal je toch iets meer details moeten verstrekken, want met deze zeer algemene 'probleem omschrijving' kan het werkelijk van alles zijn.

ba
door bartbo - Apr 19, 2021 om 20:00
37 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb al via gmail berichten geprobeerd naar mijn outlook te versturen, en krijg dan steeds het bericht dat het adres niet kan worden gevonden.

diumenge
door diumenge - Apr 19, 2021 om 20:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou, zou gaat het wel even duren.

Dus je beweert nu dat je e-mail adres helemaal niet meer bestaat? Welke provider betreft het?

ba
door bartbo Apr 19, 2021 om 20:31
37 Antwoorden / 36 Vragen

ZIGGO

diumenge
door diumenge Apr 19, 2021 om 20:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan maar eens op je Ziggo account inloggen om te kijken wat er a/d hand is, of contact opnemen met Ziggo daarover.

Gr
door Grunn1 Apr 19, 2021 om 23:33
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat heeft Ziggo met Outlook te maken? Helemaal niks want Ziggo heeft een eigen mail wat niks met outlook te maken heeft.

diumenge
door diumenge Apr 19, 2021 om 23:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Grunn1, over zaken waar je geen verstand van hebt kan je beter zwijgen.

Gr
door Grunn1 Apr 20, 2021 om 10:14
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Precies dus plaats je onzin reactie dan niet.

Ziggo is een internet aanbieder en biedt geen Outlook aan.
Outlook is van Microsoft en niet van Ziggo.
Outlook mail kan je openen via een app of via een browser en beiden komen niet van Ziggo.
Maar blijkbaar ben je erg op Ziggo tegen en geef je hun de schuld van iets waar zij niks mee hebben te maken en dat doen velen die lopen te klagen over Ziggo.

diumenge
door diumenge Apr 20, 2021 om 12:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Grunn1 neem mijn advies nou ter harte, voor je jezelf nog belachelijker maakt. Inderdaad Outlook is van MS, Outlook is zowel een mailplatform als een programma, of app zoals je wilt, waarmee je mail kan ophalen van willekeurig elke provider. Dus ook Ziggo.

We hebben hier met een vraagsteller te maken die een probleem heeft, maar maar mondjesmaat informatie verstrekt om het probleem op te lossen. Eén van de dingen die je uit zijn reacties op lijkt kunnen te maken is dat als hij via Gmail mail stuurt naar zijn Ziggo e-mail adres (die normaliter met Outlook ophaalt) dat Gmail aangeeft dat dat e-mail adres niet bestaat. Als dat zo is, want het is maar gissen met die vage informatie, bij wie zou je dan moeten informeren volgens jou? Bij MS/Outlook of bij Ziggo?

Uit reactie van TS op Heremiekreeft blijkt ook dat het om Outlook 2016 gaat én dat alles weer werkt, kortom het meest voor de hand liggende is dat er gisteren een storing bij Ziggo was m.b.t. zijn e-mail account, dat Outlook daarom de mail niet kon ophalen en dat Gmail daarom aangaf dat het e-mail adres niet bestond.

gerbera
door gerbera - Apr 19, 2021 om 21:52
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Toch maar even bij ZIGGO kijken of de instellingen nalopen, werkt bij mij prima (KPN) van g-mail naar outlook en anders om.

Gr
door Grunn1 Apr 19, 2021 om 23:32
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat heeft Ziggo met Outlook te maken? Helemaal niks want Ziggo heeft een eigen mail wat niks met outlook te maken heeft.

gerbera
door gerbera Apr 20, 2021 om 10:12
7348 Antwoorden / 14 Vragen

DOOR DIUMENGE 19 APR. 2021 OM 23:49
11814 ANTWOORDEN / 14 VRAGEN

@Grunn1, over zaken waar je geen verstand van hebt kan je beter zwijgen. Sorry @grunn1, je hebt gelijk de instellingen gaan via de melkboer.

Gr
door Grunn1 Apr 20, 2021 om 10:15
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Plaats je eigen reactie niet als je niet weet waar je het over hebt.

Gr
door Grunn1 - Apr 19, 2021 om 23:29
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Heeft niks met Ziggo te maken want Outlook is niet van Ziggo.
Log je in via een browser of een app? Op tablet/telefoon of laptop/pc?
Als je het via een app doet probeer eens via een browser.
Doe je het via een browser probeer eens een andere, Chrome of Edge of Safari.
Ga naar de site outlook.life.com

diumenge
door diumenge Apr 19, 2021 om 23:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik kan, zou ik dat willen, met Outlook gewoon mijn Ziggo mail ophalen hoor.

Ps. het is outlook.live.com

Gr
door Grunn1 Apr 20, 2021 om 10:10
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Maar Ziggo heeft niks met outlook van doen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 20, 2021 om 09:13
16772 Antwoorden / 202 Vragen

@BARTBO ?? Welke outlook, die u via uw telefoon benut?  outlook.com? Of msoffice outlook.

Als het een outlook account is van microsoft is het een optie om dat dan opnieuw te installeren (of te herstellen).

Indien het niet een adres van outlook.com betreft maar een ander bevoorbeeld één van de mailbox van uw provider is het zinvol om uw provider ook te vraadplegen.

De vraag is dus wel lastiger te beanywoodren als u niet aangeeft welke 'soort' outlook het betreft, vandaar een aantal opties.

Heeft u ook een gmail adres, probeer dan eens om daar een bericht heen te zenden vanuit uw outlook.  (Aanvullend op @GRUNN1)

ba
door bartbo Apr 20, 2021 om 09:50
37 Antwoorden / 36 Vragen

outlook 2016, kan opeens weer berichten ontvangen, ben alleen die van gisteren kwijt.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 20, 2021 om 09:56
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Op basis van uw reactie lijkt het mij dat er een probleem is geweest met de e-mail service van uw provider. Bij mij komt het ook wel eens voor dat ik geen berichten meer via outlook ontvang omdat de mailbox bij mijn provider vol blijkt te zijn en leeg gemaakt moet worden. Bij u kennelijk een ander soort storing aangezien u nu wel weer berichten ontvangt.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 20, 2021 om 10:00
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Ps. Indien u uw e-mails via outlook vanaf een mailbox van uw provider ontvangt, log dan daar in en mogelijk ziet u de berichten van gisteren nog.

ba
door bartbo Apr 21, 2021 om 09:05
37 Antwoorden / 36 Vragen

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie hulp. Bartbo.

aurora1
door aurora1 Apr 22, 2021 om 00:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voortaan bij zulke problemen maar beter eerst afwachten, of een nachtje erover slapen. Vaak lossen zulke problemen zich vanzelf op.