jv
door jvk Feb 9, 2010 om 16:59
Computers & telefonie

Kosten van doorschakelen telefoon

Ik heb een vaste telefoon en schakel wel eens door naar mijn mobieltje via * 21 *. Ik vraag mij af of daar kosten aan verbonden zijn en zo ja voor de beller of de ontvanger ?

25668 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

25757
door 25757 - Feb 9, 2010 om 17:05
38 Antwoorden / 2 Vragen
0

U betaald de kosten voor het gesprek tegen Mobiele kosten van je vaste lijn naar de mobiel.

De beller betaalde alleen de kosten naar Uw vaste toestel.
Dus als ze vaak vast naar U bellen zult U de kosten van uw aanbieder van vaste lijn moeten betalen en die zijn overal anders, meestal tussen de 15 en 26 cent per minuut, en ook nog het start tarief van 0 tot 10 cent.

Ook is meestal minimaal 1 minuut te betalen dus welke vaste lijn aanbieder heeft U?
Tarieven te vinden bij Uw aanbieder of www.bellen.com.

bl
door blackstone - Feb 12, 2010 om 14:41
27 Antwoorden / 6 Vragen
0

Daar zijn inderdaad kosten aan verbonden moet je even informeren bij je telecom provider: KPN, UPC, Ziggo of TELE2 of anderen, ik herinner mij ooit van KPN dat het vrij pittig is maar misschien zijn inmiddels de prijzen door de grote concurrentie al verlaagd.

knapland
door knapland - Feb 12, 2010 om 14:56
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Meld je aan bij 1643 telecom.
Starttarief 9 cent kosten 10 cent naar mobiel en naar vast 1,1 cent per minuut.

mi
door midas - Feb 12, 2010 om 15:16
64 Antwoorden / 1 Vragen
0

Van de website van KPN:
Thuis bellen: heel aantrekkelijk met vaste telefonie van KPN
Met een vaste telefoonaansluiting van KPN ben je altijd verzekerd van de uitstekende kwaliteit van ons netwerk. En dat tegen aantrekkelijke, duidelijke tarieven. Met onze diverse nieuwe BelVrij-abonnementen bel je op bepaalde momenten helemaal gratis naar veel vaste nummers in Nederland. Bovendien maak je als abonnee met een vaste telefoonaansluiting kosteloos gebruik van diverse ondersteunende KPN-diensten, zoals voicemailfuncties, doorschakelen, nummerblokkering en groepsgesprekken. Zo haal je meer uit je vaste telefoonaansluiting!

De functie kost niks, maar de gesprekskosten van uw telefoon naar uw gsm zijn voor uw rekening.

sh
door shamira - Feb 12, 2010 om 15:48
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

Meld je aan bij www.bel1601.nl. Daar is het starttarief 6 ct en betaal je 0,9 c.p.m. voor het bellen naar alle vaste nummers in Nederland. Geen dag- en nachttarief. Ze maken gebruik van het KPN netwerk, dus de verbinding is goed.
Bovendien ontvang je bij iedere nota gratis een declaratie van alle gebelde nummers, de gebelde tijd en de gesprekskosten. Aanmelden is gratis.

jv
door jvdbroek - Feb 12, 2010 om 19:40
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Er is nog een alternatief, als die vaste lijn van KPN is:
"Vertraagd" doorschakenen met *61* in plaats van *21* (ook een gratis dienst)
Eerst gaat de bel van de vaste lijn ± 5 keer over, wordt er niet opgenomen, dan pas wordt er doorgeschakeld naar het andere nummer.
Dus als je gewoon thuis bent kun je de vaste lijn direct aannemen, zonder die extra kosten van het doorgeschakelde gesprek. Telkens aan / uitschakelen van het doorschakelen hoeft met *61* dus ook niet. Ook handig als de vaste lijn in gesprek is voor lange gesprekken of internetten.
Voor gebruiksaanwijzing zie website KPN:
http://www.kpn.com/prive/thuisbellen/diensten/vertraagd-doorschakelen.htm
Of deze dienst ook bij andere providers bestaat weet ik niet.

lo
door lolanina44 - Feb 14, 2010 om 12:48
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Is het niet handiger om je mobiele nummer op je voicemail te zetten?

daadlooz
door daadlooz - Dec 4, 2010 om 13:33
5 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb speciaal acht gegeven, gisteren doorgeschakeld telefoontje gehad naar mobiel. Heb deze weggedrukt zonder op te nemen, wat blijkt wordt er toch 15 eurocent aan kosten in rekening gebracht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer