ja
door jan2nolly Apr 9, 2010 om 14:03
Computers & telefonie

KPN

Als aangeslotene bij KPN word ik overstelpt met reclame en rekeningen
Moet ik echter een vraag stellen, dan weet ik niet hen te bereiken.
Is dat niet raar?

919 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

erik008
door erik008 - Apr 9, 2010 om 14:38
1401 Antwoorden / 25 Vragen
0

KPN is het bedrijf met de vele loketten.
Het grappige is, de ene weet niet wat de andere doet.
Wellicht weet je nog niet de juiste loket nog niet te vinden.

Wat voor vraag had je willen stellen?
Dan kunnen we je helpen zoeken.

ja
door jan2nolly - Apr 9, 2010 om 14:50
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=erik008 schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:38]KPN is het bedrijf met de vele loketten.
Het grappige is, de ene weet niet wat de andere doet.
Wellicht weet je nog niet de juiste loket nog niet te vinden.

Wat voor vraag had je willen stellen?
Dan kunnen we je helpen zoeken.


Ik zoek regelmatig naar een e-mailadres en dat is niet te vinden. Ik kan dan mijn klacht duidelijk omschrijven. Maar, zij hebben wel mijn adres, ik niet die van hen.
Dat is toch van de zotte?

tdehond
door tdehond - Apr 9, 2010 om 15:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Klik op Hier

{ http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm}

Klik op het product waar u een vraag over wilt stellen en er opent een chat pagina.

Als het zo niet lukt, dan ben ik bang dat u de dure service lijn moet bellen of een brief schrijven.


erik008
door erik008 - Apr 9, 2010 om 15:21
1401 Antwoorden / 25 Vragen
0

Onderaan de mailing staat vaak een hyperlink die contact heet




De algemene info is.

Koninklijke KPN N.V
Maanplein 55
2516 CK Den Haag

Postbus 30000
2500 GA Den Haag

Telefoon (070) 343 43 43

corporatecommunicatie@kpn.com

tdehond
door tdehond - Apr 9, 2010 om 16:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

voor Internet heb ik nog een ander adres
KPN
t.a.v. Klachten
Postbus: 2547
Postcode: 3500 GM Utrecht

kpnwebcare3
door kpnwebcare3 - Jun 15, 2010 om 10:47
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Om klachten schriftelijk in te dienen, kan een klant terecht bij:

Via email:
klantenservice@kpn.com

Per post:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

kpnwebcare3
door kpnwebcare3 - Jun 15, 2010 om 10:49
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=jan2nolly schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:50][quote=erik008 schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:38]KPN is het bedrijf met de vele loketten.
Het grappige is, de ene weet niet wat de andere doet.
Wellicht weet je nog niet de juiste loket nog niet te vinden.

Wat voor vraag had je willen stellen?
Dan kunnen we je helpen zoeken.


Ik zoek regelmatig naar een e-mailadres en dat is niet te vinden. Ik kan dan mijn klacht duidelijk omschrijven. Maar, zij hebben wel mijn adres, ik niet die van hen.
Dat is toch van de zotte?

Hallo,

Om klachten schriftelijk in te dienen, kan een klant terecht bij:

Via email:
klantenservice@kpn.com

Per post:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Met vriendelijke groet,

Nick

KPN Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer