Kpn
Schandalig wat Jorg Kramer, nota bene directeur klantenservice bij elkaar zit te liegen!
Beweerd gewoon dat begin februari het probleem is opgelost, echt krankzinnig dus die hele nwe 3.4 versie die nog getest wordt, is niet meer nodig?????????????
Spreekt zichzelf ook nog tegen door te zeggen probleem tijdig definitief op te lossen
en dat er nota bene KPN langs moet komen om problemen op te
Was al enorm kwaad en boos maar dit slaat echt alles, het geeft wel aan als de directeur klantenservice een volkomen onbetrouwbaar verhaal afsteekt dat het gehele bedrijf dood en dood ziek moet zijn.
deze man verdiend ontslag op staande voet, KPN moet direct haar koninklijk predicaat afgenomen worden, van de beurs afgehaald worden en door XS4all overgenomen worden.
Verschuilen achter andere fabrikanten terwijl ALLE ANDERE PROVIDERS GEEN ENKEL PROBLEEM hebben gehad en doodleuk te te liegen dat er sprake is van een wereld wijd probleem, mag een beursgenoteerd bedrijf in het openbaar liegen?
KPN is ook eigenaar van de router en heeft uit eigen beweging het probleem veroorzaakt met een verkeerde update!!!!!!
Ik zal alles wat met (K)PN te maken heeft nooit meer vertrouwen en iedereen adviseren bij deze huichelaars zo snel mogelijk alle diensten op te zeggen!
Schandalig dat geschreeuw van u hier. Is dit tevens kopieer- en plakwerk van het forum van TrosRadar?
Ze zouden u moeten ontslaan van het gebruiken van internet, toetsenborden.
Ik heb al zeker 10 jaar geen problemen met de KPN en wifi al helemaal niet.
De vraag is ook maar of u een abonnement heeft waar wifi bij gegarandeerd is en u daar ook voor betaalt.
Als ik bij uw andere "vragen" kijk stelt u eigenlijk geen vragen maar geeft u alleen maar ongevraagd commentaar of wilt u discussies beginnen. Deze rubriek is daar niet voor en lezers willen niet zo onbehoorlijk toegeschreeuwd worden.
Schreeuwen heeft inderdaad geen zin.
Maar ik betaal voor 80 mb en ontvang slechts 40 mb via 2 lijnen (bounding).
Door de KPN thuis gemeten.
Na overleg op het forum van KPN besloten om terug te gaan naar het basis abonnement van 40 mb.
Dan krijg ik toch waarvoor ik betaal toch?
Wat schets mijn verbazing ik mag een afspraak maken met de monteur om in mijn woning wat aanpassingen te doen.
Na informatie te hebben ingewonnen blijkt dat het de bedoeling is om naast de administratieve omzetting ook een technische omzetting te doen.
Die technische omzetting hield in dat er dan maar weer van 1 lijn gebruik kon worden gemaakt en ik een te verwachte snelheid van 18 mb zou hebben.
De betreffende medewerker is nu bezig om het alleen bij een adminstatieve
Vervolg vorig bericht.
De betreffende medewerker is nu bezig om het alleen bij een adminstratieve tehouden zodat ik ontvang waarvoor ik betaal.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
U betaald nu TOT 80 mb. Dit komt binnen via 2 lijnen omdat het schijnbaar met 2 lijn niet te halen is. U ontvangt 40 mb zegt u, maar waar is dat gemeten? Werkt u met wifi thuis is er een behoorlijk verlies. Heeft u niet de juiste bekabeling, geeft dat ook verlies. U droeftoetert nu heel hard, maar van enige onderbouwing is geen sprake.
U wilt nu terug naar een abonnement TOT 40mb, dit kan over 1 lijn, dus zal die andere losgekoppeld worden. Is niets vreemds aan.
Ik zit bijna mijn hele leven al bij KPN. En zoals bij elke providers is er bij KPN ook wel eens iets mis gegaan, maar dat is ook altijd netjes opgelost. U mag advies geven wat u wilt, maar ik blijf.
Ik heb ook aan advies aan u: maak u niet overal zo druk over. U bent in alle topics boos en wil een discussie forceren. Discutieer met diegene die het aangaat. Of nog beter, denk aan uw bloeddruk en doe het niet.
40 mb is thuis door de KPN monteur gemeten, zowel bedraad als draadloos.
Verder schrijft de KPN op hun site:
Minimale download- en uploadsnelheid | 75% en hoger van de maximale download- en uploadsnelheid. | De minimale snelheid moet in alle metingen beschikbaar zijn. |
Dus bij bij tot 80 Mb is dat tenminste 60 Mb en bij tot 40 Mb tenminste 30Mb.
Of zie ik dit verkeerd?
Weet u niet wat TOT betekent?
Ik zal alles wat met (K)PN te maken heeft nooit meer vertrouwen en iedereen adviseren bij deze huichelaars zo snel mogelijk alle diensten op te zeggen!
Houdt u het maar lekker bij het knippen en plakken van onzinnige tekst. XS4all is onderdeel van KPN dus er valt niks over te nemen.
En uw advies zal mij een worst wezen, ik heb, al tietalle jaren, geen enkel probleem met KPN.
Het is zaterdagavond laat en ik lees uw bericht.
Weet u wat ze hadden moeten verbieden, dat alle ouders zomaar kinderen mogen nemen en daar bent u een prima voorbeeld van. Punt.
Het is inmiddels Zondagochtend vroeg en ben het met @diewilik volledig eens.
Het is zaterdagavond laat en ik lees uw bericht.
Weet u wat ze hadden moeten verbieden, dat alle ouders zomaar kinderen mogen nemen en daar bent u een prima voorbeeld van. Punt.
Het is inmiddels Zondagochtend vroeg en ben het met @diewilik volledig eens.
Hallo mevrouw Tenormin, weet u dat wel zeker? Hebt u de volle omvang van bovenstaande agressieve eruptie tot u door laten dringen?
Het is inderdaad zondag, een dag van bezinning en samenzijn.
Toch???
Goh had hem al een tijdje gemist, @maarten heest, onze vaste commentator op de reacties maar zelf totaal geen bruikbare reacties levert.
@gerbera.
Niet goed opgelet dan. MH was er gister ook bij die kwestie met open deuren van winkels.:-))
Je had dus een storing op het internet van KPN en je bent nog niet verder gekomen dan mopperen en schelden.
In bedoelde uitzending is duidelijk te zien dat de heer Kramer mediatraining heeft gehad. Dit uitte zich door te beginnen met 'iets' vervelend te vinden (zoals uiteraard gebruikelijk) en daarna constant in herhaling te vallen en niet direct te antwoorden op vragen van Brecht. M.a.w. gericht op het ontwijken van moeilijke vragen.
Hij sprak ook gespannen en gefocust op zijn woorden om niet per ongeluk verkeerde woorden te gebruiken. Uiteraard ook je eigen bedrijf in een zo goed mogelijk daglicht te stellen.
Inderdaad. Klanten helpen is nergens voor nodig als je maar aan damage control doet.
Ik heb de uitzending gezien, maar als je ziet hoe gasten normaal worden behandeld door presentatoren van dit soort programma's mag je blij zijn dat ze nog komen. Gasten vallen in herhaling omdat presentatoren onbeschoft ieder antwoord onderbreken en een gast nooit uit laten praten. En aangezien sommige zaken niet in 2 woorden zijn uit te leggen heb je daar af en toe meer tijd voor nodig. Maar die moet je dan wel geven. En niet na 2 lettergrepen interumperen. Dan krijg je vanzelf dat mensen in herhaling vallen omdat ze een antwoord willen geven.
Misschien moeten bedrijven gewoon eens gaan weigeren om aan dit soort live interviews mee te werken en dat het vanuit redacties gewoon eens professioneel wordt aangepakt i.p.v. zoeken naar de hoogste kijkcijfers. Daar heeft de kijker uiteindelijk ook veel meer aan.
Een mediatraining is een goede voorbereiding voor een gesprek in de studio. Je laat je toch niet als een lam naar de slachtbank brengen. Moet het dan zo gaan als bij de Belbus. De woordvoerder van de Energiewacht werd gewoon belachelijk gemaakt.
Ik had meer het idee de heer Kramer wat grieperig was. Je kon hem duidelijk horen ademen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer