sd
door sdfg Feb 24, 2018 om 20:36
Computers & telefonie

Kpn

Schandalig wat Jorg Kramer, nota bene directeur klantenservice bij elkaar zit te liegen!
Beweerd gewoon dat begin februari het probleem is opgelost, echt krankzinnig dus die hele nwe 3.4 versie die nog getest wordt, is niet meer nodig?????????????
Spreekt zichzelf ook nog tegen door te zeggen probleem tijdig definitief op te lossen
en dat er nota bene KPN langs moet komen om problemen op te
Was al enorm kwaad en boos maar dit slaat echt alles, het geeft wel aan als de directeur klantenservice een volkomen onbetrouwbaar verhaal afsteekt dat het gehele bedrijf dood en dood ziek moet zijn.
deze man verdiend ontslag op staande voet, KPN moet direct haar koninklijk predicaat afgenomen worden, van de beurs afgehaald worden en door XS4all overgenomen worden.
Verschuilen achter andere fabrikanten terwijl ALLE ANDERE PROVIDERS GEEN ENKEL PROBLEEM hebben gehad en doodleuk te te liegen dat er sprake is van een wereld wijd probleem, mag een beursgenoteerd bedrijf in het openbaar liegen?
KPN is ook eigenaar van de router en heeft uit eigen beweging het probleem veroorzaakt met een verkeerde update!!!!!!
Ik zal alles wat met (K)PN te maken heeft nooit meer vertrouwen en iedereen adviseren bij deze huichelaars zo snel mogelijk alle diensten op te zeggen!

7732 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2018 om 20:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uitgeraasd? Mooi, en wat moeten wij daarmee?

aurora1
door aurora1 - Feb 24, 2018 om 20:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Schandalig dat geschreeuw van u hier. Is dit tevens kopieer- en plakwerk van het forum van TrosRadar?
Ze zouden u moeten ontslaan van het gebruiken van internet, toetsenborden.
Ik heb al zeker 10 jaar geen problemen met de KPN en wifi al helemaal niet.
De vraag is ook maar of u een abonnement heeft waar wifi bij gegarandeerd is en u daar ook voor betaalt.
Als ik bij uw andere "vragen" kijk stelt u eigenlijk geen vragen maar geeft u alleen maar ongevraagd commentaar of wilt u discussies beginnen. Deze rubriek is daar niet voor en lezers willen niet zo onbehoorlijk toegeschreeuwd worden.

fl
door flw Feb 24, 2018 om 22:18
13 Antwoorden / 7 Vragen

Schreeuwen heeft inderdaad geen zin.

Maar ik betaal voor 80 mb en ontvang slechts 40 mb via 2 lijnen (bounding).
Door de KPN thuis gemeten.

Na overleg op het forum van KPN besloten om terug te gaan naar het basis abonnement van 40 mb.
Dan krijg ik toch waarvoor ik betaal toch?
Wat schets mijn verbazing ik mag een afspraak maken met de monteur om in mijn woning wat aanpassingen te doen.
Na informatie te hebben ingewonnen blijkt dat het de bedoeling is om naast de administratieve omzetting ook een technische omzetting te doen.
Die technische omzetting hield in dat er dan maar weer van 1 lijn gebruik kon worden gemaakt en ik een te verwachte snelheid van 18 mb zou hebben.
De betreffende medewerker is nu bezig om het alleen bij een adminstatieve

fl
door flw Feb 26, 2018 om 00:00
13 Antwoorden / 7 Vragen

Vervolg vorig bericht.

De betreffende medewerker is nu bezig om het alleen bij een adminstratieve tehouden zodat ik ontvang waarvoor ik betaal.

Ben benieuwd wat het gaat worden.

simon55
door simon55 - Feb 24, 2018 om 21:43
1556 Antwoorden / 5 Vragen

U hoeft niet zo te blèren hier,ga lekker in t kippenhok zitten

ne
door neodutchio - Feb 24, 2018 om 22:27
5148 Antwoorden / 12 Vragen

U betaald nu TOT 80 mb. Dit komt binnen via 2 lijnen omdat het schijnbaar met 2 lijn niet te halen is. U ontvangt 40 mb zegt u, maar waar is dat gemeten? Werkt u met wifi thuis is er een behoorlijk verlies. Heeft u niet de juiste bekabeling, geeft dat ook verlies. U droeftoetert nu heel hard, maar van enige onderbouwing is geen sprake.

U wilt nu terug naar een abonnement TOT 40mb, dit kan over 1 lijn, dus zal die andere losgekoppeld worden. Is niets vreemds aan.

Ik zit bijna mijn hele leven al bij KPN. En zoals bij elke providers is er bij KPN ook wel eens iets mis gegaan, maar dat is ook altijd netjes opgelost. U mag advies geven wat u wilt, maar ik blijf.

Ik heb ook aan advies aan u: maak u niet overal zo druk over. U bent in alle topics boos en wil een discussie forceren. Discutieer met diegene die het aangaat. Of nog beter, denk aan uw bloeddruk en doe het niet.

fl
door flw Feb 26, 2018 om 00:08
13 Antwoorden / 7 Vragen

40 mb is thuis door de KPN monteur gemeten, zowel bedraad als draadloos.

Verder schrijft de KPN op hun site:

Minimale download- en uploadsnelheid 75% en hoger van de maximale download- en uploadsnelheid. De minimale snelheid moet in alle metingen beschikbaar zijn.

Dus bij bij tot 80 Mb is dat tenminste 60 Mb en bij tot 40 Mb tenminste 30Mb.
Of zie ik dit verkeerd?

aurora1
door aurora1 Feb 26, 2018 om 03:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Weet u niet wat TOT  betekent?

gerbera
door gerbera - Feb 24, 2018 om 22:34
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ik zal alles wat met (K)PN te maken heeft nooit meer vertrouwen en iedereen adviseren bij deze huichelaars zo snel mogelijk alle diensten op te zeggen!
Houdt u het maar lekker bij het knippen en plakken van onzinnige tekst. XS4all is onderdeel van KPN dus er valt niks over te nemen.
En uw advies zal mij een worst wezen, ik heb, al tietalle jaren, geen enkel probleem met KPN.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 24, 2018 om 23:28
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Het is zaterdagavond laat en ik lees uw bericht.
Weet u wat ze hadden moeten verbieden, dat alle ouders zomaar kinderen mogen nemen en daar bent u een prima voorbeeld van. Punt.

tenormin
door tenormin Feb 25, 2018 om 00:55
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Het is inmiddels Zondagochtend vroeg en ben het met @diewilik volledig eens.

ma
door maarten heest - Feb 25, 2018 om 07:52
463 Antwoorden / 0 Vragen

maarten heest

door diewilik - 24 feb. 2018 om 23:28
3129 Antwoorden / 19 Vragen

Het is zaterdagavond laat en ik lees uw bericht.
Weet u wat ze hadden moeten verbieden, dat alle ouders zomaar kinderen mogen nemen en daar bent u een prima voorbeeld van. Punt.

maarten heest
door tenormin 25 feb. 2018 om 00:55
13664 Antwoorden / 78 Vragen

Het is inmiddels Zondagochtend vroeg en ben het met @diewilik volledig eens.

Hallo mevrouw Tenormin, weet u dat wel zeker? Hebt u de volle omvang van bovenstaande agressieve eruptie tot u door laten dringen?
Het is inderdaad zondag, een dag van bezinning en samenzijn.
Toch???

gerbera
door gerbera Feb 25, 2018 om 10:45
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Goh had hem al een tijdje gemist, @maarten heest, onze vaste commentator op de reacties maar zelf totaal geen bruikbare reacties levert.

tijger1
door tijger1 Feb 25, 2018 om 10:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerbera.
Niet goed opgelet dan. MH was er gister ook bij die kwestie met open deuren van winkels.:-))

panter22
door panter22 - Feb 25, 2018 om 09:01
6599 Antwoorden / Vragen

Je had dus een storing op het internet van KPN en je bent nog niet verder gekomen dan mopperen en schelden.

wi
door willemdell - Feb 25, 2018 om 09:18
1 Antwoorden / Vragen

Geef beide wifi , de 2,4 en 5 GHZ, een eigen naam, dus niet allebei de zelfde naam, en het probleem is op gelost!!!!

hutch
door hutch - Feb 25, 2018 om 11:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

In bedoelde uitzending is duidelijk te zien dat de heer Kramer mediatraining heeft gehad. Dit uitte zich door te beginnen met 'iets' vervelend te vinden (zoals uiteraard gebruikelijk) en daarna constant in herhaling te vallen en niet direct te antwoorden op vragen van Brecht. M.a.w. gericht op het ontwijken van moeilijke vragen.

Hij sprak ook gespannen en gefocust op zijn woorden om niet per ongeluk verkeerde woorden te gebruiken. Uiteraard ook je eigen bedrijf in een zo goed mogelijk daglicht te stellen.

diumenge
door diumenge Feb 25, 2018 om 11:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Inderdaad. Klanten helpen is nergens voor nodig als je maar aan damage control doet.

jo
door jorisw Feb 25, 2018 om 13:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de uitzending gezien, maar als je ziet hoe gasten normaal worden behandeld door presentatoren van dit soort programma's mag je blij zijn dat ze nog komen. Gasten vallen in herhaling omdat presentatoren onbeschoft ieder antwoord onderbreken en een gast nooit uit laten praten. En aangezien sommige zaken niet in 2 woorden zijn uit te leggen heb je daar af en toe meer tijd voor nodig. Maar die moet je dan wel geven. En niet na 2 lettergrepen interumperen. Dan krijg je vanzelf dat mensen in herhaling vallen omdat ze een antwoord willen geven.

Misschien moeten bedrijven gewoon eens gaan weigeren om aan dit soort live interviews mee te werken en dat het vanuit redacties gewoon eens professioneel wordt aangepakt i.p.v. zoeken naar de hoogste kijkcijfers. Daar heeft de kijker uiteindelijk ook veel meer aan.

panter22
door panter22 Feb 25, 2018 om 16:02
6599 Antwoorden / Vragen

Een mediatraining is een goede voorbereiding voor een gesprek in de studio. Je laat je toch niet als een lam naar de slachtbank brengen. Moet het dan zo gaan als bij de Belbus. De woordvoerder van de Energiewacht werd gewoon belachelijk gemaakt.
Ik had meer het idee de heer Kramer wat grieperig was. Je kon hem duidelijk horen ademen.

diumenge
door diumenge - Feb 25, 2018 om 11:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Prachtig toch, in de uitzending steen en been klagen over je wifi, maar niet niet weg willen (kunnen)  bij KPN vanwege de "aantrekkelijke" pakketkorting. Hoe dom ben je dan?

KPN lacht je gewoon uit, maar... je kan altijd contact opnemen met de klantenservice, zodat deze het samen met de klant netjes oplossen zoals KPN dat altijd doet (3x).

Grunnen.
door Grunnen. - Feb 25, 2018 om 14:33
509 Antwoorden / Vragen

Gefeliciteerd ! Je heb de klaagmuur plat gekregen met je weeklacht

tdmduc
door tdmduc - Feb 25, 2018 om 14:35
703 Antwoorden / 2 Vragen

Wat ik al eerder zei bij een andere vraagdumper;

Sluit effe je eigen router aan op één van de vier uitgangen van de box.

Kan je zelf je eigen Wifi kanaal maken. Scheelt een hoop gezannik.

Wat voor ding? EEN ROUTER

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_asus-rt-n12e-draadloze-router-1186012.html

gsm
door gsm - Feb 26, 2018 om 09:09
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De Etna is er niks bij.

costnix
door costnix Feb 26, 2018 om 19:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb er ooit “dichtbij” gestaan en dan praat je wel anders. De tophoogte van de eruptie was zo’n 1500 meter!

Angeliqueeeee
door Angeliqueeeee - Feb 26, 2018 om 12:12
1 Antwoorden / Vragen

Misschien is de manier van communiceren niet heel handig maar het klopt wel, ik heb net gebeld met KPN maar er is niets bekend over een oplossing. Tevens was ik de enige die gebeld heeft nav de uitzending..? bijzonder. Wij hebben ook vanaf begin december veel problemen met wifi, vaak gebeld en door uiterst vriendelijk en heel soms onvriendelijk personeel 'geholpen' maar en oplossing hebben zij ook niet.
Ook ik vind het bijzonder dat er wordt verwezen wordt naar wereldwijde problemen en problemen van gelijke aard bij andere providers. Echt een zwaktebod en pertinent onwaar. Een passende oplossing zoals 'gewend door KPN' of compensatrie is niets van bekend en dat gaan ze ook niet doen. Dit omdat er in de kleine lettertjes staat dat er geen garantie afgegeven wordt op de kwaltitei van draadloos internet. Dan moet je maar met de kabels gaan werken zoals de man in het filmpje ook al aangeeft.

KASSA HELP!
Roep KPN terug en vraag naar antwoorden waar wij als klant iets mee kunnen. Hij kwam er nu te makkelijk mee weg vond ik.

tijger1
door tijger1 Feb 26, 2018 om 19:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is Kassa niet maar het forum. Wij roepen niemand.

costnix
door costnix Feb 26, 2018 om 19:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voor hulp van Kassa moet u hier zijn:
https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact

gj
door gjtm Feb 27, 2018 om 19:49
15 Antwoorden / Vragen

Het duidelijker maar minder klantvriendelijke antwoord is dat er eigenlijk geen enkele basis voor deze kassa uitzending was. Je hebt bij KPN (of andere providers) geen abonnement op wifi, maar op internet. Dit wordt tot aan de modem geleverd, alles verder is buiten de verantwoordelijkheid van je internet provider. Dit wordt ook wel het klantdomein genoemd. Heb je geen zin in kabels? Mooi, zorg dan zelf voor goede apparatuur.
Wifi ondersteuning is op basis van best effort en is een extra functionaliteit van de experia box. Niks meer en niks minder. Lees je contract maar door.

Tevens was het nogal misleidend voor de gemiddelde consument, een medewerker van het juridisch loket aan het word laten die beweert dat klanten recht op een vergoeding zouden hebben omdat er problemen met de wifi zijn. Als er al iets vergoed wordt, dan is dit op basis van een coulance regeling.

Vergeten we verder maar het feit dat het hier om de 5ghz frequentie gaat, wanneer deze uitstaat val je terug op de de 2.4ghz frequentie die na behoren functioneerd op de experia box v10. Oudere modems hebben geen 5ghz, toch betalen die klanten precies hetzelfde voor hun abonnement.
Dan krijg je nog een klant die beweert dat hij maar de helft van het abonnement zou moeten betalen omdat zijn wifi snelheid nu ook maar de helft is. Wat een onzin allemaal. Werkt de wifi van je provider niet naar behoren en is de best effort dienstverlening uitgeput dan moet je zelf apparatuur aanschaffen, altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven.