KPN communiceert niet!
KPN heeft mij vlak voor het weekend zonder enige vorm van communicatie op een blacklist gezet.
Wat kan ik hier tegen doen?
Ik heb gemaild, gebeld maar kom niet door. Ik heb sinds 1 1/2 week een internet site en nu zit als het ware mijn deur op slot.
In de voorwaarden van KPN staat dat zij waarschuwen en dan eventueel blokken.
Ik dacht dat ik het heel netjes deed door mijn klanten 1 voor 1 te benaderen, een letter per dag, niet in een keer heel mijn adresboek eruit stampen zodat iedereen een rits mail adressen krijgt. Kennelijk was dit niet de manier maar een waarschuwing mail of belletje was dan wel netjes geweest. Wie weet wat ik kan doen, hoe kan ik die afdeling bereiken? Mailen helpt niet bellen kan niet.
U geeft aan dat bellen niet mogelijk is, dit zou echter wel de meest logische weg zijn: 0900-0244 (€ 0,10 /min) is het nummer van de klantenservice van KPN. U kunt dan direct met de technische afdeling worden doorverbonden en uw probleem voorleggen.
Uw vraag of klacht melden aan KPN via e-mail is helaas nog niet mogelijk, enkel vragen over uw factuur kunnen via de e-mail worden verwerkt.
Zoals voor mij al gezegd is, schrijven naar KPN is altijd mogelijk maar een reactie duurt dan wel langer: KPN, Tav klantenservice, Postbus 30000, 2500 GA Den Haag
Bellen via het 0900 nummer heb ik gedaan eerst een meneer die kon niets doen toen een mevrouw die kon niets doen, zij hebben geen grip/kontakt met de afdeling abuse die blokkeert. Kreeg van de mevrouw een ander 0900 nummer van de technische dienst, die kon ook niets doen. Kennelijk zitten de heren van abuse in een hoge ivoren toren zonder toegang. Ik zal best in mijn onwetendheid iets verkeerd gedaan hebben maar om dan zomaar zonder waarschuwing iemand te blokken vind ik machtsmisbruik. Als ze mij gemaild of gebeld hadden dan had ik geweten wat ik fout heb gedaan en hoe het dan wel had gemoeten kunnen vragen.
Ik heb echt gedacht het netjes te hebben gedaan. De dame vertelde mij dat ik alle email adressen in een mail had moeten zetten en dan versturen maar dan krijgt iedereen al die adressen tot zijn beschikken en dit dacht ik juist te voorkomen door ze een voor een te versturen.
Beste Toolboy,
Hartelijk dank voor uw antwoordt. Bellen naar het door u gegeven telefoonnummer heeft het probleem opgelost.
Ik ben u bijzonder dankbaar.
Met vriendelijke groet, Janet.
Beste Kiran
Bedankt voor je reactie en links.
De link naar KPN had ik zelf al gevonden maar was niet de oplossing. Je andere advies over hoe te mailen zonder dat de mail adressen zichtbaar zijn daar heb ik wat aan. Van deze mogelijkheid was ik niet op de hoogte, bedankt!
Met vriendelijke groet, Janet.
Beste Toolboy,
Hartelijk dank voor uw antwoordt. Bellen naar het door u gegeven telefoonnummer heeft het probleem opgelost.
Ik ben u bijzonder dankbaar.
Met vriendelijke groet, Janet.
No worries ya welcome.
Ik vertoef op dit forum om mensen proberen te helpen.
Fijn dat jullie er uit zijn.
Beste toolboy,
zou je het nummer van kpn probleem nog een keer kunnen plaatsen?
ik zie het nergens staan.
(ik zal wel weer niet goed hebben gekeken)
Alvast bedankt.
Dada
Beste Toolboy,
De kassa-redactie heeft in haar wijsheid het telefoonnummer van het kpn abuse-team verwijderd. Zou je dat aan mij willen mailen aub;
N309@live.nl
Ik ben geblokkeerd vanaf zaterdag 4.44am en krijg maandag 14.43u
een e-mail 'u bent geblokkeerd' met BLABLA over virussen. Die heb ik
dus niet. Alleen af-en-toe last van sneeuw/regen/spinnen waardoor de
bewakingscamera's wat veel e-mailtjes gaan sturen... Dat heb ik ze al een paar keer uitgelegd [kpn abuse-team]. Ook gevraagd of ze hun software niet konden aanpassen om niet domweg te kijken hoeveel
berichtjes iemand stuurt, maar naar welk adres. Ik stuur van een kpn
account naar een gmail [opslag] account. Heeft niemand last van ; kom in de verste verte niet aan maximale data-upload... Dat abuse
team is zélf een plaag ! Heb de hele dag gebeld met KPN mensen en uiteindelijk een klacht ingediend. Mensen van de TD zeggen dat mijn situtie juist op de 'white list' moet. Had ik ook al gevraagd, maar daar
had het 'A-team' nog nooit van gehoord....
Dan
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Telegraaf abonnement
DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag,
In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen.
Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.
Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er beta
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer