Kpn emailadressen overzetten naar nieuw kpn abonnement
Ik had een kpn abonnement 9012070564. De mailadressen wil ik gebruiken in mijn abonnement 20000006819775. De suggestie om dan maar over te stappen naar email only is niet zinvol omdat dat stopt. Om bij het nieuwe abonnement de emailadressen aan te maken lukt ook niet. Hoe nu verder?
Kijk eens:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/email-adres-overzetten-naar-een-ander-kpn-account-517238
Heb je kpn al gebeld met je vraag? Tel +318000402
Of 1200 indien ook een telefoon abonnement bij KPN.
Heeft u KPN hierover benaderd? Kunt u geen kopie maken van de adressenklijst die u heeft?
Mogelijk kan men u bij het KPN form goed nader informeren https://forum.kpn.com/
Uw vraag verrast mij wel omdat bij het maken van een e-mail met een e-mail programma normaliter de adressen worden bewaard of zoals bijv. bij ms outlook kunnen worden overgezet. Verder?? Wat is het verschil itussen uw oude en nieuwe abonnement, zijn toch beide KPN?
Een kopie maken van zijn adresssen lijst? Het gaat over zijn eigen email adressen die hij zelf gebruikt. Niet de adressen waar hij iets naar toe stuurt. Je eigen email adres kan je niet kopieren. Zo werkt de techniek simpelweg niet.
Ach ja, u weer, als het niet zou kunnen zou ik het nooit op die manier gedaan kunnen hebben!!!! Ach ja, ik maak ook pas sedert het begin van de e-mail techniek er gebruik van via inmiddels diverse providers en programma's. Heeft u de regels van de site nog niet gelezen? Of kent u de technieken niet allemaal, afgezien daarvan, het was slechts een idee op basis van eigen ervaring als al gezegd. Uit privacy redenen kan ik u niet een aantal pagina's met e-mail adressen in excel formaat laten zien dat op zich simpelweg apart of meer tegelijk in als e-mail adres is of zijn te kopiëren! Hetgeen ik ook vaak deed bij vooral zenden aan veel adressen tegelijk. Bijv. als bcc bij uninclosed recipients.
Het gaat niet om adressen. Ts wil gewoon bij zijn nieuwe abonnement zijn oude mailadres blijven gebruiken.
En de opmerking Ach ja u weer. Ik kan standaard bij uw antwoorden ditzelfde antwoord geven.
Staat heel interessant al die links, waarvan 90% van de OP ers zeker niet alles aanklikt. En steeds de vermelding wat de tekefoonkosten zijn, die hoort een beller zelf wel.
Verwijzingen naar het Kifid, de Acm, het juridisch loket of consuwijzr. U denkt dat alle vraagstellers dom zijn. Voor een psycholoog heeft u weinig inlevingsvermogen.
Ik vermoet dat je ze niet kan aanmaken omdat ze al bestaan op je vorige abonnement. Je zal contact met ze op moeten nemen zodat ze het email adres verwijderen op je oude abonnement zodat jij hem weer kan aanmaken op je nieuwe abonnement.
Mijn tip, stap over naar gmail of iets dergelijks. Dan heb je dit probleem nooit meer. Het is gewoon niet handig om het adres van je provider te gebruiken. Je zit zelden je hele leven bij de zelfde provider.
Volgens mij heeft je oude mail adres geen relatie met je nieuwe abo. Als dat kan zul je ze moeten vragen je oude mail adres te koppelen met je nieuwe abo. Kan dat niet heb je pech en raak je het mail adres kwijt. Waarom zou je trouwens een nieuwe abo afsluiten bij je bestaande provider, om er daarna achter te komen dat je ook een een mail account hebt. Over nummerportatie hoeven we helemaal niet te praten?
Uw vraag is een beetje onduidelijk, gaat het nu om uw eigen e-mail adres of wilt u de adressenlijst personen overnemen. Gaat het om uw e-mailadres zal u deze uit het eerste contract moeten verwijderen. Is het de adressenlijst dan kunt u deze inporteren
Ik snap iets niet helemaal want als u van het ene KPN internet abonnement naar het andere KPN internet abonnement wisselt houdt u toch hetzelfde e-mailadres met alle alias e-mail adressen die u heeft aangemaakt. Mocht zo zijn dat u het vaste internet abonnement van KPN heeft opgezegt en over bent gegaan naar mobiel internet dan vervalt uw e-mail adres en daarmee ook de aliassen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?
Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer