bh
door bhs Nov 28, 2022 om 16:25
Computers & telefonie

Kpn emailadressen overzetten naar nieuw kpn abonnement

Ik had een kpn abonnement 9012070564. De mailadressen wil ik gebruiken in mijn abonnement 20000006819775. De suggestie om dan maar over te stappen naar email only is niet zinvol omdat dat stopt. Om bij het nieuwe abonnement de emailadressen aan te maken lukt ook niet. Hoe nu verder?

923 7 Rapporteer

panter22
door panter22 - Nov 28, 2022 om 16:33
6599 Antwoorden / Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 28, 2022 om 18:02
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Of 1200 indien ook een telefoon abonnement bij KPN.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 28, 2022 om 16:36
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u KPN hierover benaderd? Kunt u geen kopie maken van de adressenklijst die u heeft?

Mogelijk kan men u bij het KPN form goed nader informeren https://forum.kpn.com/

Uw vraag verrast mij wel omdat bij het maken van een e-mail met een e-mail programma normaliter de adressen worden bewaard of zoals bijv. bij ms outlook kunnen worden overgezet. Verder?? Wat is het verschil itussen uw oude en nieuwe abonnement, zijn toch beide KPN?

Ozymandias
door Ozymandias Nov 28, 2022 om 17:20
155 Antwoorden / Vragen

Een kopie maken van zijn adresssen lijst? Het gaat over zijn eigen email adressen die hij zelf gebruikt. Niet de adressen waar hij iets naar toe stuurt. Je eigen email adres kan je niet kopieren. Zo werkt de techniek simpelweg niet.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 28, 2022 om 17:53
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Ach ja, u weer, als het niet zou kunnen zou ik het nooit op die manier gedaan kunnen hebben!!!! Ach ja, ik maak ook pas sedert het begin van de e-mail techniek er gebruik van via inmiddels diverse providers en programma's. Heeft u de regels van de site nog niet gelezen? Of kent u de technieken niet allemaal, afgezien daarvan, het was slechts een idee op basis van eigen ervaring als al gezegd. Uit privacy redenen kan ik u niet een aantal pagina's met e-mail adressen in excel formaat laten zien dat op zich simpelweg apart of meer tegelijk in als e-mail adres is of zijn te kopiëren! Hetgeen ik ook vaak deed bij vooral zenden aan veel adressen tegelijk. Bijv. als bcc bij uninclosed recipients.

justmeagain
door justmeagain Nov 28, 2022 om 23:49
623 Antwoorden / 8 Vragen

Het gaat niet om adressen. Ts wil gewoon bij zijn nieuwe abonnement zijn oude mailadres blijven gebruiken.

En de opmerking Ach ja u weer. Ik kan standaard bij uw antwoorden ditzelfde antwoord geven.
Staat heel interessant al die links, waarvan 90% van de OP ers zeker niet alles aanklikt. En steeds de vermelding wat de tekefoonkosten zijn, die hoort een beller zelf wel.
Verwijzingen naar het Kifid, de Acm, het juridisch loket of consuwijzr. U denkt dat alle vraagstellers dom zijn. Voor een psycholoog heeft u weinig inlevingsvermogen.

Ozymandias
door Ozymandias - Nov 28, 2022 om 17:22
155 Antwoorden / Vragen

Ik vermoet dat je ze niet kan aanmaken omdat ze al bestaan op je vorige abonnement. Je zal contact met ze op moeten nemen zodat ze het email adres verwijderen op je oude abonnement zodat jij hem weer kan aanmaken op je nieuwe abonnement.

Mijn tip, stap over naar gmail of iets dergelijks. Dan heb je dit probleem nooit meer. Het is gewoon niet handig om het adres van je provider te gebruiken. Je zit zelden je hele leven bij de zelfde provider.

gerbera
door gerbera - Nov 28, 2022 om 21:42
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Mogelijk staat  hier de oplossing tussen

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 28, 2022 om 23:32
2011 Antwoorden / Vragen

Volgens mij heeft je oude mail adres geen relatie met je nieuwe abo. Als dat kan zul je ze moeten vragen je oude mail adres te koppelen met je nieuwe abo. Kan dat niet heb je pech en raak je het mail adres kwijt. Waarom zou je trouwens een nieuwe abo afsluiten bij je bestaande provider, om er daarna achter te komen dat je ook een een mail account hebt. Over nummerportatie hoeven we helemaal niet te praten?

gerbera
door gerbera - Nov 30, 2022 om 13:54
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Uw vraag is een beetje onduidelijk, gaat het nu om uw eigen e-mail adres of wilt u de adressenlijst personen overnemen. Gaat het om uw e-mailadres zal u deze uit het eerste contract moeten verwijderen. Is het de adressenlijst dan kunt u deze inporteren

ro
door ronny530 - Nov 30, 2022 om 14:20
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Ik snap iets niet helemaal want als u van het ene KPN internet abonnement naar het andere KPN internet abonnement wisselt houdt u toch hetzelfde e-mailadres met alle alias e-mail adressen die u heeft aangemaakt. Mocht zo zijn dat u het vaste internet abonnement van KPN heeft opgezegt en over bent gegaan naar mobiel internet dan vervalt uw e-mail adres en daarmee ook de aliassen.