lc
door lckw Feb 13, 2018 om 22:11
Computers & telefonie

Kpn heeft mij onterecht afgesloten en dwingt me tot duurder contract mag dat?

Op 22 januari ontvingen wij een mail (in de spambox) met een verzoek of wij onze kabel wilden afstaan. De deadline was 15 februari. Maar op 2 februari is onze lijn zomaar gedeactiveerd. Het bleek dat de nieuwe buurvrouw onze adres had opgegeven en dat onze koperenlijn naar Versatel is gegaan. Na heel veel chats en telefoons kregen we eindelijk (10 dagen later!) iemand van spoed en herstel aan de lijn. En die zei dat de enige oplossing is om een nieuw contract af te sluiten en anders kan (wilde) hij ons niet helpen. Dit betekent voor ons een duurder contract en dat wij Spotify kwijtraken. Wij zijn ten einde raad... Mag dit zomaar? En wat kunnen wij doen? Een klachtenbrief hebben we al gestuurd. Chatten en bellen helpt niet.

4820 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Feb 13, 2018 om 22:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Natuurlijk mag dat niet, u hebt een contract met KPN en daar hebben ze zich aan te houden.

sw
door swat1500 - Feb 13, 2018 om 22:51
3763 Antwoorden / 0 Vragen
0

U heeft het contract niet opgezegd en KPN op onjuiste gronden. Hoe KPN het gaat oplossen is hun probleem u mag daar niet de dupe an worden. Koemt u er met KPN niet uit ga dan naar de geschillenscommissie telecom.

gerbera
door gerbera - Feb 13, 2018 om 22:54
7348 Antwoorden / 14 Vragen
0

Op 22 januari ontvingen wij een mail (in de spambox) met een verzoek of wij onze kabel wilden afstaan.

Op zich al een vreemde vraag van KPN had de buurvrouw dan geen aansluiting. Mag aannemen dat u nog een contract had lopen bij KPN wat dan gewoon dient door te lopen. Dat u Spotify kwijtraakt begrijp ik niet helemaal, dit zit standaard (gratis) in het alles in een pakket met daarin ook "gratis"bellen. Anders kunt u het tegen betaling alsnog in het abo opnemen. Verder vraag ik mij af hoe u een nieuw abo kunt nemen als u geen KPN aansluiting heeft, want die is overgegaan naar Versatel.

marita5
door marita5 - Feb 13, 2018 om 23:56
11494 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Lckw, 

Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer 

Of Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/contact/#

mo
door mof - Feb 14, 2018 om 14:10
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ten einde raad? Misschien vervelend, maar ten einde raad klinkt wel dramatisch. U had een contract met KPN en niet zelf aangegeven te willen wisselen. U kunt KPN aan het contract houden dat u had. KPN moet kunnen aantonen dat u heeft aangegeven te willen wisselen. Moet misschien wel voor de rechter, maar ja, dan krijg je ws wel je recht. Overigens, berichten in uw spambox zijn gewoon geldig als ze relevante informatie bevatten. U bent verantwoordelijk voor uw spambox, niet de afzender van de email.

tpol
door tpol - Feb 14, 2018 om 15:44
34 Antwoorden / 0 Vragen
0

Schafer de bel bus in.

pb
door pbgvrules - Feb 16, 2018 om 10:14
6 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wij zijn 2 jaar geleden door een fout van onze gemeente met heel veel mensen die bij KPN zaten afgesloten.  Gelukkig is dat toen weer teruggedraaid, maar we bleken bij de eerstvolgende afrekening andere bedragen te betalen. Heb ik achter aan gebeld en toen bleek dat het abonnement dat ik had niet meer bestond en dat konden ze daardoor niet meer geven. We zijn toen wel financieel gecompenseerd. Abonnement was duurder en verschil heb ik teruggehad (voor rest van het jaar).

panter22
door panter22 - Feb 16, 2018 om 10:27
6599 Antwoorden / Vragen
0

Hoe kun je nu een kabel afstaan. Wonen jullie in hetzelfde huis met 1 aansluiting?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer