mo
door molliezwart Jan 19, 2010 om 19:55
Computers & telefonie

Kpn inloggen

Wij proberen al tijden bij mijn KPN in te loggen met onze gebruikersnaam en wachtwoord. Dit lukt telkens niet doordat het wachtwoord(van hen gekregen) onbekend zou zijn. De nummers gebeld. Aan het eind van het liedje krijg je telkens te horen dat dat op dat moment niet mogelijk is. Probeer het later nog eens. Ondertussen wel elke keer 10 cent per minuut betalen en veel ergernis. Hoe kun je de KPN wel bereiken?

830 6 Rapporteer

kiran
door kiran - Jan 19, 2010 om 20:11
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@molliezwart

Nu is het al een tijdje geleden dat ik een KPN account heb aangemaakt.
Maar ik heb een eigen gebruikersnaam + wachtwoord.
Het gekregen wachtwoord zou je dat niet moeten veranderen?

Bereiken:
Probeer het anders eens met: webcare@kpn.com

freya
door freya - Jan 19, 2010 om 20:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo molliezwart,

Als je op de inlogpagina bent van mijnKPN, dan staat er onder de inlogvelden (waar je je gebruikersnaam en wachtwoord moet intypen) een 'link' met de tekst:

Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

Als je daar op klikt en de verdere aanwijzingen volgt, dan krijg je volgens mij een mailtje met daarin je gebruikersnaam en wachtwoord toegezonden. Daar hoef je dus niet voor te bellen.

m.vr.gr. Freya

gsm
door gsm - Jan 19, 2010 om 20:31
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het wachtwoord van kpn is soms moeilijk te lezen. Verwarrend zijn 0 of O en i of 1.
Ook de letter l en cijfer 1 worden wel verwisseld. Verder worden ook de g en de 9 vaak verward. Let uiteraard op hoofd- en kleine letters.
Goed bestuderen dat wachtwoord en dan moet het lukken volgens mij.

birdies
door birdies - Jan 19, 2010 om 21:29
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Zoals Freya al schrijft: bellen is nergens voor nodig. Om het je wat makkelijker te maken hier een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen wachtwoord vergeten

mo
door molliezwart - Jan 19, 2010 om 21:58
7 Antwoorden / 10 Vragen

Bedankt voor de reacties. Maar kom ik bij wachtwoord vergeten staat er.
Telefonisch direct een nieuw wachtwoord aanvragen,0800-0035.
En het nummer 0900-0244.Ook aanvragen.

En het wachtwoord dat we hebben is getypt,dus goed te lezen ivm.hoofdletters.

freya
door freya - Jan 19, 2010 om 22:10
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Er staat wel een telefoonnummer, maar dat hoef je toch niet te gebruiken? Klik éérst op de 'link' die ik al eerder aangaf en klik in het volgende venster op:

Bent u ook uw gebruikersnaam vergeten? Klik dan hier.

Vul in het volgende venster het emailadres in van je mijnKPN account en je krijgt je gebruikersnaam en wachtwoord, zoals dat bij KPN bekend is, in een mailtje toegestuurd, simpeler kan toch niet?

Freya