holstein
door holstein May 17, 2007 om 20:38
Computers & telefonie

KPN sms

Weet niet of er hier eerder iets over is geschreven, maar zijn er meer(vast en zeker) die sinds een paar maanden gelazer hebben met het verturen van SMS bij KPN en in mijn geval dan HI prepay ?
Regelmatig weigert de sms er uit te gaan en pas na 2e of 3e keer lukt het dan wel.
Soms ook wel meerdere keren wel goed, maar dan begint het ineens weer.
Het probleem doet zich hier bij meerdere gebruikers voor en op de site van HI staat het forum ook bol van deze klachten.
Heb hier meerdere keren contact over gehad met de technische dienst en het probleem is bij hun bekend, maar schijnt ergens in de software te zitten, maar de oplossing laat nog steeds op zich wachten.
Hebben er veel mensen gedonder, bestook die KPN klantenservice eens met mail, dan komt er misschien wat actie bij die grote provider, want echt serieus nemen ze de klant volgens mij niet.
Anders binnenkort maar van provider veranderen lijkt mij.......

402 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - May 17, 2007 om 21:34
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0

@ granaet,


KPN heeft laatst iedereen met klachten over internetplusbellen naast schadevergoeding €20,- beltegoed gegeven.


Dus wil ik je voorstellen om een schadeclaim in te dienen en stel daarbij een korting voor of een tegoedbon. En niet opgeven, blijven hameren op die gebreken en dat je niet datgene krijgt waarvoor je betaalt. Het is met internetplusbellen ook nog steeds een crime, want midden in een gesprek valt de verbinding soms wel tot drie keer weg. Groetjes Elena.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer