holstein
door holstein May 17, 2007 om 20:38
Computers & telefonie

KPN sms

Weet niet of er hier eerder iets over is geschreven, maar zijn er meer(vast en zeker) die sinds een paar maanden gelazer hebben met het verturen van SMS bij KPN en in mijn geval dan HI prepay ?
Regelmatig weigert de sms er uit te gaan en pas na 2e of 3e keer lukt het dan wel.
Soms ook wel meerdere keren wel goed, maar dan begint het ineens weer.
Het probleem doet zich hier bij meerdere gebruikers voor en op de site van HI staat het forum ook bol van deze klachten.
Heb hier meerdere keren contact over gehad met de technische dienst en het probleem is bij hun bekend, maar schijnt ergens in de software te zitten, maar de oplossing laat nog steeds op zich wachten.
Hebben er veel mensen gedonder, bestook die KPN klantenservice eens met mail, dan komt er misschien wat actie bij die grote provider, want echt serieus nemen ze de klant volgens mij niet.
Anders binnenkort maar van provider veranderen lijkt mij.......

402 1 Rapporteer

elenay
door elenay - May 17, 2007 om 21:34
1031 Antwoorden / 142 Vragen

@ granaet,

KPN heeft laatst iedereen met klachten over internetplusbellen naast schadevergoeding €20,- beltegoed gegeven.

Dus wil ik je voorstellen om een schadeclaim in te dienen en stel daarbij een korting voor of een tegoedbon. En niet opgeven, blijven hameren op die gebreken en dat je niet datgene krijgt waarvoor je betaalt. Het is met internetplusbellen ook nog steeds een crime, want midden in een gesprek valt de verbinding soms wel tot drie keer weg. Groetjes Elena.