pe
door pete_1 Jun 9, 2005 om 11:05
Computers & telefonie

KPN voicemail

Ik heb uren geprobeerd de kpn voicemail af te krijgen. 333 bellen werkt
niet meer en je werd (gratis) geadvisseerd om 1233 te bellen, maar hier
heb je een passwoord nodig. OOk nadat ik een passwoord had aangemaakt
was er geen mogelijkheid om de voicemail uit te zetten. Help ik werd
Gek met de KPN

875 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 9, 2005 om 11:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag pete,

Je bent echt niet de enige die gek wordt van KPN!. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2005 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ik ben net naar Primafoon geweest
waar ik was heel netjes verteld dat ik 12339 moet bellen om het
voicemail uit te zetten, 12331 om aan te zetten en 1233 om het af te
luisteren. Netjes! Krijgt de kpn het eindelijk door???

Alles gaat Automatisch.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2005 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens de site van KPN (Mobiel-Diensten-VoiceMail en Buzzers-Veelgestelde vragen-Aan- en uitzetten) bel je gratis nummer 12339. Je krijgt dan de melding dat je voicemail binenn enkele minuten is uitgezet.

Succes!
Maaike

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet het wel ,je moet **004*33306# doen en je bent de voicemail kwijd,probeer maar dit gaat zeker lukken.

groet nettie

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Valt dus wel mee met KPN, in ieder geval geen slechtere service dan van andere providers!

Bassie (zo dom ook weer niet)

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

hai, wij hadden hetzelfde probleem,

toen heeft mijn schoonzoon op internet bij kpn gekeken en daar stond dat je 12339 moest bellen en dan werd het vanzelf uitgeschakeld. en inderdaad !!  al na heel korte tijd was de voice mail eraf.............................succes ermee

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pete: Als je een beetje had opgelet dan had je dit allemaal al kunnen weten. KPN heeft namelijk begin dit jaar uitgebreid uitgemeten in de media dat er het één en ander gewijzigd ging worden met voicemail.

Dus de vraag is niet: krijgt KPN het nu eindelijk door?, maar krijg jij het wel allemaal door?

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leuk al die oplossingen die aangedragen worden nadat Pete zelf al heeft gemeld dat het euvel na een bezoek aan Primafoon verholpen is. E.

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij moet je de code **004*33306# intypen om de voicemail uit te schakelen

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is toch niet te geloven ! Terwijl de vraagsteller zelf al het antwoord heeft gegeven en het probleem is opgelost blijven de FOUTE antwoorden binnenkomen. E.

ve
door verwijderd - Jun 11, 2005 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet zo zenuwachtig doen. Als je de media een beetje volgt had je moeten weten hoe je de VM uitzet.

Hier de oplossing: **004*33306#

Veel succes en laat het even horen

ve
door verwijderd - Jun 11, 2005 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor al diegenen die blijven volharden in het geven van FOUTE antwoorden hierbij het bericht van de vraagsteller zoals dat ook hierboven vermeld staat. Het lijkt mij niet veel zin hebben om nog te antwoorden en zeker geen foute oplossingen te geven. Groeten - E.

quote

Om mijn eigen vraag te beantwoorden, ik ben net naar Primafoon geweest waar ik was heel netjes verteld dat ik 12339 moet bellen om het voicemail uit te zetten, 12331 om aan te zetten en 1233 om het af te luisteren. Netjes! Krijgt de kpn het eindelijk door???
Alles gaat Automatisch.

unquote

ve
door verwijderd - Jun 12, 2005 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Pete. Heb een tijd geleden ook dat probleem gehad maar toen opgelost door **004*33306# in te voeren. Voice mail was toen uit. Aanzetten toen ##004#  of ##002#. Hoe het nu is weet ik niet , maar hoop dat je hier wat aan hebt. Succes.

ve
door verwijderd - Jun 12, 2005 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ton,

Waarschijnlijk ben je toch één van de weinigen die gek geworden is van de KPN want wanneer mensen eens beter luisteren c.q. lezen worden veel antwoorden gegeven. Het is natuurlijk makkelijk om aftegeven op een organisatie maar let a.u.b. een beetje op voordat je loopt te schreeuwen!