di
door dikkers@hotmail.nl Jul 5, 2020 om 10:15
Computers & telefonie
KPN zet Netflix kosten op mijn factuur

Kpn heeft zonder overleg zomaar Netflixkosten van mijn rekening afgeschreven. Ik heb geen active tv en heb wel een netflix abonnement die ik via Netflix betaal. KPN heeft 7,99 euro van mijn rekening afgeschreven. Volgens Netflix is dat niet via Netflix gegaan. Ik heb KPN op dinsdag 30 juni hier over gebeld en zouden woensdag 1 juli terigbellen. Niet gedaan. Donderdag 2 jullie gechat met een medewerker maar die maar die wilde mij niet helpen omdat de collega die ik gesproken heb niet voor de wielen wilde rijden. Hij zou een mailtje sturen naar diegene die ik gesproken heb maar tot nu niets gehoord. Volgens Netflix zijn er velen die nu opeens een factuur van KPN hebben met een afschrijving van Netflix. Zelfs mensen die geen Netflix abonnement hebben. Wat kan ik doen om het geld terug te krijgen en dat KPN geen geld meer van mijn rekening afhaald.

6004 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 5, 2020 om 10:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt uw gebruikersnaam veranderen in profiel, anders wordt u straks overladen met spam.

En als er werkelijk zoveel fouten gemaakt zijn door KPN inzake Netflix, zal dat ook wel automatisch hersteld worden.

Mi
door MiniJohan Jul 5, 2020 om 12:27
Antwoorden / 1 Vragen

Ben ik het niet mee een, heb hetzelfde probleem, ben van het kastje naar de muur gestuurd, ze kunnen het wel activeren maar niet deactiveren

Be
door BenFa Jul 27, 2020 om 16:20
Antwoorden / Vragen

Ook hier hetzelfde probleem. Heb GEEN netflix en WIL geen netflix. Volgens KPN moet ik bij Netflix mijn abo opzeggen maar ik heb GEEN abo dus kan ik het ook niet opzeggen. Op het forum is al de suggestie gewekt dat KPN  gehackt is. Wellicht een idee voor Kassa om eens met de directeur van KPN te gaan praten. Heb nu de incasso gestorneerd en het juiste bedrag (dus zonder netflix-abo) oivergemaakt.

edrick3
door edrick3 - Jul 5, 2020 om 10:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Stuur KPN een mail en leg een en ander uit.

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 5, 2020 om 10:38
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Nog een link gevonden:
https://vijftigenmeer.nl/kpn-netflix-hackers-abonnement/#comments
Naar boven scrollen voor het hele verhaal.

Gr
door Grunn1 - Jul 5, 2020 om 10:46
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als ik kijk op de site van digitenne hebben ze een basic abonnement van 18 euro met alleen tv. Wat voor abonnement heb je dan als je geen actieve tv hebt?
Volgens de site is het tv kijken zonder internet en zonder internet op je tv kan je ook geen netflix kijken via internet maar alleen via een abonnement van de aanbieder als extra optie op je tv zenders.

diumenge
door diumenge Jul 5, 2020 om 10:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien neemt TS internet wel ergens anders af?

Gr
door Grunn1 Jul 5, 2020 om 11:04
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ja ik weet het ook niet maar dat vermeld hij niet.

Grunnen.
door Grunnen. Jul 9, 2020 om 12:05
509 Antwoorden / Vragen

Als hij inderdaad elders internet heeft ,is hij nu wel erg duur uit met apart Digitenne.

Re
door RemyL - Jul 9, 2020 om 16:03
3 Antwoorden / Vragen

Sinds enige tijd kun je Netflix ook betalen via je KPN factuur. Je moet dan wel je bestaande abonnement stoppen en een nieuw abo starten met KPN als betaalmethode: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-tv-internet-en-bellen/netflix-op-kpn-factuur.htm

diumenge
door diumenge Jul 9, 2020 om 17:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Maar dat heeft TS niet gedaan en wil TS ook niet, dus is het niet relevant.