ma
door madras Feb 1, 2016 om 19:15
Computers & telefonie

Kreeg een sms van badoo,met een 5 cijferig nummer,maar ben niet bij badoo ingesc

Kreeg zoals al gezegd een sms van badoo met een 5 cijferig nummer,als ik daar op klik kan ik contact opnemen/of toevoegen etc etc etc
Maar sta helemaal niet ingeschreven bij badoo!!!! hoe kan het dan dat ik een sms krijg op mijn mobiele nummer

10087 18 Rapporteer

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Feb 1, 2016 om 19:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Iemand die wel bij Badoo zit en een verkeerd nummer heeft ingevoerd aldaar.

Cookies
door Cookies - Feb 1, 2016 om 19:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als de instellingen van een Badoo member niet goed staan, worden alle e-mailadressen of 06 nrs. uit de contacten gekaapt door Badoo. Leuk, hè?

ma
door madras - Feb 1, 2016 om 19:40
45 Antwoorden / 14 Vragen

Dank voor uw antwoorden,maar vind het toch niet prettig om een sms te krijgen van iemand of een site,waar ik helemaal niet ingeschreven ben.

ma
door madras - Feb 1, 2016 om 19:42
45 Antwoorden / 14 Vragen

Moet ik reageren!! of moet ik het gewoon verwijderen en laten zoals het is.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2016 om 19:58
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Topantwoord? Zie het m.I. meer als een poging tot phishing en dus: NOOIT op reageren en als SPAM aanmelden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2016 om 19:59
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Herhaald als SPAM melden en verwijderen!

diumenge
door diumenge - Feb 1, 2016 om 20:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet alles is phising. Niet achter elk vreemd of anoniem telefoontje schuilt een oplichter.

Het is ook nog steeds gewoon mogelijk dat iemand een fout nummer invoert op een site...

Gewoon niet op reageren, wissen en niet teveel op de paniekzaaiers afgaan.

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2016 om 20:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Iedereen zit tegenwoordig te trillen in zijn tuig als hij gebeld wordt door een onbekende, een rare sms krijgt, of een catalogus op de mat vindt.

Waar is al die paniek voor nodig?

Cookies
door Cookies Feb 1, 2016 om 20:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Niet alleen paniek bij vragensteller.:-)

Cookies
door Cookies - Feb 1, 2016 om 20:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@madras: gewoon verwijderen.

ma
door madras - Feb 1, 2016 om 20:40
45 Antwoorden / 14 Vragen

Kon het niet laten,en heb met een sms terug gereageerd,met de vraag wie de persoon was en hoe de persoon aan m,n nummer komt,en dat ik niet op de site ingeschreven sta,en wat denken jullie wat!!! de sms kon niet verstuurd worden,en even later was ook de sms die ik had gekregen weg,en badoo was nergens meer in m,n sms terug te vinden,vraag me niet hoe het kan maar het is zo.

diumenge
door diumenge Feb 1, 2016 om 21:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Briljant. Ondanks het advies niet te reageren, dat toch doen...

pi
door pieterwolters - Feb 1, 2016 om 20:57
3610 Antwoorden / 0 Vragen

De meest voor de hand liggende redenen:

- iemand heeft een tikfout gemaakt
- iemand haalt een geintje met je uit

Negeer gewoon al die paranoide reacties over phishing en zo. En negeer het bericht gewoon. Je hebt geen account want deze code is nodig om het account te activeren. Doe je dat niet, dan is er niks aan de hand.

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2016 om 14:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@madras

Kon het niet laten,en heb met een sms terug gereageerd,met de vraag wie de persoon was en hoe de persoon aan m,n nummer komt,en dat ik niet op de site ingeschreven sta,en wat denken jullie wat!!! de sms kon niet verstuurd worden,en even later was ook de sms die ik had gekregen weg,en badoo was nergens meer in m,n sms terug te vinden,vraag me niet hoe het kan maar het is zo.

Prima reactie. Lees volgende week of zo wel het volgende probleem.;-) Maar dat probleem kunt u dan gerust hier voorleggen en weer om raad vragen. ;-)

Niemand kan natuurlijk een sms verwijderen die al op uw telefoon staat.

gerbera
door gerbera - Feb 2, 2016 om 15:11
7361 Antwoorden / 14 Vragen

@tijger1, Dan moeten we mogelijk naar de categorie "vrije tijd en tuin" vanwege een ongewenste dating aanbod.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 2, 2016 om 15:56
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Nu heeft u wel de liefde van uw leven gemist. Tja, soms zijn er star-crossed lovers.

ma
door madras - Feb 2, 2016 om 18:39
45 Antwoorden / 14 Vragen

@tijger 1
Hihihi u heeft gelijk,zag dat ik in de consternatie de sms zelf al weg had gehaald,en tja das ook logika,zou wat moois worden als een ander een sms van mijn telefoon kan verwijderen.

ma
door madras - Feb 2, 2016 om 18:42
45 Antwoorden / 14 Vragen

@zoekster1
Tja daar heeft u wel een punt,wie weet had het wel geklikt,maar ja op naar het eventuele volgende bericht van een site waar ik niet eens ingeschreven sta.

tolsma1945
door tolsma1945 - Feb 3, 2016 om 14:39
229 Antwoorden / 6 Vragen

Gewoon verwijderen,en verder niets doen.

be
door berend16 - Feb 3, 2016 om 16:18
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik krijg de laatste tijd steeds email berichten van badoo waarin zogenaamde "ex girlfriends" zich aanbieden. Ik heb nooit iets gehad met Badoo. Ik verwijder het steeds als spam maar er komt toch steeds weer een andere "ex girlfriend" er door heen.