Te
door Teoz Jul 6, 2020 om 17:16
Computers & telefonie

Kunnen jullie aandacht besteden aan de vele ontevreden Vodafone klanten?

Heb zelf al 3 weken geen ontvangst na het eenvoudig wisselen van de simkaart bij de Vodafone winkel in Den Bosch. Men kan niet zeggen hoelang dit gaat duren en vandaag werd er bij de zoveelste navraag door de Vodafone medewerker opgehangen. Managers zijn niet bereikbaar voor uitleg. Wat men aanbied is een tijdelijk simkaart maar als dat al werkt moet ik iedereen en instanties informeren over deze tijdelijke nummerwijziging. Doordat sms ontvangst ook niet mogelijk is kan ik op meerdere sites, oa zorgverzekering, waar sms verificatie vereist is niet inloggen.

Mijn partner heeft een zwakke gezondheid maar kan mij bij calamiteiten niet bereiken. Op diverse social media en internet zie ik veel klachten voorbij komen dus ik ben niet de enigste die wacht op antwoord of een oplossing voor een probleem. Wat te doen?

796 9 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 6, 2020 om 17:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen
aurora1
door aurora1 - Jul 6, 2020 om 18:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wie bedoelt u met "jullie"? U bent nu op een forum van vrijwilligers.

Magnum007
door Magnum007 - Jul 6, 2020 om 19:29
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Teoz,

Met Vodafone heb ik helaas geen ervaring.

Wel heb ik een tip voor je om altijd bereikbaar te zijn.

Gebruik 1 prepaid simkaart, waarop iedereen je kunt bellen.

De andere simkaart kun je gebruiken voor overige zaken.

Vergeet niet af en toe de prepaid kaart op te waarderen.

Ik veel smartphones kun je 2 simkaarten doen.

ne
door neodutchio - Jul 6, 2020 om 20:12
5148 Antwoorden / 12 Vragen

U krijgt dus een tijdelijke oplossing aangeboden, maar wilt niet niet doen? Dat iemand u even niet mobiel kan bereiken lijkt mij ondergeschikt bij de gezondheid van uw partner. 1 algemeen appje naar uw belangrijkste contactpersonen en iedereen weet dat u tijdelijk een nieuw nummer hebt.

Een manager is een leidinggevende van een medewerker, waarom denkt u dat die meer voor elkaar kan krijgen?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 6, 2020 om 20:53
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Als u de redactie van Kassa bedoelt dan is het adres: kassa  Wij zijn vrijwilligers, niet aan de redactie verbonden die vragen etc. proberen te beantwoorden op basis van eigen kennis, ervaring etc. Ik heb geen ervaringen met Vodafone. Ik weet wel dat er overal mensen werken die ook fouten kunnen maken. Zie de verwijzing naar Consuwijzer die u al kreeg.

justmeagain
door justmeagain - Jul 6, 2020 om 23:52
623 Antwoorden / 8 Vragen

Maar waarom werd de simkaart in 1e instantie gewisseld? Was de oude defect?

panter22
door panter22 - Jul 7, 2020 om 08:58
6599 Antwoorden / Vragen

Je partner met de zwakke gezondheid zit thuis zonder telefoon. En jij hebt je telefoon wel bij je?
Voor €20 koop je een prepaid telefoon. Doe er wat beltegoed op en je probleem is tijdelijk opgelost.
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_nokia-105-neo-4-mb-dual-sim-zwart-1635009.html
Ben je niet even teruggeweest naar de Vodefone winkel. Daar kunnen ze je meestal het beste helpen.

gerbera
door gerbera - Jul 8, 2020 om 10:27
7358 Antwoorden / 14 Vragen

U geeft daar geen antwoordt op maar bent u al teruggegaan naar de winkel waar dit allemaal begonnen is. Daar kunnen ze u mogelijk beter op weg helpen dan steeds maar weer bellen naar de klantenservice. Het simpel wisselen van een simkaart moet toch geen probleem zijn tenzij u een simkaart heeft waar het nummer overgezet moet worden. Neem de tijdelijke simkaart zodat uw partner u in elk geval kan bereiken, en voor het overige, hoe vervelend ook, bent u afhankelijk van de oplossing door Vodafone.