bu
door burgos Jun 4, 2012 om 17:38
Computers & telefonie

Kunnen wij samen iets doen?

Misschien zijn er mensen(dat is wel zeker)die op internet een horloge hebben gekocht bij jeroen sanders in veendam?
Die site was in 2010 al op internet te zien, tot vandaag nog kan je bij die zaak bestellen,maar horloges krijg je niet je kan bellen mailen soebatten om je horloge(s)maar zo gauw je betaald hebt,stite reageerd nergens meer op.

668 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hiertoe is meer te vinden op het Consumentenbondforum.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

burgos,

Wat wil je nou, dacht je dat wildvreemden op deze site samen met jou iets zouden gaan ondernemen tegen deze jeroen sanders?

Charter een paar van je eigen vrienden, verzamel wat technisch materiaal met ingebouwde overredingskracht en breng een bezoek aan voornoemde heer. Breng hem met overtuigingskracht zijn foute handelen onder ogen en de zaak wordt vermoedelijk wel opgelost. Eventueel een nieuwe scheiding in 'smans haar.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eigenlijk wilde ik weten of er meer mensen genept zijn door deze meneer.
En die scheiding in meneer z,n haar? mijn stijl niet.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

burgos schreef op maandag 4 jun 2012, 19:43: Eigenlijk wilde ik weten of er meer mensen genept zijn door deze meneer.
En die scheiding in meneer z,n haar? mijn stijl niet.

Gelukkig maar dat dit niet uw stijl is. En zo te zien zijn er (nog) geen Kassa forumleden die met de praktijken van bovengenoemde "heer" in aanraking gekomen/geweest. Zou u aanraden, om meer mensen de bereiken, uw vraag ook elders op fora te plaatsen, misschien komt er dan wel wat meer respons. Wens u succes in uw zoektocht.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat zijn er allemaal voor sides waar je dit kan melden? alvast bedankt

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

burgos, Tros Radar heeft een consumenten site eveneens de Rijdende Rechter van de NCRV.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

burgos schreef op dinsdag 5 jun 2012, 10:15: Wat zijn er allemaal voor sides waar je dit kan melden? alvast bedankt

Zoals eerder gezegd: zie Consumentenbondforum.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwemmer schreef op dinsdag 5 jun 2012, 13:31:
burgos schreef op dinsdag 5 jun 2012, 10:15: Wat zijn er allemaal voor sides waar je dit kan melden? alvast bedankt

Zoals eerder gezegd: zie Consumentenbondforum.

Flut forum.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

www.opgelichtopinternet.nl

www.opgelicht.nl

www.mijnpolitie.nl

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op dinsdag 5 jun 2012, 13:34:
zwemmer schreef op dinsdag 5 jun 2012, 13:31:
burgos schreef op dinsdag 5 jun 2012, 10:15: Wat zijn er allemaal voor sides waar je dit kan melden? alvast bedankt

Zoals eerder gezegd: zie Consumentenbondforum.

Flut forum.

Dat schreef het forum er niet bij... In ieder geval vind je er lotgenoten te over en daar vroeg de TS om.