ve
door verwijderd Feb 11, 2007 om 16:20
Computers & telefonie

Lamineerapparaat

Hallo, ik weet niet of ik in de juiste categorie zit, maar mijn vraag is de volgende: Ik ben van plan een lamineerapparaat aan te schaffen, wie kan mij hierover adviseren? Alvast bedankt. Peru

6282 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

waarom huur u er niet eentje bij doehetzelfwinkel ?

labswans

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

uuuhhh dat ka niet want ik dacht dat het wat anders was pffffffffffffffffff

In principe doen ze allemaal het zelfde en als u het niet vaak gebruikt dan moet u een niet al te dure aanschaffen

kijk maar op www.kieskeurig.nl

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Lig er een beetje aan wat je er mee wilt doen,

op kantoor hebben we een duurdere staan en daarbij kun je papierdikte en materiaal soort en daarbij best passende temperatuur kiezen. (Wel handig maar voor thuisgebruik wellicht niet zo noodzakelijk)

Voor gewoon A4 velletje lamineren is een goedkope die je regelmatig in de aanbieding ziet bij Krui....... of Blo.......ed  prima geschikt.

Succes,

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gaat het om een hobbyapparaat, of is het voor bedrijfsmatig gebruik?

ve
door verwijderd - Feb 11, 2007 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk,

en dat is nu de juiste tegenvraag!!

Want u wilt toch een zinnig antwoord?

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is voor hobbymatig gebruik met wel verschillende papiersoorten en -diktes. En waarschijnlijk ga ik ook A3 formaten gebruiken, dit is nog niet helemaal zeker.

Peru

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar kan ik een lamineerapparaat kopen? - Hobbyjournaal de sociale ...

Waar kan ik een lamineerapparaat kopen? - Hobby vragen. U bent niet ingelogd Wilt u ook Reageren? Wordt dan ook gratis gemakkelijk lid van het Hobbyjournaal ...
www.hobbyjournaal.nl/index.asp?aktie=m153&var1=openforum&var2=5535 - 27k -

BastelJournal, die Creative Hobby-Zeitungl

Ik heb laatst gelezen over lamineren zonder lamineerapparaat. Ik kan het niet terugvinden. ... Lamineren - Hobby vragen.

warm of koud lamineren - Hobbyjournaal de sociale hobby website

Welkom op de hobby website van het Hobbyjournaal, alles over de hobby ... ik heb van de Sint een lamineerapparaat gehad. de gebruiksaanwijzing heb ik goed ...

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Peru,

Misschien moet je deze test eens doorlopen;

Hulp bij kiezen lamineerapparaat

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,