lj
door ljlvyent Feb 1, 2011 om 12:16
Computers & telefonie

Langdurig technisch probleem, HTC touchpro 2 van T-mobile

Hallo ik ben luciano,

ik heb sinds vorig jaar januari 2010 mijn htc touch pro 2 opgestuurd naar de verzekering pro assist wegens defecte/software fouten.

in totaal heb ik mijn htc meer dan 8 keer opgestuurd en 3 nieuwe toestellen gekregen van de zelfde type en ook de zelfde technische problemen.

t-mobile zegt mij niet te kunnen helpen en pro assist zegt "we komen je toestel halen voor reparatie"

ik heb al contact gehad met claim service van pro assist hun kunnen mij ook niet helpen.

consumentenbond zegt dat ik een aangetekend brief moet schrijven naar t-mobile hoofdkantoor om mijn contract te ontbinden.(moet ik nog doen)

mijn vraag is daarom, hebben jullie dit probleem ook en wat kan je hier aan doen of wat hebben jullie hieraan gedaan

760 4 Rapporteer

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Feb 2, 2011 om 12:34
95 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ljlvyent,

We vinden het erg vervelend om te lezen dat je zoveel problemen met je toestel hebt.
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

pj
door pjoter - Feb 2, 2011 om 14:00
3 Antwoorden / 0 Vragen

beste luciano
ten eerste die man van t-mobiele kan niet eens je naam schrijven laat staan een probleem oplossen.

mijn aanrader is een brief naar het hooftkantoor en je contract te laten ontbinden (eisen) want dit zijn belachelijke zaken.
zo niet dan de media raadplegen inschakelen (zie youp v/t Hek) dan kan ineens alles wel
te gek voor woorden dat dit bedrijf niet door de NWA op de vingers getikt word.
Ze hebben bij mij er een half jaar over gedaan om mijn nieuwe bankrekening nummer te veranderen daardoor nu twee keer afgesloten laat me ook niet meer aansluiten mijn contract loopt af ga wel prepaid bellen .

ik hoop dat je er wat aan hebt T_MOBILE id geen betouwbaar bedrijf ga alle forums op internet maar na

Groet Pjoter

lj
door ljlvyent - Feb 2, 2011 om 18:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de snelle reactie.

ik zal op uw email reageren.

Pjoter je hebt gelijk dit vind ik ook te lang duren.

Daarom heb ik pro assist ook vertelt dat ze mijn tel niet meer hoeven te komen halen.

heb een email gestuurd naar Webcare en heb telefonisch contact gehad met de klantenservice van t-mobiel/opzeg afdeling. hun zullen mij nog terug bellen.

het lijkt er al op dat ze nu wel actie gaan uitvoeren (HOOP IK DAN)

lj
door ljlvyent - Feb 3, 2011 om 16:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

PROBLEEM OPGELOST, DANK AAN SANDER H.

Door de oplettendheid en snelle afhandeling van mijn langdurige technisch probleem heeft Sander h. van t-mobile mijn probleem weten op te lossen en heeft hij mij goed geholpen door deze probleem.

Na alle ellende is er toch een keer punt en een andere kijk op t-mobile

GA ZO DOOR!!!!!!!