Langdurig technisch probleem, HTC touchpro 2 van T-mobile
Hallo ik ben luciano,
ik heb sinds vorig jaar januari 2010 mijn htc touch pro 2 opgestuurd naar de verzekering pro assist wegens defecte/software fouten.
in totaal heb ik mijn htc meer dan 8 keer opgestuurd en 3 nieuwe toestellen gekregen van de zelfde type en ook de zelfde technische problemen.
t-mobile zegt mij niet te kunnen helpen en pro assist zegt "we komen je toestel halen voor reparatie"
ik heb al contact gehad met claim service van pro assist hun kunnen mij ook niet helpen.
consumentenbond zegt dat ik een aangetekend brief moet schrijven naar t-mobile hoofdkantoor om mijn contract te ontbinden.(moet ik nog doen)
mijn vraag is daarom, hebben jullie dit probleem ook en wat kan je hier aan doen of wat hebben jullie hieraan gedaan
Beste ljlvyent,
We vinden het erg vervelend om te lezen dat je zoveel problemen met je toestel hebt.
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
beste luciano
ten eerste die man van t-mobiele kan niet eens je naam schrijven laat staan een probleem oplossen.
mijn aanrader is een brief naar het hooftkantoor en je contract te laten ontbinden (eisen) want dit zijn belachelijke zaken.
zo niet dan de media raadplegen inschakelen (zie youp v/t Hek) dan kan ineens alles wel
te gek voor woorden dat dit bedrijf niet door de NWA op de vingers getikt word.
Ze hebben bij mij er een half jaar over gedaan om mijn nieuwe bankrekening nummer te veranderen daardoor nu twee keer afgesloten laat me ook niet meer aansluiten mijn contract loopt af ga wel prepaid bellen .
ik hoop dat je er wat aan hebt T_MOBILE id geen betouwbaar bedrijf ga alle forums op internet maar na
Groet Pjoter
Bedankt voor de snelle reactie.
ik zal op uw email reageren.
Pjoter je hebt gelijk dit vind ik ook te lang duren.
Daarom heb ik pro assist ook vertelt dat ze mijn tel niet meer hoeven te komen halen.
heb een email gestuurd naar Webcare en heb telefonisch contact gehad met de klantenservice van t-mobiel/opzeg afdeling. hun zullen mij nog terug bellen.
het lijkt er al op dat ze nu wel actie gaan uitvoeren (HOOP IK DAN)
PROBLEEM OPGELOST, DANK AAN SANDER H.
Door de oplettendheid en snelle afhandeling van mijn langdurige technisch probleem heeft Sander h. van t-mobile mijn probleem weten op te lossen en heeft hij mij goed geholpen door deze probleem.
Na alle ellende is er toch een keer punt en een andere kijk op t-mobile
GA ZO DOOR!!!!!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?
Ik heb op mijn balkon een prachtige coleuspant in een pot die steeds meer bloemetjes krijgt. De plant is een siernetel. Zo langzamerhand word de pot een beetje te klein, en vraag ik me af of het geen kwaad kan om een bloeiende plant over te potten
Lees meer
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer