wimbremer
door wimbremer Sep 17, 2008 om 16:27
Computers & telefonie

LimeWire

Na een poosje niets te hebben gedownload, wilde ik met LimeWire weer eens ists downloaden. Op de computer staat o.a. Zonealarm-Pro, Avira antivirus, een pop-up killer en MS-Windhoos Firewall. (deze laatste staat uit)

Wat ik echter probeer; Lime staat op een zodanig laag pitje, dat de verbinding na zoeken niet wordt gemaakt (Lime is nu bezig vebinding te maken en u kunt nu niet dowloaden of zoiets)   Alleen: dat blijft hij doen. Er wordt geen echte verbinding opgebouwd. De "meter" in de taakbalk blijft rood gekleurd, op één vakje na. Dus niets te downloaden. Geeft tevens aan:  LimeWire heeft een firewall ontdekt, maar dat deed ie altijd al. Zonealarm, Avira en alle eventueel storende programma's afgesloten. Niets werkt. In taakbeheer gekeken of er vreemde dingen meedraaien: niet. Intenetnetten kan wél gewoon en van een pagina kan ik wel software downloaden. Dus zou je zeggen: het ligt aan LimeWire. Niets is/was aan de instellingen veranderd. Een maand geleden deed hij het zoals gezegd, wél. Ten langen leste LimeWire opnieuw geinstalleerd en alles nog eens nagelopen. Heeft niet geholpen. Nou, dacht ik slim, een ander downloadprogramma te gebruiken: Azureus en E-Mule geinstalleerd. PRECIES HETZELFDE PROBLEEM. Dus dacht ik: ik wordt gek. Internetverbindingen zijn prima (Kabel) en voldoende snel. Help dus, want ik loop nu vast!

375 2 Rapporteer

stacey
door stacey - Sep 17, 2008 om 16:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Vergeet die Limewire, altijd wat: vastloper of virus ;-(

als je iets wilt downloaden kijk dan eens hier;

http://thepiratebay.org/

Groetjes,

holstein
door holstein - Sep 17, 2008 om 19:27
922 Antwoorden / 16 Vragen

Ik weet precies wat je bedoeld met Limewire, want ik heb lange tijd ook gedacht dat het aan Limewire lag, totdat ik hoorde dat sommige anderen wel gewoon verbinding konden maken, maar ook heel veel niet, zoek maar eens op forums op internet.
Limewire er meerdere keren opgezet, maar niks hielp, todat ik hoorde dat misschien alles en dan ook alles er eens af moest en dat was de oplossing.
Die andere programma's die je op hebt gehad en het niet deden werken vast ook met het P2P netwerk, net als Limewire.
Via de sofware Limewire er af halen, dan ook je map van de (C) schijf afhalen en weggooien en dan in de zoekfunctie van Windows alles van Limewire verwijderen, incl. tijdelijke bestanden en cookies.
Als ALLES er nu echt af is de comp.opnieuw opstarten en Limewire er opnieuw opzetten en dan moet het werken, hier tenminste wel en nooit weer gedonder gehad, dus gewoon proberen.
De verbinding is binnen 30 seconden volledig en goed, nog steeds!

Succes.....