door heremietkreeft Jul 31, 2020 om 17:37
Computers & telefonie

Lin via Samsung Galaxy A51

Mogelijk is dit iets waar men bij tecniek van de NOS een antwoord op kan geven maar mogelijk één of meer van jullie ook:

Als ik via mijn GSM Galaxy A51 probeer een reactie te geven blijkt dat ik wel een link kan aangeven naar een e-mail adres of website maar dan niet verder kan. Dwz. het scherm of ik er een url aan wil toevogen verschijnt maar ik kan dan geen 'ja' aanklikken.

Herkennen jullie dit probleem en zo ja, wat is de oplossing? Indien onbekend zal ik de NOS tecniek benaderen (via Kassa-online).

914 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 31, 2020 om 17:55
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Als ik het goed begrijp krijgt u een of twee lege regels te zien, u zou eens op de bovenste kunnen klikken  en dan moet er "plak" tevoorschijn komen waar u op kan klikken, het proberen waard.

Donuts
door Donuts - Jul 31, 2020 om 18:11
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Wat heeft de NOS met Kassa te maken?

Al gekeken of het lukt als u uw smartphone draait?

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 31, 2020 om 18:38
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Ik zal dat proberen zodra het pronbleem zich weer voordoet

en m.b.t. uw vraag: de techniek van ook kassa-online  evenals alle andere itc zaken liggen bij NOS techniek. (De verantwoordelijkheid ligt bij NOS techniek en daar acteert men op basis van vragen etc. van de diverse publieke omroepen). M.a.w. niet bij BNNVARA.

Donuts
door Donuts Jul 31, 2020 om 18:39
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Volgens mij bent u in de war met de NPO.

Redacteur
door Redacteur Aug 3, 2020 om 09:43
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Beste Heremietkreeft,

De techniek van de sites van BNNVARA (waaronder dus Kassa.nl) ligt bij BNNVARA, niet bij de NOS (maar ik denk dat je de NPO bedoelt). Vragen over de site kun je het beste mailen naar kassa-online@bnnvara.nl. Dan kunnen we je van daaruit verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Danny

Donuts
door Donuts - Jul 31, 2020 om 18:30
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Kan overigens best aan deze site liggen, alleen geschikt voor oubollige p.c.'s. Smartphones en tablets hebben ze bij Kassa nog nooit van gehoord.

Kijk wat er bij mij gebeurd als ik een selectie vet of cursief wil maken op mijn smartphone.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 31, 2020 om 18:39
16772 Antwoorden / 202 Vragen

U heeft dus een min of meer vergelijkbaar probleem en zoals net al aangegeven NOS is verantwoordelijk voor de ITC.

Gr
door Grunn1 Aug 1, 2020 om 00:40
1427 Antwoorden / 18 Vragen

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/lin-via-samsung-galaxy-a51

link gewoon geplakt met een tablet dus dat het alleen kan met een pc is onzin.
In Chrome kan je de hele link selecteren en door je vinger op de geselcteerde link te "drukken" zie je de mogelijkheden om te knippern, kopiëren ed verschijnen.

Redacteur
door Redacteur Aug 3, 2020 om 09:44
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Bedankt voor je bijdragen Sprietje. Had liever een andere tekst in het veld zien staan. ;-) Bij problemen met de site: mail naar kassa-online@bnnvara.nl.

Met vriendelijke groet,
Danny

ma
door malty - Jul 31, 2020 om 19:47
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Het webadres selecteren en kiezen voor kopieer.
Met de cursor ergens in de reactie gaan staan, het scherm aantikken en kiezen voor plakken.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 1, 2020 om 10:08
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb gekeken of dat kan met mijn telefoon en zie helaas: neen. Ik kan wel zoeken op een tweede scherm maar niet kopiëren.