bo
door bossthejos Nov 14, 2017 om 16:26
Computers & telefonie

Logo's apps verdwenen

Ik heb een LG G2 telefoon met aardig wat apps erop geinstalleerd. Als apps zijn geupdatet komt het best weleens voor dat een icoontje van de snelkoppeling is verdwenen. Omdat ik er best veel (+100) heb kom ik er meestal niet snel achter welke het is.

Mijn vragen zijn: waarom verdwijnt een icoon van een (android-)app na een update? Hoe achterhaal je vrij snel welke app geen icoon meer heeft?