ik
door ikhadeennaam 3 dec. 2018 om 17:25
Computers & telefonie

Loopt abonnement mobiele telefoon door?

loopt na 1 jaar een abonnement automatisch door bij je telefoonprovider (Telfort bij mij)? Vind de oude voorwaarden prima, hoewel ik een paar aanbiedingen heb voor verlenging... Nadeel is dat ik nu maar kan kiezen uit een 2 jaar óf maandelijks opzegbaar abonnement, 1 jarig heeft m'n voorkeur.

2542 11 Rapporteer

Topantwoord

door tijger1 - 3 dec. 2018 om 17:28
38758 Antwoorden / 21 Vragen
11

Als net abonnement wat u nu heeft, nog gevoerd wordt door uw provider, hoeft u niets te doen en loopt het gewoon door. Alleen hebt u dan slechts één maand opzegtermijn.

door ikhadeennaam 3 dec. 2018 om 19:29
4 Antwoorden / 6 Vragen

goed idee, kan altijd nog switchen als er een fijn aanbod langskomt in 2019

door diumenge - 3 dec. 2018 om 17:38
10548 Antwoorden / 13 Vragen
1

Het kan zijn dat bepaalde korting vervalt. Vaak zit er in een 1 of 2 jaar contract een korting, bijvoorbeeld normale prijs 20 euro, maar twee jaar lang 15 euro. Als het abonnement dan doorloopt na die periode, dan vervalt (soms) de korting. Geen idee of Telfort ook zo werkt.

door edrick3 - 3 dec. 2018 om 17:44
26971 Antwoorden / 85 Vragen
2

Kijk eens in je abonnementsvoorwaarden.
Ter info: https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/

Topantwoord

door panter22 - 3 dec. 2018 om 18:25
2992 Antwoorden / Vragen
10

Als je de oude voorwaarden prima vindt, houden zo. Niet ingaan op aanbiedingen die misschien niet voordeliger zijn.

door ekiem - 3 dec. 2018 om 19:09
609 Antwoorden / 89 Vragen
0

Goedenavond,

Mijn éénjarig abbonement loopt straks ook alweer af ( tele2 ). Tot nu toe neem ik ,wanneer er een verlenging aan zit te komen, gewoon contact op met de provider. Krijg dan altijd weer een mooi aanbod. 
Bij tevredenheid is dit altijd het proberen waard.

Ekiem

mo
door mof - 5 dec. 2018 om 12:22
1331 Antwoorden / 2 Vragen
0
ha
door harrybre - 5 dec. 2018 om 13:42
103 Antwoorden / Vragen
0

Ik NEEM aan, dat er in uw overeenkomst staat: wordt aan het einde van.. stilzwijgend verlengd.

Stelt u het omgekeerde voor: 4 dec 24:00 is uw abonnement afgelopen en dus 5 dec 00:00 niets aan verbinding meer. Dan was de wereld natuurlijk weer te klein geweest...

bo
door bossthejos - 5 dec. 2018 om 13:56
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

heb het ook zo gehad, contract loopt dan door

door ikhadeennaam - 7 dec. 2018 om 12:49
4 Antwoorden / 6 Vragen
0

ok, nu staat het (voor het eerst, niet eerder gezien) op de site van Telfort: "Is je huidige abonnement nog prima? Dan blijft je abonnement gewoon doorlopen. Als je verlengt kun je voordeliger uit zijn. Wat je ook kiest, met Telfort zit je altijd goed. Wij zetten de voor- en nadelen onder elkaar. "

 

Kortom, ik blijf nog even hangen : ) Hopelijk komen ze weer 1 jaars abonnementen ipv die stomme keuze tussen maandelijks of 2 jaarlijks

pe
door peentjes - 7 dec. 2018 om 13:32
247 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb bij Telfort pas verlengd en gekozen voor een jaar. Dat kost  2 euro of zo per maand meer. Maar misschien is dat zeer onlangs veranderd.
Met automatisch laten doorlopen bent u meestal duurder uit dan even te bellen te te vragen wat zij u kunnen bieden voor een komende periode.

door holstein - 8 dec. 2018 om 09:04
894 Antwoorden / 16 Vragen
0

Mijn Telfort sim only contract stopte gewoon op de einddatum, maar ik kon onder dezelfde voorwaarden doorgaan, want er was op dat moment geen geschikte optie voor mij, later kwam die er wel en ben ik nieuw contract aangegaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kd
kdz - 7 jul. 2019 om 15:00
Winkels & webshops

Klantenvertellen.nl bedrog ?

ik kijk altijd reviews van producten en bedrijven als ik iets nodig heb. we weten allemaal dat online reviews ook vaak nep zijn, daar kijk ik meestal wel doorheen hier kan ik op zich ook wel mee leven, stel een bedrijf heeft 100 reviewes en 10% is nep, dan nog is 90% wel ok, dus als bedrijf een ruime voldoende heeft is dat redelijk betrouwbaar echter wat het geval is bij klantenvertellen.nl i ... Lees meer

mo
mosquitis - 19 sep. 2019 om 15:00
Voeding & gezondheid
Motion Free balsem

Motion Free balsem

Werkt deze balsem? Lees meer

Ma
Marieke0309 - 11 sep. 2019 om 11:56
Huishouden & energie

Extreem hoge gasrekening en verouderd systeem

Ik huur een flat van de woningstichting (de Alliantie) en kreeg onlangs een hele fikse extra rekening vanwege extreem hoog gasverbruik. Ik had net zoveel verbruikt als gemiddeld in een vrijstaande villa. Ik stook daarentegen helemaal niet overmatig en ben ook best vaak niet thuis. Ergens gaat er dus iets mis. 
Nou heeft mn flat een heel ouderwets gesloten-buizen-systeem. Wat inhoudt dat alle ... Lees meer