ikhadeennaam
door ikhadeennaam Dec 3, 2018 om 17:25
Computers & telefonie

Loopt abonnement mobiele telefoon door?

loopt na 1 jaar een abonnement automatisch door bij je telefoonprovider (Telfort bij mij)? Vind de oude voorwaarden prima, hoewel ik een paar aanbiedingen heb voor verlenging... Nadeel is dat ik nu maar kan kiezen uit een 2 jaar óf maandelijks opzegbaar abonnement, 1 jarig heeft m'n voorkeur.

3489 11 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 3, 2018 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als net abonnement wat u nu heeft, nog gevoerd wordt door uw provider, hoeft u niets te doen en loopt het gewoon door. Alleen hebt u dan slechts één maand opzegtermijn.

ikhadeennaam
door ikhadeennaam Dec 3, 2018 om 19:29
4 Antwoorden / 6 Vragen

goed idee, kan altijd nog switchen als er een fijn aanbod langskomt in 2019

diumenge
door diumenge - Dec 3, 2018 om 17:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het kan zijn dat bepaalde korting vervalt. Vaak zit er in een 1 of 2 jaar contract een korting, bijvoorbeeld normale prijs 20 euro, maar twee jaar lang 15 euro. Als het abonnement dan doorloopt na die periode, dan vervalt (soms) de korting. Geen idee of Telfort ook zo werkt.

edrick3
door edrick3 - Dec 3, 2018 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk eens in je abonnementsvoorwaarden.
Ter info: https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/

Topantwoord

panter22
door panter22 - Dec 3, 2018 om 18:25
6599 Antwoorden / Vragen

Als je de oude voorwaarden prima vindt, houden zo. Niet ingaan op aanbiedingen die misschien niet voordeliger zijn.

ekiem
door ekiem - Dec 3, 2018 om 19:09
676 Antwoorden / 100 Vragen

Goedenavond,

Mijn éénjarig abbonement loopt straks ook alweer af ( tele2 ). Tot nu toe neem ik ,wanneer er een verlenging aan zit te komen, gewoon contact op met de provider. Krijg dan altijd weer een mooi aanbod.
Bij tevredenheid is dit altijd het proberen waard.

Ekiem

mo
door mof - Dec 5, 2018 om 12:22
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag ut Telfort

ha
door harrybre - Dec 5, 2018 om 13:42
240 Antwoorden / Vragen

Ik NEEM aan, dat er in uw overeenkomst staat: wordt aan het einde van.. stilzwijgend verlengd.

Stelt u het omgekeerde voor: 4 dec 24:00 is uw abonnement afgelopen en dus 5 dec 00:00 niets aan verbinding meer. Dan was de wereld natuurlijk weer te klein geweest...

bo
door bossthejos - Dec 5, 2018 om 13:56
1 Antwoorden / 2 Vragen

heb het ook zo gehad, contract loopt dan door

ikhadeennaam
door ikhadeennaam - Dec 7, 2018 om 12:49
4 Antwoorden / 6 Vragen

ok, nu staat het (voor het eerst, niet eerder gezien) op de site van Telfort: "Is je huidige abonnement nog prima? Dan blijft je abonnement gewoon doorlopen. Als je verlengt kun je voordeliger uit zijn. Wat je ook kiest, met Telfort zit je altijd goed. Wij zetten de voor- en nadelen onder elkaar. "

Kortom, ik blijf nog even hangen : ) Hopelijk komen ze weer 1 jaars abonnementen ipv die stomme keuze tussen maandelijks of 2 jaarlijks

pe
door peentjes - Dec 7, 2018 om 13:32
421 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij Telfort pas verlengd en gekozen voor een jaar. Dat kost  2 euro of zo per maand meer. Maar misschien is dat zeer onlangs veranderd.
Met automatisch laten doorlopen bent u meestal duurder uit dan even te bellen te te vragen wat zij u kunnen bieden voor een komende periode.

holstein
door holstein - Dec 8, 2018 om 09:04
922 Antwoorden / 16 Vragen

Mijn Telfort sim only contract stopte gewoon op de einddatum, maar ik kon onder dezelfde voorwaarden doorgaan, want er was op dat moment geen geschikte optie voor mij, later kwam die er wel en ben ik nieuw contract aangegaan.