th
door theru Feb 14, 2010 om 13:44
Computers & telefonie

Mail

Ik denk dat de vorige mail niet verstuurd is want ik zie hem niet.

het probleem is dat ik div. mailadressen heb en die kon ik bij mijn oude provider appart ontvangen. Nu bij telfort krijg ik alle mails op een adres binnen. Hoe kan ik de mails appart ontvangen ? ik gebruik windows mail en telfort is de provider.

991 8 Rapporteer

spooky01
door spooky01 - Feb 14, 2010 om 14:05
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hoi vraag bij telfort(dit kan via de site) een overzicht van u telfort gebruikersgegevens. Dan krijg je je email adressen met wachtwoord en kun je die via Je mailbox(ik denk dat je windows live mail gebruikt?) bij 'emailaccount toevoegen' invoeren. Als je je gebruikersgegevens wilt opvragen moet je wel in mijn telfort kunnen.

th
door theru - Feb 14, 2010 om 14:16
15 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb de adressen in de accout ingevoerd.

spooky01
door spooky01 - Feb 14, 2010 om 14:29
418 Antwoorden / 56 Vragen

sorry en nu. Werkt het of niet?

th
door theru - Feb 14, 2010 om 15:03
15 Antwoorden / 15 Vragen

Nee het werkt niet

tdehond
door tdehond - Feb 14, 2010 om 15:45
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Toch zou het moeten lukken.
Quote site
Hoe kan ik een (extra) mailbox of mailalias aanmaken?
U kunt een extra mailbox of mailalias online aanmaken via Mijn Telfort. U kunt, naast de mailbox die u tijdens de aanmelding voor Telfort internet hebt gekregen, nog maximaal 4 mailboxen aanmaken, en per mailbox 5 mailaliassen.

spooky01
door spooky01 - Feb 14, 2010 om 17:11
418 Antwoorden / 56 Vragen

kun je vertellen hoe je te werk gaat, misschien zie ik of je iets anders doet dan ik.

th
door theru - Feb 14, 2010 om 23:10
15 Antwoorden / 15 Vragen

ik ga naar extra, account, en dan naar de account die ik heb ingesteld en dan naar eigenschappen. Daar kijk ik bij servers en zie ik pop3.telfort en de gebruikersnaam en het emaiadres. Dan kijk ik bij inkomende mail Pop3 en zie pop3.telfort.nl en smtp.telfort.nl daarna wachtwoord onthouden (aangevinkt) en verder niets aangevinkt.

zo doe ik het.

spooky01
door spooky01 - Feb 15, 2010 om 10:02
418 Antwoorden / 56 Vragen

als je voor alle emailadressen een aparte account hebt gemaakt zou je ze apart moeten binnenkrijgen. Je moet wel je nieuwe emailadressen bij 'nieuw emailaccount' aanmaken, zodat je een aparte box krijgt voor je emailadres. Heb je een extra mailbox of een mailalias aangemaakt, als je een alias hebt aangemaakt kun je die niet in een aparte box binnenkrijgen.