cor van giersbergen
door cor van giersbergen Jan 13, 2018 om 15:58
Computers & telefonie

Mail outlook

mail naar verkeerde adres. U hebt zich geabonneerd op deze thread

hallo. mijn mail van outlook stuur ik naar een bepaalt persoon. deze mail, ik heb 3 outlook mails, maar een van die drie komt ook terecht bij BAZUIN EN PARTNERS, dit is een deurwaarders kantoor. ongeveer drie jaar geleden hadden wij hier mee te maken. heden middag 12-1-2018 stuur ik met dit e-mail adres een mal naar ziggo. goed aangekomen ,krijg bericht terug. maar na een paar minuten belt BAZUIN EN PARTNERS dat zij mijn mail gekregen hebben, en zo gaat het al een aantal jaren, die meneer zegt wij hebben niets meer met u te maken en hoeven dus ook geen mail van u te ontvangen, overigens heel vriendelijk. ik zeg ik ga het na kijken, maar er is niets vreemds te zien aan dit mail account. gebeld met microsoft, na een half uur nog geen verbinding. ik heb toen maar opgehangen. hoe kan ik nu voorkomen dat zij mijn mail binnen krijgen die ik naar een ander stuur, alleen met dit account. graag een reactie. vrg cor

1274 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 13, 2018 om 21:14
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cor Van Giersbergen ,

Stel uw vraag eens op Microsoft Community , ( klik rechtsbovenaan op een vraag stellen )  klik op de rode regel .

https://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/oemail?lc=1043

cor van giersbergen
door cor van giersbergen Jan 13, 2018 om 21:20
28 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo, dat heb ik gisteren ook gedaan met dezelfde vraag, maar nog geen reactie gekregen.
Bedankt voor dit antwoord, VRG COR

marita5
door marita5 Jan 13, 2018 om 21:25
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , ik kan uw vraag op Microsoft Community niet vinden .

cor van giersbergen
door cor van giersbergen Jan 14, 2018 om 23:39
28 Antwoorden / 21 Vragen

hij staat bij outlook, en dan mail, bij vragen.
COR.

cor van giersbergen
door cor van giersbergen Jan 14, 2018 om 23:43
28 Antwoorden / 21 Vragen

sorry bij beveiliging prive en accounts.
VRG COR.

marita5
door marita5 Jan 14, 2018 om 23:47
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Daarom kan ik uw vraag niet vinden , is niet erg , het probleem is opgelost ..

aurora1
door aurora1 - Jan 14, 2018 om 00:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kunt u het account waarvan de mails verkeerd belanden niet verwijderen en een nieuw account aanmaken?
Vooral omdat dat kennelijk al jaren het geval is.

cor van giersbergen
door cor van giersbergen Jan 14, 2018 om 00:54
28 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo, daar heb ik ook al aan gedacht, dat is niet moelijk, en het geeft weer een beetje veiligheid. Oude account verwijderen en door gaan met nieuw.
Bedankt voor dit bericht, zeker het aanraden waard.
VRG COR

aurora1
door aurora1 Jan 14, 2018 om 00:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Succes ermee. Wat soms ook kan werken is het wachtwoord veranderen, hoewel ik vermoed dat dat in dit geval niet de oplossing biedt.

diumenge
door diumenge - Jan 14, 2018 om 02:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kijk eens bij Opties / E-mail / Automatische verwerking / Regels voor Postvak IN (hierbij ga ik uit van de webversie), staat er daar niet een regel om alle verzonden mail door te sturen naar B&P? Zo ja, deze regel verwijderen.

con1
door con1 - Jan 14, 2018 om 06:39
29 Antwoorden / 27 Vragen

Beperk je tot 1 email adres. Meerdere emailadressen geeft alleen maar verwarring. Dus doe de andere twee weg.

Groet
Con

diumenge
door diumenge Jan 14, 2018 om 10:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een onzin.

gerbera
door gerbera Jan 14, 2018 om 11:12
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@ con1, ff goed lezen het gaat om 3 berichten en niet om 3 adressen die de Ts zou hebben.

cor van giersbergen
door cor van giersbergen Jan 14, 2018 om 12:02
28 Antwoorden / 21 Vragen

Hallo allemaal, het probleem is opgelost, ik heb contact gehad door middel van mail met microsoft community.
De server instellingen zijn doorzocht en daar stond inderdaad dat alles naar BAZUIN EN PARTNERS gestuurd werd. Dit is nu weggehaald.
Heel hartelijk bedank voor de reacties, die ik van jullie mocht ontvangen.
VRG COR

aurora1
door aurora1 Jan 15, 2018 om 09:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi dat het opgelost is en dank voor het melden.

marita5
door marita5 - Jan 14, 2018 om 23:30
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Cor Van Giersbergen ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

DOOR COR VAN GIERSBERGEN 14 JAN. 2018 OM 12:02
10 ANTWOORDEN / 7 VRAGEN

Hallo allemaal, het probleem is opgelost, ik heb contact gehad door middel van mail met microsoft community.
De server instellingen zijn doorzocht en daar stond inderdaad dat alles naar BAZUIN EN PARTNERS gestuurd werd. Dit is nu weggehaald.
Heel hartelijk bedank voor de reacties, die ik van jullie mocht ontvangen.
VRG COR